Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

MrBjoen, sa du ikke ja?! :thumbdown:

 

Om du sikter til småfulle chicks som spør om de får ett ekstra tilbud om de blir med meg hjem, så ja, jeg sier konsekvent nei. :p Jenter er bare ikke helt min greie. :wee:

 

 

Men over til noe annet.

 

Jeg jobbet natt i dag og. Heldigvis to stykker på jobb da. (ok, vi pleier jo å være det, men still) Sykt slagsmål hvor blant annet kakaomaskin ble revet ned, en utenforstående kunde ble skadet osv. Heldigvis kom både Securitas OG politiet når vi ringte på de i dag. Jeg må si, jeg elsker virkelig å jobbe kveld/natt nå for tiden..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MrBjoen, sa du ikke ja?! :thumbdown:

 

Om du sikter til småfulle chicks som spør om de får ett ekstra tilbud om de blir med meg hjem, så ja, jeg sier konsekvent nei. :p Jenter er bare ikke helt min greie. :wee:

 

 

Men over til noe annet.

 

Jeg jobbet natt i dag og. Heldigvis to stykker på jobb da. (ok, vi pleier jo å være det, men still) Sykt slagsmål hvor blant annet kakaomaskin ble revet ned, en utenforstående kunde ble skadet osv. Heldigvis kom både Securitas OG politiet når vi ringte på de i dag. Jeg må si, jeg elsker virkelig å jobbe kveld/natt nå for tiden..

Wow... Hvor jobber du? Storbykiosk?

 

Hvor stor var den kakaomaskina? Tviler på at noen hadde klart å rive ned de vi har, House of Coffee opplegg, veier en halv elefant.

 

Opplevde at det var slagsmål når jeg stengte en gang, det var da utenfor. Jeg var litt småredd når jeg låste døra, så jeg stressa litt med å låse, så gikk jeg litt unna, og ringte politiet. De hadde selvfølgelig ikke tid til å komme, så jeg måtte bare dra, men det var litt ekkelt.. :ermm:

Lenke til kommentar

Du kan ikke gjøre mer enn det du gjorde. Hadde noe gått galt hadde det ikke stått på deg :) Politiet har jo aldri tid til å komme. Forbanna bullshit.

Jepp, jeg regner med det gikk bra, for jeg har ikke hørt noe i ettertid.

 

Men ganske rart, siden det var fest i huset, kun 500m unna. Rart at politiet ikke er i nærheten da.

Lenke til kommentar

Gratis luft på bensinstasjon ...  :innocent:

 

Edit:

 

Klarer sikkert glatt å blåse opp 10 flasker i minuttet * 60 minutter. 600 skattefrie kroner i timen er faktisk ikke dårlig betalt.

For manuelt å blåse opp 600 flasker? Kødder du?

Legg til at det sikkert er noen utenlandske tullinger, og 600 kr tilsvarer tre månedslønner for dem.. ;)

 

Var i København forrige uke, der er det "stor business" for uteliggere å pante flasker. Satt på en benk utenfor rådhuset i et kvarter, var sikkert 6-7 pantere som sjekket samme søppelkassa der jeg satt. Var til og med en som satt og ventet på at jeg drakk opp vannflaska mi 

Lenke til kommentar

Wow... Hvor jobber du? Storbykiosk?

 

Hvor stor var den kakaomaskina? Tviler på at noen hadde klart å rive ned de vi har, House of Coffee opplegg, veier en halv elefant.

 

Opplevde at det var slagsmål når jeg stengte en gang, det var da utenfor. Jeg var litt småredd når jeg låste døra, så jeg stressa litt med å låse, så gikk jeg litt unna, og ringte politiet. De hadde selvfølgelig ikke tid til å komme, så jeg måtte bare dra, men det var litt ekkelt.. :ermm:

Vil vel ikke si storby. Men Drammen er virkelig kjent for fylliker og annet crap som skaper bråk på byen. :)

 

Selve kakaomaskina er ikke så veldig stor, men det er tydelig at det gikk hardt for seg når de klarte å dytte kaffemaskinen en del til sides også..

 

Sist det var bråk utenfor døren hos oss ventet jeg inne til politiet kom. Ringte en del å maste på de. Riktignok var det en fyllik som skulle INN i butikken igjen for å banke meg, men still. Politiet kom 1,5 time etter at jeg hadde ringt de første gangen, og sjefen min spanderte taxi hjem. :) Merker jeg begynner å bli lei av folk som ikke klarer å stanse alkoholinntaket sitt nå..

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle han ikke fått lov til det? Bedre om han satt ute i bilen og bestillte fra en iPhone?

Eller en annen telefon :!:

 

Har de fantastiske kundene som spør om fiskekakene i fiske disken er varme jeg(til informasjon så er det is i fiskedisken)

Endret av Estella!
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg kan gå inn i elektro butikker lengre, hver gang jeg går inn så begynner folk og spør meg om hjelp som om jeg jobba der, enda jeg går i helt vanlige klær :roll:

 

Var innom Lefdal idag for og kjøpe en kabel, fikk tak i kabelen og gikk mot utgangen og plutslig så spør en gammel dame hvor viftene er i butikken, hadde jeg vist det så hadde jeg sagt det men jeg sa på en pen måte at jeg jobber dessverre ikke her :)

 

Har vært flere lignende episoder hvor jeg har gått i helt vanlige klær og blitt spurt om det ene til det andre. Mange ganger har jeg kunne svart, men er alltid noen ganger jeg ikke kan.laugh.gif

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...