Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når får dere inn HD 5850 kort? Ser dere har fått lagt dem inn på Prisguiden, men jeg får opp at produktet ikke finnes når jeg trykker på link til dere fra Prisguiden.

Skrevet

Vannkjøling!

Er det mulig for dere å ta inn de merkene som faktisk er bra?

-compression fittings

-radiatorer (fra thermochill, Feser, xspcs, swiftech)

-pumper (laing DDC f.eks..)

-vannblokker (fra de forskjellige store leverandørene, koolance, danger-den,heatkiller osv

Dette var de navnene jeg kom på nå ^_^

Etter hva jeg har sett, så er det ikke særlig mange butikker i norge som selger vannkjølings utstyr som er av BRA kvalitet + at det blir dyrt å handle i utlandet med toll mva og høy frakt.

Skrevet

Har et tråløst Logitech Wave m/mus, men har ødelagt mottakeren. Logitech har ikke lenger denne i sin tilbehørs-butikk. Fant den på logitech usa, men de sender bare til usa. Kan dere kanskje hjelpe? :)

Skrevet
Vannkjøling, ja. Noen spesielle merker?

Hehe, det er altfor mye å nevne egentlig, da Vannkjølingsutvalget (foreløpig) i Norge er direkte tragisk. Men Feser, Thermochill, Koolance, EK Waterblocks, Laing, Swiftech og ikke minst Bitspower, er noe ihvertfall jeg ønsker å se :)

Et annet spm: Ser det er noen som nevner at dere ikke har lager i Norge, vil det si at vi evt må betale Mva-avgifter fra dere?

Skrevet

HD5850 har vi ikke fått leveransedato på ennå.

Nei, vi er et Norsk firma, og har egen momskonto. Ingen tollavgifter tilkommer. MVA er inkludert i prisen (25%), og betales inn av oss :)

Henrik Breivik

Skrevet

Hepp!

Steelseries 7g norsk er på vei opp på webben :)

Neia, går helt fint, det er ikke alle produkter vi legger opp som kjøpes inn. Om en kunde etterlyser et spesielt produkt, så blir det først lagt opp på siden, deretter bestiller man inn etter behov :)

//HB

Skrevet (endret)
Vannkjøling, ja. Noen spesielle merker?

Hehe, det er altfor mye å nevne egentlig, da Vannkjølingsutvalget (foreløpig) i Norge er direkte tragisk. Men Feser, Thermochill, Koolance, EK Waterblocks, Laing, Swiftech og ikke minst Bitspower, er noe ihvertfall jeg ønsker å se :)

Helt sant at vannkjølingsutvalget i norge for tiden SUGER for å være ærlig. Det står mye respekt av dustin, hvis dere klarer å få inn alle disse store merkene + alle ting som folk spør om på tråden her!

ps! har allerede fått respekt for dere/deg som er SÅ aktiv og flink til å svare på folks spørsmål! Dere vil garantert få meg som kunde i nærmeste fremtid :D

Endret av christhenoob

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...