Gå til innhold

Diskusjonstråd: Olympus & Panasonic MicroFourThirds (+ FourThirds)


Anbefalte innlegg

frister å løpe ned og reservere et kit :new_woot: ... i morgen velåmerke... kjedelige butikken som stenger 18.00 :no:

Hepp.... Blir å møte opp og reservere tidlig i morgen, ja... :new_woot: Eg skal ha... :dribble:

 

Så du skal snike deg unna siste forelesningen? :ph34r:

Jeg må pent vente til jeg er ferdig med forelesning, OG har klippet og farget håret :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må pent vente til jeg er ferdig med forelesning, OG har klippet og farget håret :cry:

Du kan vel strengt tatt flytte frisørtimen - det er ingen krav til at du må være nystrigla på hodet for å bestille en E-M5 ;)

 

ikke med mulighet for 60% rabatt .. fattig student vettu :whistle: .. må spare der jeg kan..hehe. mye som skal kjøpes inn i år.. em5, ipad 3, pc til diablo 3, overlevelsesutstyr til urban camping til Hobitt-kø :new_woot:

skal nok overleve.. satser på at jeg får kameraet selv om jeg ikke camper foran fotovideo i natt :thumbup: .. selv om det hadde vært gøy å se reaksjonen deres ;)

Endret av kupoflupo
Lenke til kommentar

Hepp.... Blir å møte opp og reservere tidlig i morgen, ja... :new_woot: Eg skal ha... :dribble:

 

På FV-sidene finner jeg bare E-M5 med status ubekreftet 05.03.2012, er det noe jeg overser her?

 

Edit, rettet til 05.03

Endret av se#
Lenke til kommentar

Hepp.... Blir å møte opp og reservere tidlig i morgen, ja... :new_woot: Eg skal ha... :dribble:

 

På FV-sidene finner jeg bare E-M5 med status ubekreftet 05.03.2012, er det noe jeg overser her?

 

Edit, rettet til 05.03

 

Reservere.. ikke kjøpe.. selv om 5/3 hadde vært hyggelig ;) ser jo at huset står tilgjengelig i 2014 ..hehe

Lenke til kommentar

frister å løpe ned og reservere et kit :new_woot: ... i morgen velåmerke... kjedelige butikken som stenger 18.00 :no:

Hepp.... Blir å møte opp og reservere tidlig i morgen, ja... :new_woot: Eg skal ha... :dribble:

 

Så du skal snike deg unna siste forelesningen? :ph34r:

Jeg må pent vente til jeg er ferdig med forelesning, OG har klippet og farget håret :cry:

Tjah, forelesningen begynner 10:15, FotVideo åpner kl 10:00, skal da være mulig å få bestilt/reservert E-M5 og komme seg bort til Holbergs Plass på et kvarter... :p

Lenke til kommentar

Reservere.. ikke kjøpe.. selv om 5/3 hadde vært hyggelig ;) ser jo at huset står tilgjengelig i 2014 ..hehe

 

OK, da er jeg med, ubekreftet betyr jo ofte at de ikke har anelse om når de får det inn. Lurte på om de faktisk hadde noen eksemplarer inne som ikke kunne kjøpes/bestilles i nettbutikken.

Lenke til kommentar

Det blir det vanskeligste valget - sort eller sølv E-M5 ...

Eg synest sølv er klart flottast, men svart passar kanskje best om ein føretrekk ein noko meir diskré utsjånad. (Ein annan ting er at Olympus 12mm og 45mm ikkje fins i svart...)

 

Sjølv håpar eg at eg klarar å motstå å kjøpe, men eg er redd eg kjem til å ende opp med sølv.

Lenke til kommentar

Jeg fikk forøvrig også bekreftet at FotoVideo blir de første som får E-M5 i Norge, det hadde de fått garantert av Olympus Norge. Det har visst vært noen gnissninger tidligere, så FV hadde visst tatt en alvorsprat med Olympus Norge, og påpekt at OM-D ikke akkurat var noe Elkjøp-produkt, heller et nisjeprodukt som det gav mer mening at en spesialistforhandler fikk først.

