Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Bare en artikkel om en tulling som plager en ansatt...

 

Skjønner henne godt, hadde bannet til han jeg også og kanskje bedt han om å reise tilbake i tid og få en bedre oppdragelse, føler jeg koker av å lese den artikkelen. Typisk briter...

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Kundene som ikke gidder å sette handlevognen tilbake på riktig plass etter å ha handlet ferdig er ganske irriterende. Enkelte kunder som kommer etterpå begynner å klage over at det er så fryktelig rotete rett etter kassene fordi de kundene som var der rett før dem ikke gidder å rydde ordentlig på plass etter seg...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ville ordlagt meg annerledes, men jeg ser at det er ubehagelig å få et mobilkamera oppi trynet og at det fortjener en reaksjon.

Én gang har jeg sagt "fuck you" til en kunde. Men det var en engelsktalende øst-europeer som prøvde å svindle oss. Han var semi-truende, ekkel og spydig, og når han skjønte at han ikke kom noen vei, så sa han "fuck you fuck you" i det han gikk mot døren. Jeg slengte bare et rolig, men absolutt hørbart "fuck you to" tilbake til han (det var ingen andre kunder i nærheten).

 

Men jeg har hatt lyst til å si "fuck you" til kunder mange ganger. Men som Alastor sier, reagere på dustete kunder gjør man på lunsjrommet med mindre det er spesielle tilfeller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når det kommer til å snakke med venner som jobber er jeg en av dem, MEN så fort jeg ser det komme en kunde trekker jeg meg noen meter unna og begynner å enten lese på noen av informasjonsbladene som ligger der, ser på nye produkter som har kommet inn eller sjekker mobilen.

Jeg gjør dette uansett om jeg er midt i en setning eller ei, en betalende kunde (eller en som trenger svar på noe og ender opp med å ikke kjøpe noe alikavel) går alltids forran samtalen jeg har gående med den som står bak disken.

 

At folk ikke legger fra seg mobilen i de minuttene det tar å komme seg gjennom kassen fatter jeg ikke. Kan da ikke være så vanskelig å si at du enten ringer opp om noen minutter eller legger mobilen i lommen og så fortsette samtalen etterpå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er vel flere størrelser på dem og?

 

--

 

Hadde en kunde i dag som snakket så lavt at jeg hadde ikke sjans i havet til å høre hva hun prøvde å si. I tillegg er det endel støy her. Hun var nok bare sjenert, men hun må da forstå at når jeg sier "Hæ?" og "En gang til", så betyr det at jeg hører henne dårlig?!

 

Søt jente, dog... :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det ikke kun et batteri som passet til armur da?

De batteriene som ligner på en 1 kroning

Nei er nokk ikke det, er en del med forskjellig volt der størrelsen nesten er den samme. Husker en gang jeg skulle ha nytt batteri på klokka mi der urmakeren ikke klarte og få ut batteriet. Ente opp med ta den med hjem og ta ut batteriet sjøl. Og gå ned på Jernia og kjøpe nytt der. Og der var det mange og velge mellom.

 

 

Edit: Husker en gang på jobb, jobber på et båtverksted og har div. salg på siden av. Der en kunde kommer innom og skulle ha noe stoff som han sa, kunne fint lite forstå hva han var ute etter. Var veldig fristedene og åpne en av støvsugerne på jobb og ta ut det kvite glassfiber støvet. Og seie her er det beste stoffet man kan kjøpe, men det viste seg at han skulle ha glassfiber og polyester.

Endret av sirhedly
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...