Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?


Anbefalte innlegg

Fant Anime litt for sent, ser kun på Naruto.

Er med i Crunchyroll, men liker ikke slike skole anime. vil ha noe mer lignende med Naruto, en hel verdenen, med magi og triks.

 

Eneste jeg finner som er lignende er Dragonball, men det er så gammelt og går så tregt, liker bøkene bedre.

Tja tro meg det finnes ekstremt mye mer der ute enn bare skole animer, animer som du burde sjekke ut i starten er bleach, fairy tail, hunter x hunter (remaken), fullmetal alchemist: brotherhood.

De er et par greie gode animer å starte opp med i det minste :)

Endret av Xprez
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter å sjekker noen nye animer som starter opp nå å må si Log Horizon har god potensiale til å bli bra, http://myanimelist.net/anime/17265/Log_Horizon minner litt om sword art online, folk er sperret inne i en mmorpg verden der de ikke kan logge ut, ingen vet hvordan de havnet der, hvorfor de er der eller hva som skjer når de dør i spillet.

Det som er problemet, hver gang jeg finner noe bra, så er det alltid en catch, liker ikke at hele settingen foregår inni en maskin.

 

Tja tro meg det finnes ekstremt mye mer der ute enn bare skole animer, animer som du burde sjekke ut i starten er bleach, fairy tail, hunter x hunter (remaken), fullmetal alchemist: brotherhood.

De er et par greie gode animer å starte opp med i det minste :)

Skal sjekke de ut :)

Holder på med Bleach, er i episode 11.

Lenke til kommentar

Vel vanskelig å si om settingen faktisk skjer inni en maskin, det er beskrevet som et mmorpg ikke et vrmmorpg, det vi vet er at dagen etter en expansion til spillet så voknet 30.000 japanere og flere hundre tusen globalt sett opp i spillet uten mulighet for å logge ut så mer enn det aner vi ikke for øyeblikket.

Selvfølgelig så er animen basert på en novelle så har ikke en manga jeg kan snik lese på

Lenke til kommentar

Holder på med Puella Magi Madoka Magica for tida, siden jeg hørte den skulle være så bra. Er ikke skuffet til nå, den blir mye mer brutal enn det man skulle tro for en magisk jente-serie. Ble også ferdig med Love Lab nylig, og den kan også anbefalles. Så sukkersøt at jeg bare blir sittende og smile.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tips til de som vil se denne:

Se den i 1080.

Kvaliteten på animasjonen, BGs, musikk, alt må ses i ypperste kvalitet.

 

Så en tidlig opp lastet versjon av episode 7 som var 360, og må bare si at 1080 er et must for denne animen.

 

http://bildr.no/image/cWp6NGRF.jpeg

 

vs

 

http://bildr.no/image/dVVXZkcz.jpeg

Ooops. :p Prøver noen ganger å vente for å samle opp episoder, men det er vanskelig det også. Frister jo veldig å se hvordan det fortsetter når du har muligheten til det. xD

Yeeah. :(

Endret av n4w
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Bare meg som synes at den siste Evangelion-filmen var nokså dårlig i forhold til de andre? Har kanskje litt med at hele plottet var originalt denne gangen. Ellers synes jeg de gjorde en mye bedre jobb i den nye Dragon Ball Z filmen, Battle of Gods. Her beholder de faktisk en del av stemningen i forhold til originalen, selv om de nye filmene bærer et litt mer komisk preg enn de andre.

Lenke til kommentar

Argh, må se å få sett Evangelionfilmene. Begynte på Shingeki no kyojin i dag, etter to episoder ser det ganske greit ut. Den er jo hypet, så spent om den lever opp til den hypen

 

Edit: Ferdig med Shingeki no kyojin. Synes den var ganske så ålreit, god animasjon og interessant historie. Men føler ikke at de helt klarer å formidle det psykologiske de ønsker

Endret av Tomeito
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...