Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gah, hater å lese på nettet, men viker som jeg må det denne gangen. Er enten det eller punge ut med 500+ kr per volum av mangaen som har gått ut av produksjon. :closedeyes:

Selv leser jeg all mangaen min på mobil-telefon. Tar vanligvis noen kapitler før leggetid. Skjermen er både sterk og spark nok til å vise alle mangaer lesbare, og det er ikke noen problemer med å holde seg oppdatert på mangafronten.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Og der var den nye Monogatari episoden ute, blir forbløffet hver gang over animasjonskvaliteten på disse seriene, holder nesten film-standard over hele linja.

 

Selve episoden var knall, godt å endelig kunne sette Monogatari inn i den ukentlige anime-planen igjen! :)

 

Noen her som leser novellene egentlig?

Lenke til kommentar

Gått tregt med Hellsing i det siste, har ikke kommet lengre enn til kapittel 27 eller noe. Noe knotete scanlation som ødelegger noe av flyten. Men er nesten ferdig med SAO-animeen. Helt ålreit+. Har endelig også fått meg profil på myanimelist, og der ser man jo hvor lite jeg egentlig har lest og sett: Tomeitos my anime list

 

Edit: Ble ferdig nå. Som sagt, så synes jeg at serien er helt ålreit+. Den andre delen er ikke like god som den første, og skulle ønske at de brukte mer tid på første del og kanskje heller utsette del 2? Hvordan de skulle ha gjennomført del 2 (Alfheim) på en hel sesong vet jeg ikke, men i.o.m. det er light novels, finnes det sikkert mer stoff. Animeen er stort sett solid på mange områder men klarer ikke helt å heve seg fra dette, og dens svakheter er svake.

Endret av Tomeito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...