Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig den nye prosessoren der! :)

 

Vi fikser den. Intel har bra saker, men WLAN grenset vel litt til misvisende markedsføring. Har nok kommet inn en fel lenke på produktbladet.

 

Når det gjelder Western Digital, så er:

Versjon 1.0 for WD Elements produsert før 1/7-2008

VErsjon 2.0 for WD Elements produsert etter 1/7-2009, samt alle 1tb Black elements.

 

//HB

Lenke til kommentar

Hei L4r5,

 

Takker for det. Er viktig å synes, rette opp i de feil vi gjør, og rette der eventuelle misforståelser oppstår, det tjener vi alle på. :)

 

Venter på ny PC her, og en kollega som starter på mandag, og da er vi oppe for fullt. Skal ikke se bort fra at vi finnes på mail både kvelder og helger! Vi har satt 24 timer som max responstid på mail, og den får vi jo rette oss etter! :)

 

Mvh

Henrik Breivik

Lenke til kommentar

Om jeg handler hos dere, følger det da med en sjokolade i pakken?

 

Netshop pleide en stund å legge ved en Lion-sjokolade ved forsendelsene sine, men etterhvert gikk de over til noen billigere drops. Alle jeg har snakket med foretrakk helt klart sjokolade, og jeg er ganske sikker på at de fleste som har knasket på en slik sjokolade mens de pakker opp resten av utstyret sitt kan bekrefte at det er en koselig opplevelse.

 

Edit: Når jeg tenker meg om mener jeg å huske at varme ble uttalt som en av årsakene til bytte fra sjokolade til drops. Hvorvidt det var finansielle årsaker bak byttet blir derfor bare spekulasjon fra min side.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg får løpe opp på lageret og legge godis i alle pakkene da :).

Det er ingen vanlig praksis med sjokolade/drops etc, men rundt juletider pleier det å være gaveregn mpå de fleste pakker som går i vei. Litt ekstra "prylar" som bonus.

 

Snus i pakkene hadde ikke vært så dumt, men jeg tror nok Toll- og Avgiftsdirektoratet har en og annen kommentar på et slikt tiltak ;)

 

//Henrik Breivik

Lenke til kommentar

Spennende at Dustinhome gir tilbakemelding og innretter seg etter svarene her på forumet. Fortsetter dere sånn kan dere raskt bli en ny favoritt blant norske nettkjøpere. Håper pris og levering kan forsvare det, men jeg er ivertfall villig til å slå til med ny maskin for å gjøre et forsøk på deres nettbutikk. Kommentarer blir postet i denne tråden.

Endret av itspersonal
Lenke til kommentar

Godt!

 

Vi satser på det, å ligge akkurat passe i pris, gjerne komme ned litt fra der vi er nå, men stille med en service som man kan regne med hver dag, også i helgene. Leveransen er 1-2 dager til østlandet, 2-3 dager til sør- og vestlandet, 3-4 (i noen tilfeller 5) til trøndelag og nordland, og 4-5 til troms/finnmark. Dette da avhengig av at alt klaffer med Posten. :)

 

Ser man for eksempel på spill, så ligger vi ofte litt lavere enn, eller likt som den laveste. (f.eks Forza 3 til Xbox360, 499).

 

TV og hifi er og et område vi ligger bra an på. =)

 

Mvh

Henrik Breivik

Lenke til kommentar

Denne er vel litt VEL drøy: http://dustinhome.no/pd_5010308489.aspx (Diablo 3, beregnet levering 31.12.09)

 

Alle som har et snev av innsikt vet at dette spillet alldeles ikke kommer ut før tiiiiiidligst sent 2010, og mest sannsynlig ikke før 2011...

 

Og hvorfor skal jeg velge Dustin til mine spillkjøp når Gamezone og Absoluttspill ligger 10-20kr under på så godt som samtlige _nye_ titler, og har 39kr i frakt mot deres 99kr?

Lenke til kommentar

Ikke noe sjokalade takk, la på meg flere kilo pga Netshop, og utviklet nesten abstines dersom jeg ikke fikk meg noen lions i uka. :whistle:

 

Skal følge med om dere får en godt konfigurert AMD rigg, vil være litt morsomt og kunne henvise de som vil ha en rimelig og godt oppsatt rigg til Dere, for som sagt de andre webshopene er håpløse når det gjelder gode AMD rigger. Komplett har dog en ferdigpakke AMD som irriterer meg fordi jeg faktisk ikke kan sette opp samme ytelse for tilsvarende kroner, dvs det er en meget god pakke. Men den er som sagt ikke ferdigbygd.

Lenke til kommentar

Driv og leiter etter prosjektoren min snart sier kvelden (5 år gammal og forsatt 5% igjen på pæren :p)

 

Ser litt på den OPTOMA HD200X men det er noko som ikkje heilt stemmer.

 

Dustinhome.se og Dustinhome.no har litt forskjellig informasjon om prosjektoren då tenke eg spesielt på støy nivået og kontrast. Ser meir riktig informasjonen på den norske siden forhold til den svenske.

 

Håpe det kjem fleire prosjektorer i samme prisklasse og spesifikasjoner

Lenke til kommentar
Venter på ny PC her, og en kollega som starter på mandag, og da er vi oppe for fullt. Skal ikke se bort fra at vi finnes på mail både kvelder og helger! Vi har satt 24 timer som max responstid på mail, og den får vi jo rette oss etter! :)

Ser dere har stillingsannonse ute etter norsktalende medarbeider i Sverige. Betyr det at dere har plassert kundeservicen sammen med resten av folket i Sverige? I så fall får du hilse, har hatt en del med dem å gjøre i jobbsammenheng ;)

 

Om dere får tak i like dyktige folk på den norske kundeservicen som dere har på den svenske tror jeg dere kommer til å gjøre det bra.

Lenke til kommentar

Jøss, etter å ha lest denne tråden må jeg først si;

Gratulerer til det norske markedet

Og det viktigste for dere (økonomisk så klart) er att jeg er ute etter både ny Tv samt i7 rigg. Om alle fortsetter å skryte dere opp i skyene så skal dere ikke se bort ifra att jeg handler hos dere.

 

Selvom dere ikke blir billigst (La oss håpe ikke) så kan dere tjene hauger med kunder på god kundeservice! Jeg handlet alltid hos komplett selvom de var dyrest. De hadde jo konge service. nå vet jeg ikke lengre hvor jeg skal handle... :no:

Lenke til kommentar

Jeg er i markedet etter en ny gaming rigg som skal kjøpes inn i de nærmeste måneder og Netshop har vært favoritt for å få mine penger, men nå når jeg har lest denne tråden er det en utfordrer her. Men jeg pleier å sette opp systemer på de forskjellige nettbutikken og se hva pris og oppsett blir, men på Dustin sin PC-bygger så forstår jeg ikke hvordan man endrer komponenter. Er dette en avansert svensk løsning jeg ikke forstår eller er det noe galt? :tease:

 

Og når man skal sammenligne priser så heter knappen "jamfør", ikke akkurat den ferskeste norsken der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...