Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mreinha:

Det var en spøk rundt dobbelbetydningen av kode. Tenkte det ville være litt selvforklarende om jeg skrev juks også. Juks+koder=

 

Tenkte på den hvite ja. Det er vel ingen som henter inn første versjonen fortsatt?

Edit:

Ser du har svart. Må bare spesifisere at jeg tenkte på 80 GB.. :)

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Fint og se en ny webshop dukke opp...Fint med større konkurranse.....Håper det kommer mange fine tilbud som kan være av interesse...Har ikke fått tid til og lese gjennom hele tråden men går vel ut fra at Dustin også kommer til og kjøre med ukentlige tilbud og sender nyhetsbrev....Velkommen skal de i alle tilfelle være...

 

 

ps...håper på et bra tilbud på en bra Samsung 55" led tv hos de snarest... :thumbup:

Endret av Znoken
Lenke til kommentar

Jeg ser at dere selger Windows 7 Norsk versjon med leveranse den 22 oktober.

Det jo bare den Engelske versjonen som kommer da!

Den norske versjonen kommer først en uke senere (29 oktober)!

 

Har jeg rett, eller har Microsoft nå tenkt å gi ut den norske versjonen samtidig med den engelske ?

 

PS: Merker meg også at dere bare selger den norske versjonen, med dere selger begge språkversjonene av Windows Vista.

Endret av Gudleif
Lenke til kommentar

Ser denne tråden er veldig aktiv så kanskje dette kan være rett plass spørre.

 

Har nettopp bestilt meg plasma tv fra dustinhome, mandag var den kommet til oslo, men i dag har det ikke skjedd noe med pakken ifølge sporingen. Vanligvis når jeg bestiller noe er det kommet til bergen dagen etter at det har kommet til oslo, for deretter å komme frem dagen etter det igjen. Vet det er tidlig å begynne å bekymre seg, men jeg er veldig utolmodig av meg:P

Lurte på om det kanskje kan ha vært noen problemer i tollen, siden det blir sendt fra lageret i Sverige slik jeg har forstått det, kanskje det er noen andre her som har opplevd noe av det samme?

Lenke til kommentar
Ser denne tråden er veldig aktiv så kanskje dette kan være rett plass spørre.

 

Har nettopp bestilt meg plasma tv fra dustinhome, mandag var den kommet til oslo, men i dag har det ikke skjedd noe med pakken ifølge sporingen. Vanligvis når jeg bestiller noe er det kommet til bergen dagen etter at det har kommet til oslo, for deretter å komme frem dagen etter det igjen. Vet det er tidlig å begynne å bekymre seg, men jeg er veldig utolmodig av meg:P

Lurte på om det kanskje kan ha vært noen problemer i tollen, siden det blir sendt fra lageret i Sverige slik jeg har forstått det, kanskje det er noen andre her som har opplevd noe av det samme?

min bestilling kom da fram ;P

ble registert på fredag

kom til oslo på mandag og kom til postkontoret mitt i dag ;)

Lenke til kommentar
Kanskje sjekke 4 poster lenger opp før du forsøpler tråden mer?

 

"160GB 34nm er på lager, og 80gb 34nm ventes inn 08.10.2009.

 

//Henrik Breivik"

 

Hvis du hadde skjekket forrige side så kan du se det at jeg faktisk spurte om det tidligere.

Slike som deg som gjør meg flau av å være norsk. Man trenger ikke svare frekt tilbake selv om jeg spør et spørsmål som er spurt tidligere. Ha et ok liv! au revoir

 

Takker Henrik B! Du kan det med å ta vare på kommende kunder. Kommer til å "teste" Dustin om hvordan det er.

Lenke til kommentar
Hvis du hadde skjekket forrige side så kan du se det at jeg faktisk spurte om det tidligere.

Slike som deg som gjør meg flau av å være norsk. Man trenger ikke svare frekt tilbake selv om jeg spør et spørsmål som er spurt tidligere. Ha et ok liv! au revoir

 

Ja jeg så du spurte om det, og da er det kanskje greit å se om man har fått svar før man spør igjen? Det er andre enn deg som bruker denne tråden og som setter pris på at den er lettlest og ikke full av spam. Forøvrig forstår jeg ikke hvorfor du er flau av din nasjonalitet selv om du mener jeg er flau, deg om det. Og takk i like måte. :)

Lenke til kommentar
Ser denne tråden er veldig aktiv så kanskje dette kan være rett plass spørre.

 

Har nettopp bestilt meg plasma tv fra dustinhome, mandag var den kommet til oslo, men i dag har det ikke skjedd noe med pakken ifølge sporingen. Vanligvis når jeg bestiller noe er det kommet til bergen dagen etter at det har kommet til oslo, for deretter å komme frem dagen etter det igjen. Vet det er tidlig å begynne å bekymre seg, men jeg er veldig utolmodig av meg:P

Lurte på om det kanskje kan ha vært noen problemer i tollen, siden det blir sendt fra lageret i Sverige slik jeg har forstått det, kanskje det er noen andre her som har opplevd noe av det samme?

 

 

Heisann,

 

Vanskelig å svare på denne uten å ha ordrenummer eller tracking ID. :)

 

Gjør som så at du mailer meg på [email protected], legger ved ordrenummeret ditt, så skal jeg sjekke opp i det og se til at TV'en kommer på plass!

 

//Henrik Breivik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...