Gå til innhold

Hvordan kjøpe 8 x Windows 7 Pro fullversjon for 120 kroner? (slutt)


myhken

MSDNAA tilgang?  

165 stemmer

  1. 1. Har du fått tilgang til MSDNAA via dette tilbudet og fått nøkkel til Windows 7?

    • JA
      139
    • NEI
      16
    • Meldte meg aldri på
      10
    • Meldte meg på IEEE.org
      0
  2. 2. Dette er umoralsk, og de som benytter seg av dette kan kalles pirater!!

    • JA
      14
    • Nei
      73
    • Man bryter ikke loven, men er på kanten moralsk
      63
  3. 3. Hvor lenge tror du alle kan melde seg på ACM, før de stenger for alle "ikke studenter"?

    • Ut september
      35
    • Oktober
      7
    • November
      3
    • De kommer aldri til å stenge for ikke studenter...
      28
    • Løpet er kjørt - tilbudet er over for denne gang...
      29


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så man må laste ned 4 versjoner for alle 4 nøklene til w7?

 

Du må ikke laste ned alle versjonene nei, men du må "kjøpe" dem inne på MSDNAA siden (du betaler selvsagt ingen ting) og så får du opp download linker, og i hver link ligger en kode. Så laster du ned den versjonen du vil ha.

Du bør jo laste ned både 32bit og 64bit så har du dem til senere.

Alle fire kodene kan brukes om hverandre, så husk å legge til Windows 7 Pro fransk utgave også :thumbup:

Lenke til kommentar

Da har jeg funnet ut hvordan man kan melde seg ut av ACM for de som ønsker å gjøre det før tiden:

 

http://www.acm.org/membership/csfaq#CancelService

 

Jeg vet IKKE hva som skjer med eventuelle lisenser om du melder deg ut før ett år har gått. Er du medlem der ett år, får du garantert beholde lisensene etter du er "ferdig" på skolen.

 

Q. Can students keep these tools after they graduate?

A. Yes, this license is perpetual and nontransferable. You don’t have to uninstall the tools, but the stipulation of “academic use only” does not change. From MSDN AA Website (thanks to: i6s1)

 

Har også funnet svar på noen andre spørsmål:

 

http://msdn01.e-academy.com/elms/Storefron...1=17&np2=25

 

Q: Can I install my software on two computers at once?

A: Yes, as long as you are the owner of both computers and both are being used for instructional purposes. NOTE: If you require another key for a product you must contact the PA (program administrator) at your school. Your PA's contact email information can be found in the support page. Click on the Support button above. Also, friends, family and colleagues not currently enrolled in a course that is part of an MSDNAA department are not allowed to access or use the software available from this website. (For examples of appropriate usage see: http://msdn.microsoft.com/academic/program...e/default.aspx)

 

Men så skriver de dette også, så blir ikke helt klok.

 

Q: Does the license (or "key") permanently unlock the software?

A: No - the key allows you to install the software once. If you need to re-install the software, you will need to contact the PA (Program Administrator) at your school. Your PA's contact email information can be found in the support page. To view this information, please click on the Support button above.

Lenke til kommentar
fant dem nå, var litt snar med trykkinga for nedlasting

 

Bra da, husk å svare på "pollen" min..ønsker å finne ut hvor mange her som har fått det til.

Jeg har nå tre jeg kjenner som har fått det til...og jeg har fått til to kontoer.

Laget også en test konto til guiden min, tenkte å få lisenser på den, og så avslutte kontoen før tiden for å se om det får noen konsekvenser....men vet jo ikke hvor lang tid det vil ta fra jeg avslutter kontoen til eventuelt lisensene blir svartelistet eller ugyldige....

Men kommer nok til å teste, 120 kroner er ikke ett stort tap om jeg er uheldig.

Lenke til kommentar

Regner med at mange vil få godkjent betalingen i løpet av dagen i dag og får muligheten til å "opte inn" til MSDNAA. Så får man tilgang til MSDNAA enten torsdag eller fredag om jeg ikke tar helt feil.

 

Husk å sjekke MyACM siden din ofte og trykk på den "blå linjen" og MSDN AA linken, for å se om du får mulighet til å "opte in". Har funnet ut at man IKKE får en epost når betalingen er i orden...så sjekk selv.

 

Har en test bruker gående (den jeg brukte til guiden) så skal holde dere oppdatert fremover. Er på møte hele dagen, så det kan være jeg ikke får oppdatert noe før i ettermiddag, om jeg ikke tar med pcen inn på møtet... :ermm:

 

Oppdater undersøkelsen etter hvert som dere får tilgang da....må jo være mer enn 5 her på forumet som har fått tilgang?

Lenke til kommentar
ITavisen har skrevet en artikkel om det:

http://www.itavisen.no/822667/slik-faar-du...-for-120-kroner

 

Kult å få saken i IT avisen og at Microsoft har svart på saken, og sier ikke noe om at dette er ulovlig. :thumbup:

 

Det funker ja, har 4 lisenser jeg :thumbup:

 

Supert....du er ikke alene. Men de har fortsatt ikke godtatt min betaling for test brukeren min enda...noen som har fått "opte inn" i dag?

Lenke til kommentar
Må bare uttrykke at jeg finner det ganske usmakelig om noen utnytter seg av dette tilbudet som ikke er studenter. Siden den nå har kommet på IT-avisen håper jeg at MS tar affære og gjør noe med dette.

 

IT avisen har jo snakket med Microsoft ang den saken virker det som, og de har ikke sagt noe om at dette er ulovlig.

Men det blir spennende å se ja.

 

Feilen ligger jo ho ACM, og så lenge de ikke bryr seg, så tror jeg ikke det blir stoppet.

Lenke til kommentar
hvordan kan jeg sjekke hvor mange lisenser, eller kreditt eller hva det er, jeg har til gode? Jeg har kjøpt én Win7pro så langt, men vet at jeg kan få 3 til fordi at du sier det, hehe...

 

Gå til Software, søk på Windows 7. da får du opp en liste med fire utgaver. Har du kun "kjøpt" en ser du et rødt flagg på siden av den versjonen du har fått lisens på. Bestill da de tre andre (legg til i handlevognen) og så i download linken får du de tre andre lisensnøkkelene.

 

Si fra hvis du ikke får det til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...