Gå til innhold

Michael Jackson er død - Hentet med hjertestans kl 21:26, norsk tid!


Alinoe

Anbefalte innlegg

Er det noen som har en troverdig kilde på at MJ led av Vitilgo? For alt jeg vet kan han jo ha fått privatlegen hans til å gi ham diagnosen som en unnskyldning for at han ville bleke seg.

En kjapp runde på Google vil gi deg mange bilder som viser ganske tydelig at Jackson led av vitiligo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper på at Michael Jackson jr. er like begavet som sin far...

Han har ingen biologiske barn (dessverre).

 

 

Hvor viktig er det for en fan å følge sitt store idol i graven egentlig?

Hvis MJ er noe av det viktigste i livet ditt og du kanskje slitter litt psykisk i utgangspunktet så kan det jo bli et så stort tomrom at du føler at du ikke takler det.

Lenke til kommentar
Er det noen som har en troverdig kilde på at MJ led av Vitilgo? For alt jeg vet kan han jo ha fått privatlegen hans til å gi ham diagnosen som en unnskyldning for at han ville bleke seg.

http://floacist.wordpress.com/2007/06/10/v...ichael-jackson/ f.eks

men alt der viser at han er hvit og har mørke flekker.... ikke mørk med hvite flekker, som er grunnen til å gjøre resten av seg selv hvit :/

Lenke til kommentar

R.I.P. Michael

 

Jeg og noen kompiser har laget en gruppe på facebook som heter "The Michael Jackson Heal the World Inititative".

Dette handler om at vi vil at musikere skal lage en remake av Michael Jacksons sang,Heal the World,og hvor inntektene vil gå til diverse veldedighetsorganisasjoner (Unicef,WWF etc,etc..).

 

Hva synes dere om initiativet?Jeg tente ihvertfall skikkelig på ideen første gang jeg ble forespeilet den :)

Lenke til kommentar
R.I.P. Michael

 

Jeg og noen kompiser har laget en gruppe på facebook som heter "The Michael Jackson Heal the World Inititative".

Dette handler om at vi vil at musikere skal lage en remake av Michael Jacksons sang,Heal the World,og hvor inntektene vil gå til diverse veldedighetsorganisasjoner (Unicef,WWF etc,etc..).

 

Hva synes dere om initiativet?Jeg tente ihvertfall skikkelig på ideen første gang jeg ble forespeilet den :)

En veldig god idè syns jeg, lite trolig at den får gjennombrudd men stå på!

Lenke til kommentar
R.I.P. Michael

 

Jeg og noen kompiser har laget en gruppe på facebook som heter "The Michael Jackson Heal the World Inititative".

Dette handler om at vi vil at musikere skal lage en remake av Michael Jacksons sang,Heal the World,og hvor inntektene vil gå til diverse veldedighetsorganisasjoner (Unicef,WWF etc,etc..).

 

Hva synes dere om initiativet?Jeg tente ihvertfall skikkelig på ideen første gang jeg ble forespeilet den :)

 

skal pengene gå til world wrestling foundation?

Lenke til kommentar
En veldig god idè syns jeg, lite trolig at den får gjennombrudd men stå på!

 

Ja jeg vet.Vi har kontaktet Sony BMG men har tilgode å få noen respons.Derfor opprettet vi gruppen på Facebook,slik at hvis vi får mange nok medlemmer så må nesten Sony lytte ;)

 

skal pengene gå til world wrestling foundation?

 

Eller World Wildlife Foundation.WWF skiftet navn til WWE pga at WWF allerede var opptatt ;)

Endret av Corey
Lenke til kommentar
Det stemmer. Moren til ungene, ekskona til MJ (husker ikke navnet i farten), gikk ut i pressen rett etter hans død elns og sa at ungene ikke var MJ's. Hun hadde vært i sædbanken elns.

 

Sykt skuffende..:(

 

Hvis en barna til MJ kunne bli stor og gå i fotsporene hans, så kunne vi kanskje ha fått en ny MJ, men det kommer aldri til å skje....

Lenke til kommentar
Det stemmer. Moren til ungene, ekskona til MJ (husker ikke navnet i farten), gikk ut i pressen rett etter hans død elns og sa at ungene ikke var MJ's. Hun hadde vært i sædbanken elns.

 

Sykt skuffende..:(

 

Hvis en barna til MJ kunne bli stor og gå i fotsporene hans, så kunne vi kanskje ha fått en ny MJ, men det kommer aldri til å skje....

vi vil aldri få en NY av en gammel person, for å si det sånn, vi hadde ikke fått en ny einstein, bare en like begavet en ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...