Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jesus H. Christ, hold nå diskusjoner om damas fordeler og bakdeler utenfor tråden om kundehistorier. Det er noen av oss som ikke liker å bli påminnet om at forumets snittalder er noen år under vår egen.

 

Derfor opprettet jeg DENNE. :p

 

On Topic.

Trudde jeg skulle komme med mange gode historier, men den gang ei :(

 

Dette er ikke kunder, men en medansatt :p

Som fler av dere vet jobber jeg i Dyreparken, og rett på siden av vi ett flott Badeland. Her hadde jeg en ekstravakt på lørdag.

Hver morgen er det en på teknisk vakt som har ansvar for å slå på vifteanlegget i hele badeland, slik at det ikke skal bli så mye dog inne (vannet holder ca 30 grader, så det kan fort bli mye dog). Den personen som var på vakt hadde tydligvis glemt dette, for ettersom minuttene gikk ble det bare mer og mer dog på vinduene, tilsutt var det ikke mulig å se inn i det hele tatt.

Og pga ett meget sensetivt brannalarmsystem (som tydligvis trodde varm damp var røyk eller noe) ble det plutselig en 20 min pause for oss som var på jobb :p

Var greit for oss som gikk i uniform, men kjipt for gjestene som måtte ut i bare badetøy :(

Siden dette bare var en falsk alarm, fikk vi lov til å la gjestene være ute i vannet på utsiden, til brannvesenet hadde slått av alarmen og sjekket at alt var ok.

Heldigvis tok alle det med godt mot, og ingen ble sure :)

 

/rant, kortversjon: husk å sjekk at alt som skal være på ER slått på :)

Endret av Borbra
  • Liker 3
Lenke til kommentar

ÅÅ, kom akkurat hjem nå. Har gledet meg siden igår til å fortelle om denne :dribble:

 

Dette er også fra servitørjobben min :p

 

Jeg hadde et bord med fire damer. Da de var ferdige med hovedretten fiska de opp en HEL HAUG med flakslodd :tease: og begynte å skrape.

 

Jeg bare "Jaja damer, vinner dere noe da?" og de bare "Hvis ikke må vi nok stå igjen og ta oppvasken idag!" :!: Hehe de bare tulla da... :thumbup:

 

Jeg gikk tilbake til dem litt senere for å se hvordan det hadde gått med loddene, og de hadde ikke vunet no. Plutselig utbryter hun ene "Heia Lyn!"

 

Hahaa, syykt spesielle folk :p:D

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hadde en ny på opplæring i kassa i dag. Første dagens hans, så ting gikk litt sent osv. Likevel koselig å se kunder som skjønner at det er opplærlig(siden jeg stod bak og passet på). Og så var det en kunde som sa til han nye: "Godt jobba". Made my day må jeg si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...