Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Hei hei hei, jeg stresser enormt med min sony ericsson x10 mini. Jeg skulle prøve å laste ned oppdatering fra 1,6 til 2,1 og fikk beskjed om at jeg måtte innstallere noe som heter MyBackup, som ligger på Google play. Jeg prøver å innstallere google play på telefonen, slår den av og på og prøver igjen. Får liksom ikke noe til hverken på nettet på telefonen eller på android market. Kan noe hjelpe meg? Føler meg helt idiot når det kommer til den lille telefonen min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enkelte telefoner har hatt problemer med den automatiske endringen fra market til Google play, spesielt om man kjører eldre versjon enn 2.2. Enkelte har klart og "tvinge" frem oppdateringen ved og laste ned Play Books, Play Movies, eller Play Music via Market. En restart og forsøk på og åpne Market på nytt har so regel fungert på de som jeg har sett med problemet.

Lenke til kommentar

Kan man ikke få 50gb på box.com nå lenger? Er jeg for sen?

 

Eller er det noe jeg må gjøre for å få det til?

 

Hjelp mottas med stor TAKK :-)

 

 

EDIT

Annet spørsmål og;

Om jeg ønsker å dele en mappe med bilder, kan denne som jeg deler med og legge til bilder i samme mappe?

Må den som jeg deler med og ha box.com konto?

Samme funksjon som på dropbox.com?

 

Hvordan er box.com iforhold til dropbox.com?

Er det ikke noen som vet?

Er det slik at man må få "Invite" fra andre???

Tror dette var en kampanje som varte i en viss periode

Lenke til kommentar

Go Locker har lagt til en utrolig plagsom lyd når man låser opp

Er bare å slå av den lyden (settings -> Unlock feedback)

Har prøvd noen andre, men havner tilbake til Go Locker hele tiden, og med musikkstyring de nylig la til så har jeg sluttet å lete... Finnes helt sikkert mange wp7 themes å velge blandt også :)

Lenke til kommentar

Endomondo registrerer vel ikke stigning og høyde, noe jeg synes er litt kjipt. Faktisk er det grunn nok til at jeg foretrekker My Tracks til fjellformål.

 

Jovisst, Endomondo registrerer høyde. Du ser det på 'workout'en på nettsiden.

 

den registrerer høydeprofilen når du har pro-utgaven. (husker jeg ikek helt feil koster pro-utgaven cirka 21 kroner)

Jeg har gratis utgaven og den viser høydeprofil. På nett.... og så ser jeg at andre har gitt svar på dette :)

 

Hvorfor i alle dager trenger folk apper til å gå fjelltur?

 

Hvorfor i alle dager trenger folk apper?

Endret av SirEmanon
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå er jeg heller på leting etter to programmer til nettbrett:-)

 

Kanskje noen vet om noe bra?

 

1) Trenger noe ala squeezebox commander, men beregnet til nettbrett så jeg kan fjernstyre squeezebox

 

2) Er det mulig å sette opp ett nettbrett med flere brukere slik som på pc?

 

Unødvendig tungvindt å måtte logge ut i fra face, epost og alt annet hver gang en her i huset skal bruke samme nettbrett for å sjekke de samme tingene.

Lenke til kommentar

Har nå lest noen få innlegg i starten, og noen flere på slutten av denne tråden. Kom ikke over noen som pratet om sikkerhetsprogramvare.

 

Jeg skulle likt å vite hva diskusjon.no-brukerne mener er den beste sikkerhetsprogramvaren som har en del av de populære funksjonene integrert?

 

Har selv sett denne oversikten:

 

https://play.google.com/store/search?q=security&c=apps

 

Men det er vanskelig å orientere seg. Dessuten om man leser noe negativt om en av dem, så kan det jo hende det er en konkurrent som forsøker svertekampanje. Så man er aldri trygg på hva man leser om slike programmer. Man hører jo gjerne litt på sånn negativ omtale. Det virker jo positivt at det er litt negative omtaler så man kan skygge unna de værste. Men jeg har sett kommentarer som at programvaren ikke er i stand til å beskytte deg, og da lurer man jo på om det er reell kommentar eller noe oppspinn.

Endret av G
Lenke til kommentar

Selv bruker jeg Cerberus. Flott program for å finne en mistet/stjålet telefon. Ser ikk helt poenget med antivirus på telefonen med mindre man er storforbruker av piratprogrammer eller aternative programbutikker. De tingene de programmene finner, finner Google i Play Store også, og fjerner dem derifra. Mg bekjent er det ingen av dem som kjører noen heuristic scan eller andre smarte oplegg, så mao. er de bare bloat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...