mushi Skrevet 21. mai 2014 Skrevet 21. mai 2014 Meg: "Beklager men vi tar ikke kredittkort." Kunde: "Hva tar dere da?" Meg: "Debetkort. Eller kontanter." Kunde: "Hva er debetkort?" -- Voksen mann på sikkert 40-50 år. Jeg er ganske sikker på at debetkort ikke er det samme som vanlig bankkort hvor lønninga kommer inn. Mange kunder er rimelig sure når tippinga eller posten ikke tar debetkort som de påstår det er. Kanskje de bare har misforstått og egentlig har kredittkort?
Populært innlegg covah Skrevet 21. mai 2014 Populært innlegg Skrevet 21. mai 2014 Forskjellen på kredit- og debit-kort er noe alle over 18 år bør vite hva er (hvis ikke, så finner du sikkert søknads-skjemaet til Luskusfellen på tv3.no). 16
Madridista1212 Skrevet 22. mai 2014 Skrevet 22. mai 2014 Forskjellen på kredit- og debit-kort er noe alle over 18 år bør vite hva er (hvis ikke, så finner du sikkert søknads-skjemaet til Luskusfellen på tv3.no).Haha, tror de fleste kaller det bankkort? 4
Populært innlegg xibriz Skrevet 22. mai 2014 Populært innlegg Skrevet 22. mai 2014 Jeg var innom BilXtra for å kjøpe ny bilstol. Gikk til kassen å spurte om jeg kunne prøve stolen i bilen før jeg handlet. Det var greit. Helt uten oppsyn, gikk jeg å hentet stolen å monterte den i bilen. Det var kun min ærlige natur som gjorde at jeg gikk inn å betalte igjen. Det hadde jeg jo strengt tatt ikke trengt å gjøre, fordi de hadde aldri klart å spore meg opp igjen. Det er helt vilt hvor mye man egentlig stoler på folk. 10
Populært innlegg srbz Skrevet 22. mai 2014 Populært innlegg Skrevet 22. mai 2014 ooooh the pun, it hurts! 28
Kea Skrevet 22. mai 2014 Skrevet 22. mai 2014 Jeg var en gang i en sportsbutikk og hentet sykkelen min som hadde blitt reparert. Før jeg leverte den inn tok jeg en lås som kostet 399 eller 299 (over-priset, much?) inn og ba dem om å legge den til sides (det var bare én igjen). Da jeg fikk den igjen hang det en pose på styret, som inneholdt en gammel del - og låsen. Det sjekket ikke han som sto i kassen, men jeg spurte om han hadde tatt låsen med i prisen på reparasjonen. "Låsen?", spurte han forvirret. Da sa jeg at det lå en lås i posen. Må si at det var en liten del av meg som angret på at jeg sa fra. Men bare fordi reparasjonen ble mye dyrere enn jeg hadde trodd og jeg ikke hadde noe særlig med penger.
Kjeven Skrevet 22. mai 2014 Skrevet 22. mai 2014 En gang var jeg på en skobutikk og kjøpte meg et par joggesko fra en hylle hvor alle varer var nedpriset 35%. Når jeg skulle betale spurte damen i kassen om det var 35% eller 50% avslag, ærlig (og treig) som jeg er svarte jeg 35%. Angret på det i etterkant, fyren som drev butikken var en kødd og personalet var alltid sure... 2
Emancipate Skrevet 22. mai 2014 Skrevet 22. mai 2014 Det er helt vilt hvor mye man egentlig stoler på folk.Er ikke det bra, da? 4
Lolliken Skrevet 22. mai 2014 Skrevet 22. mai 2014 Jeg var innom BilXtra for å kjøpe ny bilstol. Gikk til kassen å spurte om jeg kunne prøve stolen i bilen før jeg handlet. Det var greit. Helt uten oppsyn, gikk jeg å hentet stolen å monterte den i bilen. Det var kun min ærlige natur som gjorde at jeg gikk inn å betalte igjen. Det hadde jeg jo strengt tatt ikke trengt å gjøre, fordi de hadde aldri klart å spore meg opp igjen. Det er helt vilt hvor mye man egentlig stoler på folk. Det er vel heller underbetalte, lite motiverte ansatte som gjør akkurat det de må gjøre for å ikke få fyken.
