Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En fantastisk App som sørger for å rense telefonen for alt ubrukelig svineri er SD-Maid.

 

Det være seg filer etter avinstallerte applikasjoner eller duplikater. Denne gjør alt!

Den funker uten root, men med root får du 100% utbytte av den. Anbefales!

 

Det er en gratisversjon og en betalversjon. Naturlig nok er gratisversjonen begrenset, og en hel del kommandoer funker bare i Pro-versjonen.

 

SD-Maid

 

(Pro-versjonen koster 11 kroner og låses opp i programmet)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det stemmer! Noen endringer fra beta også. Blant annet vises playlist mapper endelig på telefonen! Dessverre ser det ut som at en ikke kan organisere mappene på telefonen... enda. Crossfade er også nytt i denne versjonen :)

Endret av Ulven93
Lenke til kommentar

Vil selvfølgelig ha 320 på alle mine offlinelister i nye Spotify. Regner med at jeg ikke kan konvertere de jeg allerede har lastet ned uten å slette de og legge de inn på nytt.

 

Problemet er at når jeg fjerner og legger de inn på nytt finner den de gamle filene som jo er av dårligere kvalitet. Forsøkte også en restart av telefonen for å få de bort fra ev. midlertidige filer, men den finner fortsatt igjen de gamle filene. Noen som vet hvordan jeg får fjernet de gamle filene? Har HTC One X.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...