Gå til innhold

Hvordan kjøpe 8 x Windows 7 Pro fullversjon for 120 kroner? (slutt)


myhken

MSDNAA tilgang?  

165 stemmer

  1. 1. Har du fått tilgang til MSDNAA via dette tilbudet og fått nøkkel til Windows 7?

    • JA
      139
    • NEI
      16
    • Meldte meg aldri på
      10
    • Meldte meg på IEEE.org
      0
  2. 2. Dette er umoralsk, og de som benytter seg av dette kan kalles pirater!!

    • JA
      14
    • Nei
      73
    • Man bryter ikke loven, men er på kanten moralsk
      63
  3. 3. Hvor lenge tror du alle kan melde seg på ACM, før de stenger for alle "ikke studenter"?

    • Ut september
      35
    • Oktober
      7
    • November
      3
    • De kommer aldri til å stenge for ikke studenter...
      28
    • Løpet er kjørt - tilbudet er over for denne gang...
      29


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mere moralsk å laste det ned fra TPB? :p Nei, jeg ser ingen moralske feiltrinn dersom du er student, men litt for oss "liksom-studenter"...

 

Men ACM bryr seg ikke så lenge de tjener penger. MS vil nok heller at du skal kjøpe denne versjonen enn å bytte til Linux også ;)

 

Man trenger ikke betale for mere enn et år dersom man ikke vil laste ned flere programmer etter det første året har passert...

Lenke til kommentar
Må man betale på nytt for å betale 20$ for neste år? Eller trekker de automatisk verdt år?

 

Medlemskapet fornyes ikke automatisk, så ikke noe problem.

 

Flere spørsmål:

 

Hva skjer når jeg mottar oppdateringer fra Microsoft? Vil jeg motta "norske" oppdateringer?

 

Kort sagt: vil alt fungere som om jeg hadde kjøpt Windows 7 i butikken? Finnes det en hake?

 

Ja det vil du om du har fulgt oppskriften min ved å bytte språk til norsk. Og den vil fungere akkurat som den versjonen du kjøper i butikken. Dette er FULL versjonen av Windows 7 Pro du kjøper for 120 kroner. (fire utgaver faktisk).

 

Etter en ny vurdering og diskusjon med mine kolleger åpnes tråden igjen.

 

Ha fortsatt en fin dag :)

 

Mvh

Jarmo

 

Takker, dette er jo ingen ulovlig metode jeg beskriver. Den er fullt lovlig enn så lenge og ACM ser ikke ut som om de bryr seg.

Og denne metoden er jo mye bedre enn om folk laster ned Windows 7 fra piratbukta eller lignende.

 

 

Venter enda på MSDN AA konto...tar tid dette :(

 

Som andre sier er det helligdag i USA i dag mandag, så når jeg leser på forumene i USA forventer de fleste at noe skjer i morgen. Ellers ser det ut som om de tar ting i bolker. F.eks fredag ga de ut MSDNAA konto informasjon til folk som hadde bestilt tirsdag, onsdag og torsdag.

 

Bare å vente, men det kommer.

Lenke til kommentar
Må man betale på nytt for å betale 20$ for neste år? Eller trekker de automatisk verdt år?

 

Medlemskapet fornyes ikke automatisk, så ikke noe problem.

 

Så...en trenger ikke å melde seg av som student da? Etter et år så er jeg ikke student lenger? Så jeg får ikke beskjed om at jeg må avlegge eksamen osv, hehe? Eller betale semesteravgift og registrere meg her og der, slik som jeg må her hjemme?

 

Nå er jeg faktisk student, og skolen min har avtale med Microsoft, men den gjelder bare IT-studenter. :hrm:

Lenke til kommentar

Nei. Det er ikke nødvendig, da den er prefixed for Win7 Pro. Men ved å endre/slette den fila, kan man installere den versjonen av Win7 man vil. Men Key er fortsatt til Win7 Pro, så da tror jeg ikke den vil virke på et forsøk på å installere Ultimate, annet enn de 30 dagene man får ha den ikke-registrert.

Endret av bjornh
Lenke til kommentar
Men så er det dette med å endre ei.cfg fila da. Jeg antar at selv om man gjør det, så har man fortsatt bare nøkkel til Win7 Pro.

 

Har testet ut dette og prøvde alle versjonene (Fra starter, basic, HP etc) og ja, nøkkelene funker bare på Pro utgaven. Men pro er jo det samme som Ultimate uten språkpakker, men det problemet er jo løst. Så mangler pro Bitlocker. Ellers er de like.

Media Center er i Pro og eller alt annet HP har.

 

Fikk opp denne siden jeg, gjorde jeg noe galt? Får ikke se sidene som bildene til trådstarter viser hvert fall :S

 

Du må trykke på MyACM der kan du logge deg inn. Men du må ha laget en webkonto først, se "guiden min".

 

 

GULL!! penger spart! *febrilsk trykking på cancel knappen på preorder på amazon.co.uk*

 

Gjort det samme selv...funket fint. De trekker jo ikke penger før de sender varen, så var ikke noe stress. :thumbup:

 

 

Må jeg vente på en mail eller lignende før jeg får sett de sidene som trådstarter har bilde av?

 

Du må lage en webkonto som du må verifisere ja, så kan du logge deg inn på MyACM.

Når betalingen er i orden, så kan du "opte in" på MSDNAA

Lenke til kommentar

Her er litt info til de som er bekymret for at medlemsskapet skal vare mer enn ett år:

 

https://campus.acm.org/Public/renewal_url/g...rl/get_urls.cfm?

 

Kan ikke forstå noe annet enn at du må manuelt fornye ditt medlemskap.

 

Uansett kommer jeg til å beholde en konto, for 120 kroner i året for MSDN AA tilgang er BILLIG....

Det kommer jo nye Windows versjoner fremover, og da er det ikke sikkert vi finner et like bra tilbud.

Lenke til kommentar

"Invalid Account/Password" når jeg prøver å logge inn.

 

Kjenner jeg blir stresset av denne siden, får jo ikke til en døyt :p

Jeg får endret passordet mitt så mye som jeg vil med brukernavnet mitt, men når jeg skal logge inn får jeg "Invalid Account/Password".. Skjønner ikke hva jeg gjør galt for å være ærlig.

Lenke til kommentar
"Invalid Account/Password" når jeg prøver å logge inn.

 

Kjenner jeg blir stresset av denne siden, får jo ikke til en døyt :p

Jeg får endret passordet mitt så mye som jeg vil med brukernavnet mitt, men når jeg skal logge inn får jeg "Invalid Account/Password".. Skjønner ikke hva jeg gjør galt for å være ærlig.

 

Hvor logger du deg inn da? På myacm.org eller på siden til MSDNAA. Post gjerne en link.

For du får den beskjeden på MSDNAA siden frem til betalingen er i orden, du har opta deg inn, og MSDNAA har opprettet kontoen din.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...