 

Det var også ikke så veldig mange forhåndsbestillinger, så jeg fikk det garantert at jeg får av det første partiet E-M5 som kommer til Norge. :new_woot: Utålmodig...? Jeg...? Næææh, kan dere ikke mene... :ph34r:

Lenke til kommentar

Jeg fikk forøvrig også bekreftet at FotoVideo blir de første som får E-M5 i Norge, det hadde de fått garantert av Olympus Norge. Det har visst vært noen gnissninger tidligere, så FV hadde visst tatt en alvorsprat med Olympus Norge, og påpekt at OM-D ikke akkurat var noe Elkjøp-produkt, heller et nisjeprodukt som det gav mer mening at en spesialistforhandler fikk først.

 

Det var også ikke så veldig mange forhåndsbestillinger, så jeg fikk det garantert at jeg får av det første partiet E-M5 som kommer til Norge. :new_woot: Utålmodig...? Jeg...? Næææh, kan dere ikke mene... :ph34r:

 

Og når sender de herligheten? :dribble:

 

Ser at en kan få den levert fra B&H fra 10.4.12

http://www.bhphotovideo.com/c/product/842934-REG/Olympus_V204045BU000_OM_D_E_M5_Micro_Four.html

( ca.kr7500 for Kit + ca. kr.350 i shipping, så inkl. toll og sådant så kommer den på rundt kr9800 i verste fall!) :hmm: (ikke så mye å spare på å hente den fra utlandet iallefall foreløpig)......

Lenke til kommentar

Og når sender de herligheten? :dribble:

 

Ser at en kan få den levert fra B&H fra 10.4.12

http://www.bhphotovideo.com/c/product/842934-REG/Olympus_V204045BU000_OM_D_E_M5_Micro_Four.html

( ca.kr7500 for Kit + ca. kr.350 i shipping, så inkl. toll og sådant så kommer den på rundt kr9800 i verste fall!) :hmm: (ikke så mye å spare på å hente den fra utlandet iallefall foreløpig)......

Sender ikke herligheten i det hele tatt, jeg bor bare et kvarters spasertur unna FotoVideo, så jeg henter det selv... :p De regnet med å få det første partiet en eller annen gang tidlig i April.

 

Når det gjelder å kjøpe fra USA, ville jeg vært skeptisk til det, med mindre du allikevel skal en tur til New York i det tidsmomentet der. Det er ikke så mye å spare (en, kanskje to tusenlapper), i tillegg er det greit å være beskyttet av den norske forbrukerkjøpsloven i forbindelse med et såpass sofisktikert stykke forbrukerelektronikk... ;)

Lenke til kommentar

Og når sender de herligheten? :dribble:

 

Ser at en kan få den levert fra B&H fra 10.4.12

http://www.bhphotovi...Micro_Four.html

( ca.kr7500 for Kit + ca. kr.350 i shipping, så inkl. toll og sådant så kommer den på rundt kr9800 i verste fall!) :hmm: (ikke så mye å spare på å hente den fra utlandet iallefall foreløpig)......

Sender ikke herligheten i det hele tatt, jeg bor bare et kvarters spasertur unna FotoVideo, så jeg henter det selv... :p De regnet med å få det første partiet en eller annen gang tidlig i April.

 

Når det gjelder å kjøpe fra USA, ville jeg vært skeptisk til det, med mindre du allikevel skal en tur til New York i det tidsmomentet der. Det er ikke så mye å spare (en, kanskje to tusenlapper), i tillegg er det greit å være beskyttet av den norske forbrukerkjøpsloven i forbindelse med et såpass sofisktikert stykke forbrukerelektronikk... ;)

Jau, då forstå seg! Å bo i nærheten av godteributikken kan jo ha sine fordeler! :thumbup:

 

Kjøper aldri nyhetene fra USA, men har gode erfaringer med handling derfra når "nyhetsinteressen" har avtatt og prisene faller.... :whistle: (men akkurat denne godbiten venter jeg nok ikke på - så handelen skjer nok i Møllergata ja... - er alltids en "kurèr" som kan hente med seg varene)...:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...