Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ellers så er det gøy med de som ALLTID fyller for NØYAKTIG samme sum, fatter ikke hvordan de klarer det! :p

 

 

Ikke noe problem. Du bare stopper pumpa når du kommer til ønsket sum. Du kan trykke håndtaket litt mindre inn, for å få det til å gå senere. Det krever allikevel litt skills for å få pumpa til å stoppe på nøyaktig 666,66 kroner.

 

Noen lar telleverket stoppe på 24 øre, slik at summen rundes en femtiøring ned.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du sparer mye mer på å skaffe deg ett rabattkort!

 

Coop funker hos både Esso og Statoil, og selvfølgelig alle Coop-butikker. Det er penger du går glipp av hvis du ikke har kortet, så jeg ser ingen grunn til å ikke ha det!

 

Å spare 30 øre per liter, er bedre enn å spare 24 øre.. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare som en kommentar til det om faste kunder som var nevnt tidligere. :)

 

Har en kunde som alltid kommer innom på kvelden. Noe frossenmat og gul camel. Slår aldri feil. Har likegjerne begynt med å finne frem røyken selv når han kommer innom. Sist kommenterte han det faktisk. "Du vet du handler her for mye når dere vet hva jeg skal ha." med ett lite smil riktignok. :wee: Synes det er utrolig koselig med sånne kunder jeg. ^^

Lenke til kommentar

Du sparer mye mer på å skaffe deg ett rabattkort!

 

Coop funker hos både Esso og Statoil, og selvfølgelig alle Coop-butikker. Det er penger du går glipp av hvis du ikke har kortet, så jeg ser ingen grunn til å ikke ha det!

 

Å spare 30 øre per liter, er bedre enn å spare 24 øre.. ;)

 

Da kan du likegodt spare 30 + 24 = 54 øre ;)

 

Hvis man da tar med at det hadde rundet oppover ved 25 øre er besparelsen 1 kr og 3 øre :D (tror jeg)

Lenke til kommentar

Nei, for man sparer 30 øre pr. liter som coop-medlem. Men kun 24 øre på totalsummen om man fyller for *.24øre og betaler med kontanter.

 

Men Cooprabatten fungerer ikke hvis kortautomaten slår over til Visa, noe den lokale Essoen her bestandig gjør med mitt kort tydeligvis. :(

Lenke til kommentar

Bare som en kommentar til det om faste kunder som var nevnt tidligere. :)

 

Har en kunde som alltid kommer innom på kvelden. Noe frossenmat og gul camel. Slår aldri feil. Har likegjerne begynt med å finne frem røyken selv når han kommer innom. Sist kommenterte han det faktisk. "Du vet du handler her for mye når dere vet hva jeg skal ha." med ett lite smil riktignok. :wee: Synes det er utrolig koselig med sånne kunder jeg. ^^

 

Skikkelig rutinemenneske !

Lenke til kommentar

I fjor sommer når jeg jobbet hele dager (var ellers ekstrahjelp) så pleide jeg å spise mat fra Big Bite, etter et par uker så bare spurte han bak disken om jeg skal ha det samme som vanlig :)

Er egentlig koselig syns jeg, stakk innom for noen uker siden, han huska det nesten fremdeles

Lenke til kommentar

Er egentlig koselig syns jeg, stakk innom for noen uker siden, han huska det nesten fremdeles

Heh, vet ikke hva jeg skal synes..

For noen år siden jobbet jeg et år i Egypt, hvor jeg "pendlet" til Norge en gang i måneden.

Han i baren på flyplassen i Kairo hadde alltid klar "malt whiskey with only one ice cube" til meg når jeg "pendlet" hjem. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, for man sparer 30 øre pr. liter som coop-medlem. Men kun 24 øre på totalsummen om man fyller for *.24øre og betaler med kontanter.

 

Men Cooprabatten fungerer ikke hvis kortautomaten slår over til Visa, noe den lokale Essoen her bestandig gjør med mitt kort tydeligvis. :(

Niks, Coop-kort funker bare hvis det brukes Bankaxcept, eller kontanter.

 

Hvis det ikke går, bør du skaffe deg nytt kort, med bedre magnetstripe, eventuelt betale kontant! ;)

 

Men når er fristen for å bytte til kortlesere med chip for bensinstasjoner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...