Gå til innhold

Hvordan kjøpe 8 x Windows 7 Pro fullversjon for 120 kroner? (slutt)


myhken

MSDNAA tilgang?  

165 stemmer

  1. 1. Har du fått tilgang til MSDNAA via dette tilbudet og fått nøkkel til Windows 7?

    • JA
      139
    • NEI
      16
    • Meldte meg aldri på
      10
    • Meldte meg på IEEE.org
      0
  2. 2. Dette er umoralsk, og de som benytter seg av dette kan kalles pirater!!

    • JA
      14
    • Nei
      73
    • Man bryter ikke loven, men er på kanten moralsk
      63
  3. 3. Hvor lenge tror du alle kan melde seg på ACM, før de stenger for alle "ikke studenter"?

    • Ut september
      35
    • Oktober
      7
    • November
      3
    • De kommer aldri til å stenge for ikke studenter...
      28
    • Løpet er kjørt - tilbudet er over for denne gang...
      29


Anbefalte innlegg

Noe her som har fått Not an Active Member? Skjønner ikke hva jeg skal gjøre, får ikke logget inn engang.

 

Høres ikke ut som om du har laget Web account enda....les første posten en gang til.

Fikk bekreftelsesmail nå, om at jeg hadde lagd en Web Account. Men står fortsatt det samme :/

 

Og du prøver å logge deg inn her? https://www.myacm.org/dashboard.cfm?svc=free_newsletters

 

Om du prøver å logge deg inn på MSDNAA så går ikke det før betalingen er i orden og du har "opta in".

Så web accounten din er på MyACM og ikke på MSDNAA.

 

Får du ikke logget deg på MyACM, se i mailen din ang brukernavn, så trykk "mistet passord" så sender de deg passordet på nytt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor kan man betale semesteravgift billig, for så å være "lovlig" student? :green:

 

Jeg er student ved et universitet, og det som overrasker meg - er de ufattelig trege personene i IT-avdelingen der. For det første fikser de latterlig enkle problemer som om de skulle være verdensproblemer de løste, og for det andre så har de ikke peiling på noe av det jeg leser her - og jeg har snakket med dem!

 

Derfor takker jeg deg som startet dette - slik at og vi som er registrerte studenter kan få tilgang til dette. Men til dere som ikke er lovlige studenter og har lagt igjen betaling via Visa og lignende - hva tenker dere egentlig med?

 

Det er enkelt å kjøre en sjekk opp mot Visa/andre betalingstransaksjoner mot studentlister på studiesteder - og dersom dere blir tatt, er det faktisk ganske alvorlige følger det får for dere - ser dere ikke dette selv? Spesielt dersom dere ser egenmeldingen relatert den "etiske" ansvars-noten - den burde virkelig fått klokker til å ringe!

Lenke til kommentar
Jepp, skal ha trykket på linkene i mailen.

Thank you for successfully creating your ACM Web Account.

 

Er akkurat der jeg prøver å logge inn ja.

 

Da vet jeg ikke, du har ikke brukt æ,ø eller å i brukernavnet?

Og når du bruker I forgot my password, så får du ett passord på mail, som du da bruker sammen med brukernavnet ditt?

 

Hvis ja, må du nesten kontakte dem, da er det noe feil. Har ikke hørt om noen med det problemer, ikke på forumene i USA heller.

 

post-46264-1252439535_thumb.jpg

Aktiviserings mailen

Endret av myhken2
Lenke til kommentar

Når jeg trykker glemt brukernavn, ber dem meg bare skrive inn et nytt passord. Nei, brukernavnet inneholder ikke Æ,Ø,Å.

Jaja, får teste igjen i morgen, går det ikke så får vi si jeg bare støttet dem med litt penger.

 

Ja, den mailen har jeg klikket på, eller det går ikke ann å klikke da det er noe feil med url. Så tok klipp, lim.

Endret av bebeluv
Lenke til kommentar
Når jeg trykker glemt brukernavn, ber dem meg bare skrive inn et nytt passord. Nei, brukernavnet inneholder ikke Æ,Ø,Å.

Jaja, får teste igjen i morgen, går det ikke så får vi si jeg bare støttet dem med litt penger.

 

Ja, den mailen har jeg klikket på, eller det går ikke ann å klikke da det er noe feil med url. Så tok klipp, lim.

 

post-46264-1252439956_thumb.jpg

 

Da har jeg sjekket litt. Når du trykker på I forgot my password så er det brukernavnet ditt du skal skrive inn (altså ikke med @acm.org) på slutten.

 

post-46264-1252439966_thumb.jpg

 

Så får du opp denne, og her skal du skrive inn det hemmelige svaret ditt, som jeg har presisert i guiden min at du MÅ huske.

 

Så får du en epost med passordet ditt.

 

Har du glemt det hemmelige svaret ditt, så er du ute å kjører.

