Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jassogitt:

Fordi det er artig å i ettertid kunne se på et kart hvor man gikk, hvor langt man gikk, høydemeter, gjennomsnittsfart osv.

 

 

Jeg vil igjen anbefale orux maps. Appen har støtte for online og offline kart, og en kan - i appen - lage offline kart ut av de som finnes online. Viktigst av alt: En av de mange online kartkildene som finnes er Statkart! Statkart er uten tvil det beste kartet som finnes av norske fjellområder, og det er gratis godt implementert.

Endret av madsc90
Lenke til kommentar

Hvilken lockscreen anbefales? Jeg føler jeg har forsøkt dem alle. WidgetLocker har en utrolig klønete løsning når det kommer til passordbeskyttelse, Go Locker har lagt til en utrolig plagsom lyd når man låser opp (dessuten må man ha Go Launcher installert, noe som passer meg dårlig da det allerede er lite lagringsplass på tlf) og Magic Locker fungerte dårlig. Jeg kunne tenkt meg Windows Phone-aktig lockscreen, men Wp7 (betalversjonen var bortkastede penger) og Lockscreen 7 var ubrukelige.

 

Noen som har noe å anbefale?

 

Forøvrig er Calengoo den beste kalenderen jeg har prøvd på Android. Fint med en kalender som endelig implementerer Google Tasks. Man kan tilogmed legge til alarm på tasks fra PC. Herlig!

Lenke til kommentar

OruxMaps var en glimrende tur-app, takker for anbefalingen, madsc90!

 

Til dere som ikke skjønner poenget; er artig å kunne se i etterkant hvor man har gått, og mens man går er det artig å kunne se hvor man kommer frem ved hjelp av kartene. Andre ganger er man fullstendig på bærtur og da er det også artig å kunne komme seg ut av jordet... ;)

Lenke til kommentar

Skulle vært en slags favoritt fane i Google Play. Slik at man kan huke av apps man vil sjekke senere ol.

 

Jaa, helt enig! Hadde vært genialt når man finner en skiføre-app om sommeren, eller en solkremfaktor-app om høsten. Eller når man finner en kollektivtransport-app for en by man skal besøke til sommeren.

 

Syns også at det nye oppsettet med "Installerte" og "alle" er helt håpløst. Spesielt at den viser app'er man også har avinstallert. Hender jo rett som det er at man finner noe (gratis) som virker nyttig, men så viser det seg at det er ubrukelig. Så den listen med "alle" blir liksom forurenset, og tidligere kjøp blir mer og mer stress å finne.

 

Jeg kjøpte mange énkroners-app'er i desember i fjor, da de hadde kampanje. En del av disse avinstallerte jeg en stund etterpå. Men om jeg nå skulle finne de frem igjen, så må jeg rulle langt ned under "alle". De jeg kjøpte for et halvt år siden, de er jo nedenfor de av mine 100 installerte app'er som har blitt oppdatert det siste halvåret, pluss det jeg har såvidt prøvd (og deretter avinstallert) de siste 5 månedene.

 

Så det skulle ha vært slik:

Installerte - Kjøpte - Ønskeliste ("Favoritter") - Tidligere

 

Hadde Google hatt en lettvint måte å gi tilbakemelding til de på, så hadde klaget til de istedenfor her.. :p

Endret av NothingForever
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle vært en slags favoritt fane i Google Play. Slik at man kan huke av apps man vil sjekke senere ol.

Er flere måte og løse dette på om man bruker "share" funksjonen i Google Play, så kan man lage liste med apps man vil huske til senere.

 

På samme måte som f.eks MarketMarks virker.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.blogspot.jddevelop.android.marketmarks&hl=no

 

Men klart, en integrert løsning som fulgte Google kontoen hadde selvsagt vært bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...