Gå til innhold

Hvordan kjøpe 8 x Windows 7 Pro fullversjon for 120 kroner? (slutt)


myhken

MSDNAA tilgang?  

165 stemmer

  1. 1. Har du fått tilgang til MSDNAA via dette tilbudet og fått nøkkel til Windows 7?

    • JA
      139
    • NEI
      16
    • Meldte meg aldri på
      10
    • Meldte meg på IEEE.org
      0
  2. 2. Dette er umoralsk, og de som benytter seg av dette kan kalles pirater!!

    • JA
      14
    • Nei
      73
    • Man bryter ikke loven, men er på kanten moralsk
      63
  3. 3. Hvor lenge tror du alle kan melde seg på ACM, før de stenger for alle "ikke studenter"?

    • Ut september
      35
    • Oktober
      7
    • November
      3
    • De kommer aldri til å stenge for ikke studenter...
      28
    • Løpet er kjørt - tilbudet er over for denne gang...
      29


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om det blir brukt til studie så er det fullt lovlig. Men om du går videregående, får dere ikke en PC ferdig oppsatt?

Det er ingenting i vilkårene til ACM (eller MSDNAA) som krever at man må bruke denne SW på en "skole-PC" - man kan fint installere Win7 Pro på en hjemmemaskin og bruke hva nå enn skolen tilbyr/bestemmer på "skole-PC'en".

Lenke til kommentar
Hehe, litt dårlig formulert. Mente om alle tidligere programmer ville være kompatible med denne versjonen. Takk for svar. Får prøve lykken jeg og. Håper bare maskinen min vil takle denne.

 

Tja, med mindre de er eldgamle og utdaterte vil dem fungere.

Og, fungerer dem på Vista vil dem fungere på Win7.

Endret av Eksentron
Lenke til kommentar

Men altså....nå er jeg student ved UiB, som faktisk også er med i denne Microsoft-avtalen. Men tilbudet gjelder bare IT-studenter, så jeg får ikke tilgang gjennom UiB. Men er det sånn og forstå at det er litt mer "tillatt" om jeg som student melder med på dette opplegget? Er dette noe som alle studenter kan melde seg på med god samvittighet? Altså: det er litt umoralsk å melde seg på om en ikke er student, men om en faktisk er student (og studerer hva som helst) så er det bare å kjøre på?

 

Og bør jeg da være ærlig og oppgi UiB som skole + mitt virkelige navn osv?

Lenke til kommentar

sålenge du studerer high school eller høyere som universitet er kan du lovlig bruke dette tilbudet (evnt om kurslevrandør/privatstudie etc og har betalt kursavgift for året kvalifiserer du også)

om du ikke er student eller bruker til studieformål er det ikke lovlig.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
Når jeg skulle betale, var navnet mitt for langt for feltet "Name on Card", lurer på hvordan betalingen funker..

 

Navnet mitt og var for langt, men da kutta jeg bare ut mellomnavnet og da gikk det fint.

Har du 2 etternavn prøv kun med det siste...

 

Hmm. Jeg har allerede sendt infoen, da får jeg brått avslag på betalingen :(

Jeg er utolmodig. Etternavnet mitt manglet noen bokstaver på slutten.

Lenke til kommentar
Når jeg skulle betale, var navnet mitt for langt for feltet "Name on Card", lurer på hvordan betalingen funker..

 

Navnet mitt og var for langt, men da kutta jeg bare ut mellomnavnet og da gikk det fint.

Har du 2 etternavn prøv kun med det siste...

 

Hmm. Jeg har allerede sendt infoen, da får jeg brått avslag på betalingen :(

Jeg er utolmodig. Etternavnet mitt manglet noen bokstaver på slutten.

 

 

Jeg manglet en bokstav på slutten, fungerte fint for det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...