Gå til innhold

Michael Jackson er død - Hentet med hjertestans kl 21:26, norsk tid!


Alinoe

Anbefalte innlegg

Tilgi meg om jeg tar feil her, men han Elvis skrev eller komponerte vel aldri noe musikk selv?

Uansett om det stemmer eller ikke så kan du ikke ta fra han at han var/er en enorm stjerne. Det er vel det det er snakk om her. Ingen får ta fra MJ hitlisten sin, ei heller de låtene som aldri ble virkelig store med som er sinnsykt bra låter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joa. Men MJ hadde mer skillz enn Elvis, iant. Sistnevnte sang jo stort sett gamle, stjålne negersanger.

 

La meg sitere Public Enemy: Elvis was a hero to most / but he never ment shit to me, you see / straight up racist the sucker was simple and plain / motherfuck him and John Wayne

 

;)

Endret av Thendrup
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Uvitenhet : Elvis var ikke rasist......da han skulle opptre i Astrodome , Texas så sa de at han ikke burde ta med "svartingene" for slike var ikke velkommen der på den tida......

 

Elvis sa enten blir de med eller ikkeno show , høres ikke mye ut som en rasist eller ?

 

Skrev MJ faktisk alle sangene selv , det tviler jeg på....no offence :/

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Flaks at MJ helgarderte seg mtp hudfarge.

Han hadde en hudsykdom som gjorde at han hadde store, hvite flekker over alt.

 

 

Skrev MJ faktisk alle sangene selv , det tviler jeg på....no offence :/

Nei, og han gjordet selvsagt ikke alltid alt selv. Men mye av det. Uten MJ, ingen MJ-aktig stjerne. MJ var selvsagt sentral i sin egen suksess.

Lenke til kommentar
Flaks at MJ helgarderte seg mtp hudfarge.

Han hadde en hudsykdom som gjorde at han hadde store, hvite flekker over alt.

 

 

Skrev MJ faktisk alle sangene selv , det tviler jeg på....no offence :/

Nei, og han gjordet selvsagt ikke alltid alt selv. Men mye av det. Uten MJ, ingen MJ-aktig stjerne. MJ var selvsagt sentral i sin egen suksess.

Jada, vet det. Var bare en påpekning om at han var "heldig" i mine øyne, mtp at han kunne nå ut til flere. Hverdagsrasister vet du.

Lenke til kommentar

Har vært en del om og men og frem og tilbake med denne begravelsen. Hvordan ligger det an per i dag? Det blir ikke offentlig likskue på Neverland, han vil ikke bli begravet der, altså får ikke fansen sin Graceland. Dette tror jeg at jeg har forstått sånn omtrentlig. Var snakk om noe TV-overføringer fra begravelsesseremonien, hvordan blir det med det? Var det ikke noe annet som skulle ta plass også, en slags markering eller noe som skulle bli sendt på TV? Er så mange nyheter som kommer fra forskjellige hold at jeg nesten ikke orker holde meg oppdatert. Setter pris på litt oppklaringer fra evt. personer som sitter og følger ordenlitg med.

 

Red.: For øvrig skal han visstnok begraves uten hjernen, etter uttalelser fra familien hans.

Endret av Kadmium
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Noe av det jeg likte best med MJ var musikkvideoene. Thriller, Beat it, Smooth Criminal, osv. Helt fantastisk

 

Vet, noen av musikkvideoene hans er bare helt sjuke! Men synes ikke de første fra 70-tallet er helt smell, men fra 80-tallet og opp var de helt villt brae!

Lenke til kommentar

Noen som vet om minnestunden senere i dag blir sendt direkte på noen av de vanlige kanalene?

 

Vanlige kanaler = Kanalene som er i basispakkene til Get, Canal Digital osv.

 

Edit:

 

Svarer meg selv: Minneseremonien for MJ blir sendt live på CNN International som i hvertfall alle GET-kunder (og jeg) har.

 

Kilde:

 

http://news.turner.com/article_display.cfm?article_id=4508

Endret av jobra1
Lenke til kommentar

Skal selv følge minnestunden på CNN. Har man ikke mulighet for å se det på TV, dukker det nok opp mange streams etter hvert. Det sendes også live på VGTV, for de av dere som bruker Mac OSX eller Windows XP/Vista:

 

Arrangementet inne på Staples Center begynner kl. 19. VGTV tester ny teknologi som vil gi deg en bedre videoopplevelse. For å kunne se sendingen direkte må du installere et tilleggsprogram
Endret av Kadmium
Lenke til kommentar
Hvis jeg husker korrekt, så er det kun Amerikanske statsborgere som får ta del i minnesermonien.

De endret på det. Men siden trekningen er i dag og minnesermonien i morgen kan det jo bli litt vanskelig å få bestilt billetter og kommet seg dit i tide uansett...

Espen Eckbo og "Steinjo" har fått billetter.

 

Kilde: http://www.kjendis.no/2009/07/06/kjendis/m...onsert/7077374/ & http://www.vgtv.no/?id=23168

 

..og forsiden av LA Times, selvsagt! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...