Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Vekerklokke, anyone?

Hadde en som jeg måtte trykke på 50+ganger(justerbar hvor mange ganger), der vekkerklokka ikke stoppa føre du hadde gjort det.

Bare den har gått vekk fra market.

 

Og mattestykker funker dårlig.

 

Har aldri brukt en sånn vekkerklokka, men kanskje du trenger den? : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.alarmclock.xtreme.free&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5hbGFybWNsb2NrLnh0cmVtZS5mcmVlIl0.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vekerklokke, anyone?

Hadde en som jeg måtte trykke på 50+ganger(justerbar hvor mange ganger), der vekkerklokka ikke stoppa føre du hadde gjort det.

Bare den har gått vekk fra market.

 

Og mattestykker funker dårlig.

 

Har aldri brukt en sånn vekkerklokka, men kanskje du trenger den? : https://play.google....mVtZS5mcmVlIl0.

Den med mattestykke, jeg våkner fysisk men ikke mentalt, trenger noe som skal "tvinge" meg opp.

Lenke til kommentar

Vekerklokke, anyone?

Hadde en som jeg måtte trykke på 50+ganger(justerbar hvor mange ganger), der vekkerklokka ikke stoppa føre du hadde gjort det.

Bare den har gått vekk fra market.

 

Og mattestykker funker dårlig.

 

Har aldri brukt en sånn vekkerklokka, men kanskje du trenger den? : https://play.google....mVtZS5mcmVlIl0.

Den med mattestykke, jeg våkner fysisk men ikke mentalt, trenger noe som skal "tvinge" meg opp.

hahaha, da har du et problem.

Men kanskje noe med strøm hadde hjulpet? Dvs hver gang vekkerklokka ringte så får du en støyt med strøm :-)

Lenke til kommentar

Brukt som widget, blar man med piler. Svært enkelt. Inne på selve kalenderen, drar man bare med fingeren.

 

tok litt tid før jeg skjønte navigeringen men er egentlig ganske fornøyd med kalenderen.jeg skulle dog ønske det var flere valg på størrelsen på widgeten. jeg synes det blir litt mye når den krever et helt skjermbilde for seg selv.

 

 

Jeg har. Det er et veldig godt/pent program for dem som har mye musikk liggende på pcen. Det at man har mulighet til å synkronisere trådløst via "airsync" er flott (tilleggstjeneste til 50kr). Men det skal sies at den airsync er litt treg av seg og ikke helt stødig, føler jeg, den gir ofte duplikater eller ikke skikkelig navngivning på filer. Denne appen virker litt rettet mot for som ripper fra youtube eller er litt pirat, siden de har "få albumsarten" sømløst over internett på nye sanger.

 

grunnen til at jeg vurderer den er for å kunen bruke AirPlay på den og spille musikk fra mobilen trådløst over på anlegget.

Lenke til kommentar

Vekerklokke, anyone?

Hadde en som jeg måtte trykke på 50+ganger(justerbar hvor mange ganger), der vekkerklokka ikke stoppa føre du hadde gjort det.

Bare den har gått vekk fra market.

 

Og mattestykker funker dårlig.

 

Har aldri brukt en sånn vekkerklokka, men kanskje du trenger den? : https://play.google....mVtZS5mcmVlIl0.

Den med mattestykke, jeg våkner fysisk men ikke mentalt, trenger noe som skal "tvinge" meg opp.

hahaha, da har du et problem.

Men kanskje noe med strøm hadde hjulpet? Dvs hver gang vekkerklokka ringte så får du en støyt med strøm :-)

Om det finnes sier jeg ikke neitakk, dog må være innenfor rimlige grenser.

Lenke til kommentar

Vekerklokke, anyone?

Hadde en som jeg måtte trykke på 50+ganger(justerbar hvor mange ganger), der vekkerklokka ikke stoppa føre du hadde gjort det.

Bare den har gått vekk fra market.

 

Og mattestykker funker dårlig.

 

Prøv Morning Routine. Bare ha en hvilken som helst QR kode i et annet rom, så må du opp av senga og scanne den før alarmen skrur seg av. Fungerer ikke i mitt tilfelle, da jeg bare force closer appen av uvane. :D

Lenke til kommentar

Leter etter to programmer som gjør at man kan tulle med folk på nettverket sitt. Var en artikkel om det et eller annet sted for ikke så lenge siden. Ene programmet ga deg vel listen over hvem som var på nettverket, tror jeg, andre var for å bytte nettsider, søke opp ting på youtube osv mener jeg å huske.

 

Mener også at begge appene lå på market. :)

Lenke til kommentar

GPS kan være for å geotagge bilder i ettertid (riktignok tvilsomt), ringe nummer skal den ikke ha noe bruk for i det hele tatt.

 

Enkelta app prøver seg med å innføre den type tillatelser i oppdateringer etter hvert for å samle inn mer data om brukerne de kan selge til alle som byr. Draw something gjorde det nylig. Da gir man dem ±en stjerne, en dårlig review, og sender dem en mail. Et drøyt døgn senere er en ny versjon ute, uten disse fullstendig unødvendige tillatelsene. Men INGEN informasjon om hvorfor de ble forsøkt snikinnført i utgangspunktet - naturlig nok.

 

Det gjelder også å IKKE fjerne enstjernesratingen når de fjerner de fullstendig unødvendige og uakseptable tilatelsene heller, det gjelder å la dem si lenge. Draw something hade en og en halv stjerne mindre rett etter den uakseptable oppdateringen i føle til det de har nå, men om man endrer til en god score så fort de blir "fersket" og trekker seg, er det jo ikke noe incentiv til å la være i fremtiden.

Lenke til kommentar

Hei og hå!!

Trenger en gps logger til fjellturer (hiking). Er det noen som har en anbefaling?

 

Skulle gjerne hatt det samme selv, noen tips?

Har begynt å bruke Endomondo. Den er grei nok, og turer kan registreres under Hiking, men ikke direkte rettet mot fjellturer.

 

Endomondo registrerer vel ikke stigning og høyde, noe jeg synes er litt kjipt. Faktisk er det grunn nok til at jeg foretrekker My Tracks til fjellformål.

Lenke til kommentar

Endomondo registrerer vel ikke stigning og høyde, noe jeg synes er litt kjipt. Faktisk er det grunn nok til at jeg foretrekker My Tracks til fjellformål.

 

Jovisst, Endomondo registrerer høyde. Du ser det på 'workout'en på nettsiden.

 

den registrerer høydeprofilen når du har pro-utgaven. (husker jeg ikek helt feil koster pro-utgaven cirka 21 kroner)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...