Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjapt spørsmål. får man kjøpt snus i storbritannia? nærmere bestemt wales.

Jeg flytter til wales for å studere, jeg snuser ikke til vanlig men jeg syns det er veldig deilig med en pris eller to når jeg drikker. og om det ikke selges i storbritannia hvor lenge kan jeg oppbevare snus uten at den blir tørr og ekkel? og hvor mye kan jeg ta med meg inn i storbritannia? og til slutt, hvordan posesnus (som er tiljengelig på tax-free) er best?

 

OK ble kanskje ikke så kjapt dette men verdsetter gode svar =)

Lenke til kommentar
kjapt spørsmål. får man kjøpt snus i storbritannia? nærmere bestemt wales.

 

"Kjappet ned" på spørsmålet litte granne jeg, og slenger med et svar i samme slengen (?)..

Du får sannsynligvis IKKE kjøpt snus i Wales, grunnet at Wales sammen med Storbrittania er en del av EU (les: Forente Nasjoner) og der er snus forbudt (med unntak av Sverige og Norge). Det er få gode snus-sorter i porsjon på tax-free, skal spørre mamma (hun jobber der;) ) Kjøp med et par "struter/tårn/ruller" :)

Ettersom de er medlemmer i EU er det nesten ingen reguleringer så vidt jeg vet..

Endret av borge94
Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1, må jeg ærbødigst be debattanter, holde seg til trådens tema. Mener du en tråd eller et innlegg som sådan strider mot retningslinjene, ikke kommenter dette den aktuelle tråd, men rapporter. Vi ønsker ikke å redigere innlegg da vi ikke vil manipulere intensjonen med det aktuelle innlegget, dermed forsvant dessverre også gode innlegg, men som var svar på de allerede slettede. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori.

 

Mener du en tråd eller et innlegg som sådan strider mot retningslinjene, ikke kommenter dette den aktuelle tråd, men rapporter.

 

I henhold til retningslinjene ble '50' innlegg slettet fra tråden.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar
Oi.

Offroad var egentlig ikke så verst.

Kjøpte en dåse offroad prosjon idag, god jo. Trodde "godterismaken" ble for mye, men nei.

 

Stress og bake da? lange korn?, liker ikke offroad nokke særlig, Kjøpte en Portion med mintsmak, Første boksen var grei men blee fooort lei

Lenke til kommentar
Oi.

Offroad var egentlig ikke så verst.

Kjøpte en dåse offroad prosjon idag, god jo. Trodde "godterismaken" ble for mye, men nei.

 

Stress og bake da? lange korn?, liker ikke offroad nokke særlig, Kjøpte en Portion med mintsmak, Første boksen var grei men blee fooort lei

 

 

 

Han kjøpte porsjon... Men uansett så er Offroad Long Cut en slags Dip, tror jeg.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...