Lenke til kommentar
Hei myhken2 :)

 

Jeg har registrert meg, i går kveld, og har enda ikke fått noe tilgang til MSDNAA, en kompis av meg registrerte seg før i dag, for også å teste, det har heller ikke fungert :s...

 

Hvor lang tid pleier det å ta før betaling går gjennom?

 

De som har vært heldige har fått det på en dag. Men de jobber ikke i helger, så registrer du deg på fredag, kan det bli på tirsdag.

Andre ganger har det tatt flere dager, og i går var helligdag i USA, så i dag skal de da godkjenne alle ordre siden fredags ettermiddag. OG det er nok noen hundre, om ikke tusen ut i fra trådene i USA.

Så det tar nok tid denne uken.

Lenke til kommentar
Etter jeg har skrevet det hemmelige svaret, så står det at jeg skal skrive inn et nytt passord. Får ikke tilbud om å få det tilsendt.

 

aa, så det nå. Blandet MSDNAA og MyACM. Rart...jeg byttet nå passord på min bruker. Gikk fint. gikk så tilbake til MyACM, skriver inn brukernavnet (uten @mca.org) og det nye passordet. Funker fint det.

Da har du nok et problem ja om det ikke går.

Lenke til kommentar
Lurer litt på hvordan dere brente windows platen for å installere den.

Brenner dere den som ISO fil? Har litt problemer med å boote fra CD-rom/dvd.

 

Har allerede brent ut 2 dvd-plater uten hell. :p

 

Brukte Nero jeg da, brant ut image, og den funka fint som oppstarts DVD. Har installert både 32bit og 64bit versjonen fra DVD platene på to pcer her hjemme.

 

Du kan ikke bare kopiere ISO filen på DVD platen nei, du må brenne ut imaget.

Endret av myhken2
Lenke til kommentar
Men til dere som ikke er lovlige studenter og har lagt igjen betaling via Visa og lignende - hva tenker dere egentlig med?

 

Det er enkelt å kjøre en sjekk opp mot Visa/andre betalingstransaksjoner mot studentlister på studiesteder - og dersom dere blir tatt, er det faktisk ganske alvorlige følger det får for dere - ser dere ikke dette selv? Spesielt dersom dere ser egenmeldingen relatert den "etiske" ansvars-noten - den burde virkelig fått klokker til å ringe!

De tenkte vel følgende: Hvis jeg melder meg opp hos ACM og betaler semesteravgift hos de erjeg faktisk en registrert student hos en utdanningsinstitusjon. Jeg gjentar, ACM er et studiested. Derfor er det ingen klokker som trenger å ringe i det hele tatt.

Jeg blir fascinert av hvor mange som kritiserer og gulper uten å ha lest første post en gang.

 

@Mykhen2 Et kjempeflott initiativ med en egen tråd for dette her. Godt jobbet!

Lenke til kommentar
Derfor takker jeg deg som startet dette - slik at og vi som er registrerte studenter kan få tilgang til dette. Men til dere som ikke er lovlige studenter og har lagt igjen betaling via Visa og lignende - hva tenker dere egentlig med?

 

Det er enkelt å kjøre en sjekk opp mot Visa/andre betalingstransaksjoner mot studentlister på studiesteder - og dersom dere blir tatt, er det faktisk ganske alvorlige følger det får for dere - ser dere ikke dette selv? Spesielt dersom dere ser egenmeldingen relatert den "etiske" ansvars-noten - den burde virkelig fått klokker til å ringe!

 

for du tror at ACM eller Microsoft setter et team med folk til å sjekke alle som har registrert seg opp mot diverse skoleregistre i hele verden? Og det står ingen ting om at du kan bestille en konto, men at du betaler med kortet til faren din. eller at faren din betaler med sitt kort, og bruker din epost adresse og navn etc.

Hvordan skal de sjekke opp det da?

De har ikke som et krav at det er samme bruker som betaler som står som eier av medlemsskapet. F.eks jeg fikk bestilt en konto til broren min med mitt kort, bruke hans navn og adresse. Når de åpner for noe slikt, blir det umulig å sjekke.

 

Og Microsoft får jo ikke tilgang til kort informasjonen. De får bare et brukernavn fra ACM som er godkjent som student, og de har ingen mulighet til å sjekke dette opp mot skoler etc. På MSDNAA bruker du jo kun ACM adressen din, og ikke noe kortinfo eller annet.

 

Så dette er nok ganske sikkert skjønner du.....

 

@Mykhen2 Et kjempeflott initiativ med en egen tråd for dette her. Godt jobbet!

 

Takker, håper at alle som melder seg inn får det de ønsker...tar visst litt tid denne uken, men i dag begynner de jo på alle ordrene siden før helgen...og det er nok noen tror jeg :whistle:

Endret av myhken2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...