Populært innlegg Corey Skrevet 23. mai 2014 Populært innlegg Skrevet 23. mai 2014 Kanskje ikke så morsom historie, men må få det ut et sted. Av og til møter du mennesker som gjør at du mister litt håp for menneskeheten, slik som denne kunden. Kunde hadde kjøpt en hårklipper og var veldig misfornøyd med denne. Meg: Hva er det som er galt? Kunde: Den lager lyd! Serviceinnstilt som jeg er, tester jeg selvfølgelig produktet. Hårklipperen lager lyd, ja, men ikke noe mer enn en standard hårklipper. Meg: Den fungerer jo helt fint den!? Kunde: Nei! Den lager lyd! Kan jeg få bytte den? Meg: Så du vil bytte en hårklipper som fungerer i en annen hårklipper pga den lager lyd? Kunde: Ja! Meg: Er lyden et problem? Kunde: Ja! Meg: Beklager, men jeg kan ikke ta imot et produkt som er brukt OG som fungerer pga det lager lyd. Kunde står da å leter etter anerkjennelse i den voksende køen bak seg, for deretter å se på MEG som idioten. Kunde: Så jeg får ikke bytte? Meg: Nei, det er ingenting galt med produktet! Det ender med at jeg går (hadde nok folk i kassene, jeg ble bare ekstra-tilkalt pga loltarden), da jeg har sagt min endelige dom over hele situasjonen. Herrefred, det får finnes grenser for idioti. 26
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 23. mai 2014 Skrevet 23. mai 2014 En kan jo saktens lure på hvorfor han er så besatt på at en hårklipper ikke skal lage noe lyd? Er han medlem av en eller annen hemmelig organisasjon som drive med snikhårklipping? Er han en ninja som trenger en hårklipper i tilfelle han må trimme noe hår ute i felten?
Populært innlegg KarlChilders Skrevet 23. mai 2014 Populært innlegg Skrevet 23. mai 2014 Kanskje ikke så morsom historie, men må få det ut et sted. Av og til møter du mennesker som gjør at du mister litt håp for menneskeheten, slik som denne kunden. Kunde hadde kjøpt en hårklipper og var veldig misfornøyd med denne. Meg: Hva er det som er galt? Kunde: Den lager lyd! Serviceinnstilt som jeg er, tester jeg selvfølgelig produktet. Hårklipperen lager lyd, ja, men ikke noe mer enn en standard hårklipper. Meg: Den fungerer jo helt fint den!? Kunde: Nei! Den lager lyd! Kan jeg få bytte den? Meg: Så du vil bytte en hårklipper som fungerer i en annen hårklipper pga den lager lyd? Kunde: Ja! Meg: Er lyden et problem? Kunde: Ja! Meg: Beklager, men jeg kan ikke ta imot et produkt som er brukt OG som fungerer pga det lager lyd. Kunde står da å leter etter anerkjennelse i den voksende køen bak seg, for deretter å se på MEG som idioten. Kunde: Så jeg får ikke bytte? Meg: Nei, det er ingenting galt med produktet! Det ender med at jeg går (hadde nok folk i kassene, jeg ble bare ekstra-tilkalt pga loltarden), da jeg har sagt min endelige dom over hele situasjonen. Herrefred, det får finnes grenser for idioti. I slike situasjoner gjelder det å huske en ting; kunden har alltid rett! 12
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 23. mai 2014 Skrevet 23. mai 2014 I slike situasjoner gjelder det å huske en ting; kunden har alltid rett!
Populært innlegg Kea Skrevet 24. mai 2014 Populært innlegg Skrevet 24. mai 2014 Tenåringer. Det står klart og tydelig når luken åpner på skiltet utenfor, som er en halvtime før filmen starter. Er vi ikke på kontoret, så hjelper det lite å stå og hamre på vinduet! Og når jeg sier at billettene blir gitt ut etter hvert som folk betaler, så er det sånn! Det kom 3 stykker fra samme gruppe og spurte om de kunne få alle billettene med én gang. Hvorfor er det så vanskelig å vente til alle har betalt? Du kommer ikke inn noe raskere uansett. Hva er problemet med å respektere regler? Gad. 12
Aleks Skrevet 24. mai 2014 Skrevet 24. mai 2014 Kanskje ikke så morsom historie, men må få det ut et sted. Av og til møter du mennesker som gjør at du mister litt håp for menneskeheten, slik som denne kunden. Kunde hadde kjøpt en hårklipper og var veldig misfornøyd med denne. Meg: Hva er det som er galt? Kunde: Den lager lyd! Du burde gitt han en saks. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå