Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen!

 

Takker for tips og tilbakemeldinger her!

Malvado, tips blir sendt videre til produktavdelingen, som allerede er aktive på svenske forum som SweClockers.se, minhembio.se og så videre. Om du har spesielle produktønsker, så kan du maile dem til meg, så skal vi se om vi kan trylle dem frem.

 

Når det gjelder varer/produkter/artikler, så ble det sistnevnte. Apropos det så leste jeg lovteksten i forbrukerloven for noen dager siden, der er alle varer og tjenester nevnt som "ting" eller "tingen", Kansje det hadde vært noe? :D

 

Når det gjelder AMD-box, så tenkte jeg se det an en uke eller to. Er jo snakk om noen nye ATI-kort som er på inngang, og det ryktes at prisen blir akkiurat passe...

 

Veldig lite jeg kan svare på for andre nettbutikker her i tråden, annet enn at jeg vet hva som menes :)

 

//Henrik Breivik

 

Edit: Smileyknappen hengte seg opp...

Endret av DustinHome.no
Lenke til kommentar
Håper de blir litt aktiv på forumet. Komplett hadde en bruker en gang i tiden som var litt aktiv. Netshop har vel stort sett Netshop_stian, men før i tiden var en bruker kalt Netshop litt mer aktiv i tråder som omhandlet Netshop. Det var nok til at jeg bestilte bærbar og deler til en stasjonær derfra en gang for en del år siden.. =)
Den butikken som har gjort det best på slike ting er i mine øyne japanphoto og JPStoney. Men alltid gøy at det blir konkurranse på det omrrådet også hehe.
Lenke til kommentar

Dette ser jo bra ut. Kjekt med mer konkurranse.

 

TV og hifi er og et område vi ligger bra an på. =)

Siden dere har en bakgrunn fra sverige, det er ikke mulig at dere klarer å selge Dynavoice høyttalere? Så vidt jeg vet er det surround.no som har eksklusiv rett til å selge dem i Norge, og de presser prisen ganske godt opp. Disse høyttalerne er veldig populære i Norge.

Lenke til kommentar
Targa_PC: Hvor i Norge bor du, når bestillte du, og når kom hentelapp? Ta det gjerne på PM eller mail om du ikke vil legge ut på forum :)

 

Greit å ha som referanse, vi har et cirka-anslag fra posten nå, men samler eksempler fra virkeligheten også.

 

På forhånd takk!

 

//HB

 

La inn bestilling på fredag og fikk skjermen i dag. Greit nok, fredag betyr jo helg så om man teller fra mandag kan vi si tre dager på levering til vestlandet. ;)

Lenke til kommentar

Finner ikke Noctua kjøleren for sokkel 1156 på dustinhome.no.

https://prisguiden.no/product.php?product_id=113548

 

Heller ikke Noctua NT-H1 kjølepasta.

https://prisguiden.no/product.php?p...1&cat_id=73

 

Det hadde vært fint om dere kunne fått inn disse produktene i nettbutikken siden de er relativt populære og noe av det beste innen luftkjøling.

 

Det hadde også vært fint om dere kunne fått inn HD5870 og HD5850 i nettbutikken. Jeg er klar over at kortene ikke er på lager ennå, men fint om dere kunne fått plassert de i nettbutikken for forhåndsbestilling og priser.

 

Jeg vil tro at det er relativt viktig å vise at de mest populære produktene er i nettbutikken om de er på lager eller ikke, for å vise et bredt og bra produktutvalg. Flere av de helnorske nettbutikkene har fått ATI kortene plassert for priser (komplett og netshop m.m).

Endret av itspersonal
Lenke til kommentar

Heia!

 

Noctua-kjøleren er på vei opp på siden, samme gjelder kjølepastaen.

 

Vi sender alt fra Sverige ja, det går over natten til Oslo (sender en bil hver ettermiddag), og Posten/Bring håndterer leveranser deretter. Leveransetider er skrevet i et tidligere innlegg i tråden :)

 

Vi handler litt fra Hattelco så vidt jeg vet, men Norek er no-go.

 

Mvh

Henrik Breivik

Lenke til kommentar

Jeg ser dere har en del Arctic Cooling produkter. Jeg er på jakt etter Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev.2 . Dette er den oppgraderte nye utgaven. Den passer til LGA1156 som jeg har.

Dere har kun den forrige utgaven.

 

Er det mulig å se om dere kan få oppdatert denne i sortimentet deres? Ser CapTech Distribution AB har den i sortimentet sitt. Eller er det Gandalf Data AB som leverer disse til dere?

Endret av langtongting
Lenke til kommentar

[email protected]:

Jeg ser at Dustin har et produkt fra produsenten HFX (tidligere mCubed?).

 

Uansett, HFX/mCubed har markedets sannsynligvis beste automatisk viftestyringen (fläktstyrning på svensk). Sjekk link: http://www.hfx.se/se/index.php?page=shop.b...t&Itemid=54 eller http://www.t-balancer.com/english/index.htm

Er dette produkter dere kan skaffe? Vil dere ha det som bestillingsvare? Hvis dere er villig til å ha det på lager sett det som et lav turn-over-produkt, så det ikke forsvinner ut listene pga lav omsetting (slik som Komplett og alle de andre store aktørene har gjort).

 

Dette er nisje-produkter, men det er kanskje interessant?

Lenke til kommentar

Poenget i meldingen er vel at man ikke kan gjøre endringer i ordren sekunder etter man har trykket bestill. Hos andre kan man stort sett gjøre endringer til ordren er frigjort til plukk osv.

Å endre adressat bør vel også være mulig. Har ikke bestilt noe selv fra Dustin enda, men jeg har endret ordrer, lagt til nye poster, fjernet andre poster hos konkurrenter tidligere..

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Vi sjekker opp angående AC-1156 og HFX!

 

Gjeldende tilbakemeldingen på prisguide, så har saken det dreide seg løst om, TVen er på plass og alt er vel.

 

Vi har et websystem som gjør at man ikke kan endre så mye fra websiden, men må ringe/maile inn til oss for å få gjort endringer. Sakser informasjon fra villkårene på siden vår:

[hide]

"Du har mulighet til å endre ordren kostnadsfritt fram til at leveransen har blitt pakket hos Dustin home AS. Endring kan skje pr telefon til kundeservice på 21 04 40 10 eller pr e-post: [email protected] kan ikke endre ordren etter at ordren er pakket. OBS! Dersom du betaler ordren på forskudd kan ingen endringer utføres i ordren etter at betalingen er gjennomført!"

[/hide]

 

Om man benytter seg av angrefrist eller reklamasjon hos oss, så stiller vi med forbetalt fraktseddel, som vi sender ut til kunde. Det gjør at kunde sparer porto, og at Dustin Home tar ansvaret for pakken fra den leveres inn på postkontoret, til den er i våre hender igjen.

 

//Henrik Breivik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...