Gå til innhold

Dragon Age: Origins - Diskusjonstråd #1


Anbefalte innlegg

Noen andre enn meg som har problemer med å uploade charactern? På profilen min ser man alle achievementsa jeg har fått, men det står Number of Characters: 0.

 

DLC funker fint, jeg er logget inn ingame og har opprettet en profil for lenge siden. Før dere ber meg vente, jeg har hatt spillet siden den 3. (D2Drive ftw!).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Man får jo velge stemme (trodde hvertfall at det var stemmen jeg valgte) når man oppretter karakteren. 5-6 valg, der cocky var en av dem. Hvert valg spiller av en liten lydsnutt der han sier et eller annet.

Mangel på stemme fremstår rett og slett som en bug. Ser de unnskylder seg med at det lar spilleren leve seg mer inn i spillet. Hva er så poenget med valg av stemme/attitude(?).

 

De stemmene der er, som i NWN, bare for korte kommandoer og utbrudd under kamp. Hvis du skulle ha like mange stemmer som voice over på all tekst under samtaler ville mengden blitt så stor at det ville gått ut over den øvrige produksjonen i stor grad.

 

Installerer forøvrig spillet nå. Ruslet inn på Gamestop og spurte om de hadde Collector's Edition. De sa at de hadde én igjen, som jeg fikk snappet foran ansiktet på ei jente(!) som var i samme ærend. Phew! Jeg betalte også kun 499,- for CE-versjonen. Skulle ikke den være dyrere?

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Lagde min første character nå; En human noble warrior. Trives veldig godt med spillet så langt, men merket at det ofte tok flere sekunder fra jeg trykket på noen til samtalen faktisk satte i gang. Men synes å ha lest at dette ble løst ved å installere spillet på harddisken, så nå skal jeg forsøke det.

Lenke til kommentar

Står for øvrig at du kan preloade 6 timer før release også. Kanskje kl 19? No idea. Må laste ned hele LOTRO på nytt uansett, fant ut at jeg spilte US trial, og den er inkompatibel med EU versjon som har Codemasters som utgiver istedet for Turbine. Som CM kundeservice sa det. "You got to pick your version and stick to it. There is no compatibility between US and EU clients due to different publishers and paying schemes."

 

Så må jeg starte på nytt :(

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Synd egentlig, for jeg begynte å like min 16 hobbit warden. Ikke faen om jeg gjør alle post delivery og pie questene enda en gang. Da starter jeg en ny race. Nå har jeg kjøpt vanlig konto så jeg får vel spille også. På en EU-server. Hvor holder du til?

 

(end of off-topic)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg var lvl 58 før jeg gadd ta post-questene. ;) Men ja, nok off-topic.

 

Det gikk fint å kjøpte DA:O gjennom GamersGate, men får ikke lastet ned ennå. Men som trøst får jeg Volvo: The Game gratis. :p

 

Fikk for øvrig "Bonus content" gratis. Hva er det egentlig?

 

Edit: Bonus contest var soundtracket pluss noen bilder til skrivebordet. Veeeldig interessant... :p

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
Edit: Bonus contest var soundtracket pluss noen bilder til skrivebordet. Veeeldig interessant... :p

 

Hvis du får hele soundtracket gratis er ikke det noe å kimse av. Musikken er nemlig det beste jeg har hørt innen fantasy siden Ringenes Herre-filmene.

 

Sitter med en anmelderkopi av spillet, som dessverre ankom litt sent. Spillet virker utrolig stort, jeg har en jobb foran meg hvis jeg skal få ut en anmeldelse i nærmeste fremtid! :roll:

Lenke til kommentar
Edit: Bonus contest var soundtracket pluss noen bilder til skrivebordet. Veeeldig interessant... :p

 

Hvis du får hele soundtracket gratis er ikke det noe å kimse av. Musikken er nemlig det beste jeg har hørt innen fantasy siden Ringenes Herre-filmene.

 

Sitter med en anmelderkopi av spillet, som dessverre ankom litt sent. Spillet virker utrolig stort, jeg har en jobb foran meg hvis jeg skal få ut en anmeldelse i nærmeste fremtid! :roll:

 

Det er 18 sanger, så ja, vil tippe det er hele soundtracket. ;) Men hva er poenget med "I am the one - DJ Killah Remix"? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...