Gå til innhold

Michael Jackson er død - Hentet med hjertestans kl 21:26, norsk tid!


Alinoe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
* Jackson hadde kun piller i magen da han døde.

* Det 178 centimeter høye Jackson veide kun 51 kilo.

* Det meste av håret var borte, og Jackson hadde parykk da han ble brakt til sykehuset.

* Kroppen hadde spor etter minst 13 kosmetiske operasjoner.

* Blåmerker på knær og ryggen som kan stamme fra et fall.

* Flere ribben var brukket, trolig i forbindelse med forsøkene på gjenoppliving.

* Merker på brystet tyder på at stjernen har vært gjennom en hudkreft-operasjon

 

http://www.vg.no/musikk/michael-jackson/ar...hp?artid=560058

 

Kjenner bare til TheSun fra fotballverden og der er the sun lite troverdig, er ikke noe grunn til og tvile på denne artikkelen egentlig. På bilder osv så, så MJ utrolig tynn ut og en tanke skrøpelig. Men er dette allikavel troverdig?

Lenke til kommentar

Det kan komme musikk "from beyond the grave". MJ skal ha spilt inn opp mot 200 sanger til utgivelse etter sin død, for å sørge for at barna hans skulle ha et bra utgangspunkt i livet.

 

Dessuten skal store deler av den siste gjennomkjøringen av showet før han døde ha vært filmet, og kan således finne på å komme ut på DVD. Det ville vært et stort tap om det ikke skjedde.

Lenke til kommentar

MJ hadde et veldig anstrengt forhold til faren sin under Jackson 5 perioden. Han var en BEINTØFF businessmann og veldig streng med Michael, siden han var "stjerna" i gruppa. Mens andre unger lekte ute måtte MJ sitte på rommet sitt og øve på tekster eller melodier istedet eller få bank. Han mistet hele sin vanlige barndom siden han var superstjerne.

 

Men faren var nok stor grad i at han utviklet seg så mye som han gjorde. Siden MJ jr ikke har noen pappa som pusher ham foran seg hele tiden, skjer nok ikke dette igjen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hvor viktig er det for en fan å følge sitt store idol i graven egentlig?

http://www.vg.no/musikk/michael-jackson/ar...hp?artid=560155

 

Dette er ikke ment som hets til noen fans, men det er bemerkelsesverdig at enkelte er mer fanatisk enn andre og er det på noe som helst vis forståelig?

Jeg er så absolutt ingen fan, så for meg virker dette absurd. Kanskje dere som er fans, kan forklare dette nærmere?

 

Edit: Etter noen sekunders mer tenking, så konstaterte jeg mer med at det er et skrik om oppmerksomhet og at det i bunn og grunn dreier seg om å overbevise andre om at de er den aller største fan. Å være en fan betyr tydeligvis noe helt annet for enkelte, enn hva det betyr for min del.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Hvor viktig er det for en fan å følge sitt store idol i graven egentlig?

http://www.vg.no/musikk/michael-jackson/ar...hp?artid=560155

 

Dette er ikke ment som hets til noen fans, men det er bemerkelsesverdig at enkelte er mer fanatisk enn andre og er det på noe som helst vis forståelig?

Jeg er så absolutt ingen fan, så for meg virker dette absurd. Kanskje dere som er fans, kan forklare dette nærmere?

 

Edit: Etter noen sekunders mer tenking, så konstaterte jeg mer med at det er et skrik om oppmerksomhet og at det i bunn og grunn dreier seg om å overbevise andre om at de er den aller største fan. Å være en fan betyr tydeligvis noe helt annet for enkelte, enn hva det betyr for min del.

Leste en krisepsykolog som mente at det fans føler når idolet går bort ikke er sorg, men en kraftig melankoli. Dette går mye fortere over enn om noen i nære relasjoner går bort og er på langt nær like tung som ekte sorg. Og all grininga offentlig og alt det der mente han var massesuggesjon blandet med tidligere nevnte melankoli. Under normale omstendigheter så er det helt ufarlig for den som "rammes", men om sorgprosessen vedvarer i lengre tid så kan det være tegn på dypere problemer.

Lenke til kommentar

Etter min mening er det å i det hele tatt utvise sterke følelser for en vilkårlig kjendis allerede et tegn på dype problemer. Det blir ikke bedre av at for denne vilkårlige kjendisen var døden en befrielse heller enn en tragedie. Livet og karrieren hans var den virkelige tragedien. Jeg stiller meg sterkt skeptisk til hvor sunn disse menneskenes virkelighetsoppfattelse er, og evt. også deres mentale helse generelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...