Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Altså, dlna overfører musikk, filmer og bilder direkte til tv/anlegg eller hva det skulle være. Ikke nødvendig å kjøpe en i dings til hvert av formålene.

 

Så om jeg ønsker kan jeg sende bilde direkte til tv trådløst, lyd direkte til reciver, og alle enhetene har innebygget støtte for dette.

 

iMediaShare støtte you yobe direkte fra nettbrett til tv/anlegg.

 

Uansett, bra du har fått det til å virke slik du ønsker.

 

Kan du få wimp/spotify til å funke med dlna?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer litt på noe av det samme som det går i her. Jeg har en kindle fire(har ikke bluetooth) som jeg kunne tenke meg å fått til å streame lyden fra wimp/spotify over på anlegget/pcen/tven over wifi.

Finnes det noen måte for dette? som jeg bare ikke har funnet?

airfoil virket jo flott.. bare feil vei. jeg vil heller ha lyden fra nettbrettet/mobil til pc.

Lenke til kommentar

Prøv å installer Airfoil på PCen. Det følger med en app som heter Airfoil Speakers.

Har ikke muligheten til å sjekke selv, men jeg tror Airfoil Speakers virker den andre veien.

 

Tusen takk for svar :-D, eneste jeg trenger nå er en måte å få kindlen til å sende lyden til pcen :-/

Lenke til kommentar

Fortell hvordan det går. Jeg har ikke prøvd airplay "den andre veien".

 

Jeg startet airfoil speakers, der står det send audio to airfoil speakers with airfoil, itunes, or ios devices. Så leter jeg etter en app som kan funke der sammen med wimp. :-(

Lenke til kommentar

Vil selvfølgelig ha 320 på alle mine offlinelister i nye Spotify. Regner med at jeg ikke kan konvertere de jeg allerede har lastet ned uten å slette de og legge de inn på nytt.

 

Problemet er at når jeg fjerner og legger de inn på nytt finner den de gamle filene som jo er av dårligere kvalitet. Forsøkte også en restart av telefonen for å få de bort fra ev. midlertidige filer, men den finner fortsatt igjen de gamle filene. Noen som vet hvordan jeg får fjernet de gamle filene? Har HTC One X.

Jeg brukte en filmanager (f.eks Astro) og slettet hele mappen med nedlastede filer der. Du finner mappa under Android --> data --> com.spotify.mobile.. --> cache --> storage

 

Det løste saken. Takk for hjelpa.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som har store problemer med den nye spotify appen? Gjennomsnittlig stopper avspillingen ved annenhver sang. Jeg brukte beta'en før og der hadde jeg ingen problemer.

 

Tror nesten jeg må gå tilbake til beta..

Har også problemer den stopper stadig i 1/4 til 5 sekunder, flere ganger per låt, ekstremt irriterende. Hjalp ikke å skifte ned til "high quality".

Lenke til kommentar

Dette blir jo bare værre og værre! Nå hakker det så mye og ofte, uansett om skjermen er på eller av, at det er helt umulig å høre på musikk. Er ca samme opplevelse som å prøve å se en youtubevideo med 64k-modem. :S

 

Det merkelige er at jeg ikke finner noen andre med dette problemet på nettet.

 

Et annet problem er at om jeg prøver å spille av en spilleliste ved å trykke på den første låta i lista, så spiller den kun den første. Så fortsetter den på det som lå i queuen fra før (som forøvrig ikke går an å slette med mindre du tar en og en).

 

:wallbash: Ahhrg, avinstallerer driten og tar meg en digital seiltur til en viss bukt istedet, så får den jækla platebransjen seile sin egen sjø!

[/rant]

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Postet denne under S3-tråden, men det hører vel strengt tatt hjemme her.

 

For de som har lurt på om det er mulig å avinstallere mange apper samtidig, uten å måtte bekrefte mellom hver app som avinstalleres, så er svaret JA.

MEN, telefonen må være rootet.

 

Det nærmeste man kommer med en ikke-rootet telefon er applikasjoner som Easy Uninstaller, hvor man kan huke av for alle appene man vil ha avsintallert, men man må selv trykke "avinstaller" for hver app som dukker opp. Dette er selvsagt mye bedre enn å søke opp én og én app og avinstallere.

 

Men har man rootet telefonen, er løsningen eUinstall. Denne støtter "silent uninstall" for rootet telefon, og man huker av alle appene man skal ha avinstallert og trykker "Silent uninstall". Så gjør programmet resten..... Og det er gratis.

Lenke til kommentar

Vet ikke. Jeg bruker en nettleser som heter Dolphin Browser HD.

Min personlige mening er at det er den beste nettleseren til SGS2.

Flash og VGTV fungerer fint i Dolphin.

 

Jeg har satt opp "gestures" for de sidene jeg bruker mest.

Så slipper jeg å stave lange nettadresser.

 

Har tom. laget en gesture som tar meg rett inn på "Mine innlegg" på forumet her.

Gesturen ser ut som en stor M.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...