Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Matteeksamen 2009 10. klasse - Forbered deg her.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er best på grafer og tabeller, så det går sikkert fint, men jeg har aldri sett noe til det.

 

Du mener ikke det med å se på en graf og finne konstantledd og stigningstall...?

er det ikke det som er grafer etc da? :D hvis du går på denne lenken, og logger inn med PW/Brukernavn Eksempel/Eksempel, og ser på oppgave 5, slike oppgaver.

 

Ja, den. Ganske enkelt, stigningstall er 2x og konstantledd er 3.

 

* er et gange-tegn.

Lenke til kommentar

Jeg er så sinnsykt nervøs! Har øvd mye, men føler det ikke er nok. -.- Har ikke den mest perfekte regelboken heller. : / Og så bruker jeg for lang tid, må stresse alt for mye på slutten. Det blir nesten det jeg må konse mest på i morgen, etter å klare oppgavene selvfølgelig. xD

 

Men, kan ikke bli alt for deprimert heller. Prøver å tenke på at jeg har forbredt med mer enn til noen tentamen(matte), og siden jeg fikk svært sterk 4 på den siste tentamenen, skal jeg klare 5 i morgen. ^^

 

Noen som har noen hete tips de føler kan hjelpe andre?

(PS: får dere lov til å låse dodøren i morgen? Det får ikke vi! Det er både perverst og ekkelt. Jeg skulle ønske jeg ikke måtte på do, men mensen har liksom sørget for å komme på akurat rett tidspunkt... -.-)

Lenke til kommentar

Har selv en middles avansert kalkulator, ikke grafisk, men som tar opphøyninger, sinus, fakulitet, og de mest "grunnleggende" regnemetodene på vg, og har klart meg fint med den de siste årene. Greit å ha en kalkulator som man kan gjøre seg kjent med før jeg (fårhåpentligvis) får meg en mer avansert (grafisk).

 

Vel, må nok legge meg snart, må være opplakt til eksamensdagen ;)

 

Go'natt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...