Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Tror Dj_Evelen vil fram til at folk gjør alt for mye for få kroner, og der er jeg ekstremt enig. Folk i posten sukker bokstavelig talt når de får vite at det nå koster 9,50 istedet for 9 kroner å sende brev.

Hva skjer når femtiørigen blir ugyldig? Madness!

Ikke værre enn at du betaler med kort, eller kjøper 2 frimerker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror Dj_Evelen vil fram til at folk gjør alt for mye for få kroner, og der er jeg ekstremt enig. Folk i posten sukker bokstavelig talt når de får vite at det nå koster 9,50 istedet for 9 kroner å sende brev.

Akkurat det minnet meg på en liten historie fra tiden jeg jobbet i kundeservice for en teleoperatør.

 

Fikk en kvinne på tråden som virket ganske gretten. Hun ville vite hva det kostet å ringe til et eller annet land på andre siden av verden. Imens jeg prøver å bla opp det landet prater/spør hun litt henslengt om Lebara-kort. Forteller at hun har hørt av datteren at de er billigere og lurer på om jeg kan bekrefte det, noe jeg svarer litt unnvikende på.

 

Hun får så vite hva en telefonsamtale til landet hun ønsker koster, og avslutter ganske surt med ".. og denne telefonsamtalen kan dere bare droppe å fakturere! " *bang*

 

Ikke akkurat den koseligste kunden, og i hvertfall ikke en du ønsker å la betale mindre uten god grunn :hrm:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tror Dj_Evelen vil fram til at folk gjør alt for mye for få kroner, og der er jeg ekstremt enig. Folk i posten sukker bokstavelig talt når de får vite at det nå koster 9,50 istedet for 9 kroner å sende brev.

Hva skjer når femtiørigen blir ugyldig? Madness!

Ikke værre enn at du betaler med kort, eller kjøper 2 frimerker :)

Tenkte mer på de som vil få anfall når frimerket de kjøper blir rundet opp til 10 kroner.

Lenke til kommentar

Var i London i helga på shoppingtur med ei venninne. Inne på en veskebutikk finne hun noen vesker hun vil ha og vi skal betale. Siden jeg hadde lovet henne denne turen, betalte jeg også. Så når hun sa til hun bak disken at det var jeg som skulle betale, snudde hun seg til kollegaen og sa: "We should find you a man like that". Hun var utrolig søt, og fristet meg og svare at jeg var singel, men droppa det.

 

Ellers på flyet hjem bestilte vennina mi seg en bailyles og ble spurt om legitimasjon (hun er 27, snart 28). Hun tok det som ett kompilemt da, men jeg mobba henne for det :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Ellers på flyet hjem bestilte vennina mi seg en bailyles og ble spurt om legitimasjon (hun er 27, snart 28). Hun tok det som ett kompilemt da, men jeg mobba henne for det :)

 

Det burde hun ihvertfall gjøre! Hvis jeg husker rett så er aldersgrensen der 16 år!

På flyet er det vel 18? :)

Lenke til kommentar

Jeg jobbet på kundesupporten til Get (som da het UPC) i mine yngre dager.

Dette var en periode etter at Get hadde oppgradert og ordnet opp i gammelt nett så ting fungerte stort sett greit uten problemene som de til da hadde vært ganske kjent for.

 

Når var dette?

 

De skiftet vel navn til Get omtrent samtidig som de gamle problemene ble løst så da var det vel rundt 2005/6?

Lenke til kommentar

Jeg jobbet på kundesupporten til Get (som da het UPC) i mine yngre dager.

Dette var en periode etter at Get hadde oppgradert og ordnet opp i gammelt nett så ting fungerte stort sett greit uten problemene som de til da hadde vært ganske kjent for.

 

Når var dette?

2004/2005 :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...