Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Solgte billetter til en utenlandsk, eldre kvinne nettopp.

 

Jeg "Da må du ha god fornøyelse!"

Hun "Takk, i lige måte.".

 

awkward_movies.png

  • Liker 7
Skrevet

 

 

Hmm, holder det i retten? "Jeg kunne jo ikke spørre hvor gammel hun var"

Det er lov å spørre til de er 20.

 

Det er pålagt til de er 25.

 

Tror ikke det var helt det han tenkte på :roll:

Skrevet

Merkelig at det er de vanlige kurvene som vanligvis er merket med "reservert bevegelseshemmede" da. De vil jo vi som går bruke.

Høres ut som det burde være omvendt.

Skrevet

Merkelig at det er de vanlige kurvene som vanligvis er merket med "reservert bevegelseshemmede" da. De vil jo vi som går bruke.

Høres ut som det burde være omvendt.

Det er på grunn av at de fleste utviklingshemmede trenger noe de kan ha på fanget.

  • Liker 1
Skrevet

Hvor vanlig er det at dersom en har kjøpt en vare, men neste dag er det plutselig halv pris feks, at man kan pent spørre om å få tilbake forskjellen? Ble nærmest kjeftet ut av butikken og sett dumt ned på når jeg lurte på om det var mulig å gjøre noe med... fikk stygt og kjeftene "nei selvfølgelig ikke er du gærn" fra selveste butikksjefen (i en Jernia butikk) og når jeg sa at da kan jo jeg levere tilbake varen siden dere har 30 dagers "fornøyd"garanti for å kjøpe den nye billigere fikk jeg kjeft at "det går jo ikke an når du har åpna boksen selvfølgelig"... hva er fornøydgaranti når man ikke en gang kan åpne boksen, ikke minst ihvertfall teste varen? Burde det ikke heller hete åpent kjøp eller noe i den dur? Kan umulig vite om man er fornøyd...

  • Liker 3
Skrevet

Hvis de kaller det fornøydgaranti, så vil jeg si at det må gå an å prøve produktet, det er hele poenget. På jernia.no står det imidlertid bare at det er 30 dagers åpent kjøp ved uåpnet originalemballasje. (Formuleringen "åpent kjøp" pleier alltid å innebære uåpnet emballasje.)

Skrevet

De kalte det ihvertfall fornøydgaranti så vidt jeg mener å huske.

 

Løsningen blir vel å kjøpe ny grill til lavere pris, returnere den nye en uke senere (uåpna) med den gamle kvitteringen og få tilbake det større beløpet...

 

Uansett er det ikke det jeg reagerer på, men måten de behandlet og snakket til meg. Han første lo rett og slett, og hentet sjefen som snakket i telefon, som faktisk ble sur på meg, selv om jeg forholdt meg veldig høflig og snill med tanke på at jeg spør om å få noe, men istedenfor fikk jeg tilbake kjefting som om jeg var en idiot og ble nærmest jaget ut av butikken...

 

Det hadde holdt med et "det kan vi dessverre ikke gjøre pga ... og ..., beklager".

  • Liker 2
Skrevet

Hvor vanlig er det at dersom en har kjøpt en vare, men neste dag er det plutselig halv pris feks, at man kan pent spørre om å få tilbake forskjellen? Ble nærmest kjeftet ut av butikken og sett dumt ned på når jeg lurte på om det var mulig å gjøre noe med... fikk stygt og kjeftene "nei selvfølgelig ikke er du gærn" fra selveste butikksjefen (i en Jernia butikk) og når jeg sa at da kan jo jeg levere tilbake varen siden dere har 30 dagers "fornøyd"garanti for å kjøpe den nye billigere fikk jeg kjeft at "det går jo ikke an når du har åpna boksen selvfølgelig"... hva er fornøydgaranti når man ikke en gang kan åpne boksen, ikke minst ihvertfall teste varen? Burde det ikke heller hete åpent kjøp eller noe i den dur? Kan umulig vite om man er fornøyd...

Du kan jo pent spørre, men slik jeg ser det blir det litt for dumt. Hvis en kampanje begynner f.eks på onsdag, så starter den altså ikke tirsdag. Det er det som ofte er greia med kampanjer, de varer fra en dato til en dato. :)

Hvis du som kjøpte 1 dag før skal få kampanjen, vil også han som kjøpte 2 dager før få kampanjen. Da burde jo egentlig han som kjøpte den en uke før få den også..

  • Liker 1
Skrevet

Ja, og det er det jeg gjorde, og da kunne de pent sagt nei og beklaget, istedenfor å kjefte meg ut av butikken. Skal kjøpe en ny grill, for å levere den tilbake med gamle kvitteringa. Problem løst.

Skrevet

Forferdelig kundeservice spør du meg. De burde i det minste ha gitt beskjed dagen før kjøpet at varen kom på salg dagen etter. 

Min personlig erfaring (jobber i sportsbransjen) er at hvis en kunde kommer å ser varen på salg, som kunden kjøpte for fullpris, så gir jeg ut mellomlegget. Er ikke noe å snakke om en gang. :)

  • Liker 5
Skrevet

Det hadde vært veldig god service å gi tilbudsprisen dagen før, men nå tviler jeg på at alle ansatte i slike franchiser går rundt og vet hva som kommer på salg dagen etter.

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...