Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Spennende med stor, ny nettbutikk på HW-fronten. Ros for oversiktlige nettsider og en litt annen profileringsform enn vi er vant med fra andre nettbutikker.

 

En liten request: Kjølere for bærbare PCer, helst Zalman sine. Snakker da om platekjølerne med vifter du legger under maskinen og gjerne kobler til via USB o.l.

 

Og en ting til: USB Wifi-adapter til Wii. Sånn som du bare plugger inn i PCen, sørger for at den er koblet til nettet, og så kommuniserer Wii med internett via adapteret.

Endret av stonebro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte en skjerm fra Dustin; Dell 2209WA

 

La inn bestilling, fikk ordrebekreftelse, fikk ny epost med beskjed om at varen var på vei etter en time. Raskt!

 

Håper de kan fortsette sånn.

 

Skjermen er forøvrig helt rå. Jeg er hobbyfotograf.

IPS panel til rett over 2k

Det er bra det.

 

Navigeringen i butikken er landets beste.

De har utrolig mye forskjellig. Er allikevel enkelt å finne frem

Lenke til kommentar
Yes, he is posting from home sometimes, klarte ikke la være :)

 

Enermax og DFI skal vi sjekke opp i.

 

Vannkjøling, ja. Noen spesielle merker?

 

MVH Henrik Breivik

 

 

oi oi, vannkjøling ja.

 

TFC XChanger radiatorene er fantastiske.

Laing DDC pumper, D-Tek og Heatkiller blokker :)

 

Kanskje det popper opp noen Zune HD'r på nettsiden etterhvert også da? hehe.

Lenke til kommentar

@Brukernavnerkjipt:

Det som vises i pakkesporingen er sikkert ett stort antall kolli?

Det finnes en bug i systemet, som gjør at forsendelser med flere enn 1 kolli kobles til samme forsendelses-ID, den skal være fikset innen kun kort tid. Frem til da kan du også spore pakken på www.posten.no :).

 

Lagerstatus 1-3 dager er å anse som bekreftet ja.

 

Angående Laptopkjøler, så får vi inn noen nyheter fra flere leverandører nå, en hel liste å gå igjennom, deriblandt finnes det nok slike kjøleløsninger.

 

//HB

Lenke til kommentar
@Brukernavnerkjipt:

Det som vises i pakkesporingen er sikkert ett stort antall kolli?

Det finnes en bug i systemet, som gjør at forsendelser med flere enn 1 kolli kobles til samme forsendelses-ID, den skal være fikset innen kun kort tid. Frem til da kan du også spore pakken på www.posten.no :).

 

Takk for svaret.

 

Etter hvert fant jeg de to pakkene jeg venter på blandt en hel del andre kolli i en lang liste som kom opp via lenken. Litt klipp-og-lim med url og kollinr gjorde også susen så det var ikke noe stort problem. Ser imildertid litt proffere ut om det fungerer :)

Lenke til kommentar

Hei. Gjorde som du sa og la inn bestilling på xbox 360`en uten å ta betaling nå. Men nå ser jeg at den har gått ytterligere ned i pris. Så lurer på hvordan jeg kan kansellere orderen og legge inn ny ?

 

På forhånd takk. Og får dere Fifa 10 i morgen ? Så det blir sendt ut sammen med xboxen hvis jeg bestiller i morgen ?

Lenke til kommentar
På grunn av god service her på forumet har jeg nå lagt min første ordre til Dustinhome.no

 

Venter da i spenning på mitt Sapphire Radeon HD 5870

 

PS! Hos Komplett så følger det med "Dirt 2". Det har samme varenummer hos dere, men står ingenting om bundle. Blir det "Dirt 2" på meg også?

sjekk sapphire sin hjemme side

og ja det følger med Dirt 2 på begge Radeon HD 5800 korta fra sapphire og en liten overraskelse :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...