Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ei jente på fjøsboka la ut et bilde i kveld der hun var på jobb på en bensinstasjon med teksten "glad jente på jobb, kom og kjøp mat" eller noe liknende. Som den knakande morsomme karen jeg er, kommenterte jeg at "jeg kommer og kjøper ei pølse hvis jeg får med jenta på kjøpet".

"Så skal du få smake litt pølse du og" høø høø, knegg knegg, osv

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kunden hadde vist ikke koblet til hverken strøm eller nettverk, ettersom dem var trådløs... :p

 

Er det trådløst så er det trådløst. Mobiler får jo nett og strøm uten ledinger tilkoblet, så det er vel ikke så rart at noen kunne komme til å tro noe slikt.

 

Det er forresten jævlig vanskelig å forlare noen et problem når en selv ikke egentlig har roen på hva problemet er. Merker det når jeg prøver forklare mekanikere hva som er feil på lastebilen min over telefon... :s

Lenke til kommentar

Kunden hadde vist ikke koblet til hverken strøm eller nettverk, ettersom dem var trådløs... :p

 

Er det trådløst så er det trådløst. Mobiler får jo nett og strøm uten ledinger tilkoblet, så det er vel ikke så rart at noen kunne komme til å tro noe slikt.

 

Det er forresten jævlig vanskelig å forlare noen et problem når en selv ikke egentlig har roen på hva problemet er. Merker det når jeg prøver forklare mekanikere hva som er feil på lastebilen min over telefon... :s

Helt riktig, skjønner godt at folk kan ta feil her, men litt morsomt er det jo :p
Lenke til kommentar

Får jo trådløs ruter til mobilt bredbånd som går på batteri.

Er forøvrig mange som f.eks. ikke vet forskjellen på mobilt bredbånd og Trådløs ruter til fastnett.

 

"Hei skulle hatt litt hjelp til det trådløse internettet mitt."

- Alright, hva slags internett er det snakk om? Mobilt eller via fastnett?

"Vet ikke, sånn trådløst."

 

Må da spørre om det er i hjemmet demmes, eller om de vil ta det med seg overalt.

 

Men forstår godt forvirringen når man ikke makter å sette seg inn i slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...