Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Så med andre ord så får man alikevel bygs opp muskler og lingende når man trener bare ikke like mye som hvis man ikke snuser?

 

Muskler brytes ned og bygges opp igjen av proteiner så de blir ikke påvirket av snus. Det som isåfall påvirker er at du orker færre repetisjoner ved styrektrening som følge av den nedsatte prestasjonsevnen du får av å ha nikotin i blodet.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så med andre ord så får man alikevel bygs opp muskler og lingende når man trener bare ikke like mye som hvis man ikke snuser?

 

Muskler brytes ned og bygges opp igjen av proteiner så de blir ikke påvirket av snus. Det som isåfall påvirker er at du orker færre repetisjoner ved styrektrening som følge av den nedsatte prestasjonsevnen du får av å ha nikotin i blodet.

 

Ahaa, ja da er det oppklart.

Lenke til kommentar

Gjør begge deler jeg. Røyk og snus i skjønn harmoni. Kunne kuttet ut en av delene på dagen, men begge samtidig tror jeg ville blitt hardt. Dog snuser jeg mest og røyker lite. Fleste uker ca. 10-20 i uka, mens andre ganger kan det gå oppmot 60-80 alt ettersom hvor jeg er og hva jeg driver med. Men jo mer røyk, jo mindre snus og omvendt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Er jo selvinnlysende det, jo mer nikotin du får i en ting, jo mindre trenger du i noe annet.

Har en kompis som prøve å slutte å snuse og tygger nikotintyggis istedenfor, blir jo ikke kvitt avhengigheten da.

 

Edit: Bruten din Feh knuste min.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
N&J må jeg prøve, alle skryter så fælt over den :p

 

Hvordan er skruf original porsjon forhold til skruf sterk porsjon?

Kun prøvd sterk, men har hørt original er bedre på smak?

 

N&J er god ja.

 

Og sterk smaker vel egentlig nesten det samme som original, bare litt mer smak.

Lenke til kommentar
Kommer bare med mitt synspunk, er vel lov å mene hva en vil her i Norge.

Kanskje noen endelig begynner å innse hvor jævlig snus er.

Eeeeller kanskje det her er noe du har funnet helt tilfeldig og at det ikke har noe med snusing å gjøre i det hele tatt. Det er alltid like artig med antisnusere som hopper inn i disse trådene og slenger rundt seg med propagandabullshit de har lest på en eller annen tilbakestående side for retarderte sosialistforeldre som ikke ønsker at barna sine skal få i seg annet enn ren, russisk vodka. Prøv å les dette larven:

DET ER IKKE BEVIST AT SNUS ER NEVNEVERDIG SKADELIG AV NOEN. MED ANDRE ORD ER MENINGENE DINE LIKE BACKET AV VITENSKAP SOM MOR TIL BONDEVIK!(ikke skadelig i de baner du sikter til med bilder, at en kan få blod og kar sykdommer av nikotinen er bevist, men disse får du av kaffe og potetgull også)

Om du søker på nettet finner du alltid en eller annen internettside som skriver om det du ønsker å lete etter. Men prøv å legge til et "ikke" i søksfeltet ditt neste gang så det ser ut noe ala det her "snus+ikke helseskadelig". Vi her inne begynner nemlig å bli ganske bra lei av folk som deg som spretter inn her og leker så hellig at sola spyr. Så vær en grei fyr og hold deg unna.

Jeg har rapportert deg og håper moderatorene gjør et eksempel av deg så denne antisnuspropagandapostingen som popper inn i denne tråden alt for ofte slutter en gang for alle.

 

edit:

Men det er ikke lov å spamme dritt i tråder på diskusjon.no bare for å lage misnøye, er det vel? Seriøst, å dra ytringsfrihetkortet blir enda mer idiotisk enn det originale innlegget ditt var.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Vel talt Nyhus.

Takketakk.

 

Da har jeg endelig fått fatt på N&J black og det er kun en ting å si: FYFAEN FOR EN SKUFFELS! Den hverken smaker eller lukter noe som helst, og jeg får ingen N&J følelse av den. Eneste positive med den snusen er boksen. Denne skuffelsen var større enn N&J east/west, for denne hadde jeg virkelig troa på.

Lenke til kommentar

Så N&J black er ikkje verdt å prøve altså?

Nei eg held meg til General eg, slikt trur eg det kjem til å bli.

"The one taste".

 

Eit interessant spørsmål dog, kor mykje snus nyttar de? Sikkert spurt før men, det forandrer seg jo. Nå ser eg at det lett går ein boks dagleg med mindre eg held igjen litt. Prøver å ha ein i 2-3 dager helst, dette blir jo tross alt dyrt. Men det er så herleg godt óg :p Kva med de?

Lenke til kommentar
Så N&J black er ikkje verdt å prøve altså?

 

Eit interessant spørsmål dog, kor mykje snus nyttar de? Sikkert spurt før men, det forandrer seg jo. Nå ser eg at det lett går ein boks dagleg med mindre eg held igjen litt. Prøver å ha ein i 2-3 dager helst, dette blir jo tross alt dyrt. Men det er så herleg godt óg :p Kva med de?

Jeg ville prøvd den, synes det er greit å prøve alt en gang(no homo) for å se om en liker det. Og jeg kommer nok til å kjøpe Black igjen, prøve å like den, da det eneste minuset jeg finner ved vanlig N&J er den rævstygge boksen. For boksen til Black er jo ufattelig mye fetere.

 

Jeg pleier å snuse pluss/minus en boks porsjon om dagen, spesielt om jeg har fri eller lite å gjøre. Men rundt disse tider har jeg dårlig med penger da den gamle jobben min glemte å gi meg sluttoppgjøret da jeg sa opp, så nå holder en boks i et par, tre dager. Men det er bare fordi jeg ikke har noe annet valg. Jeg trodde egentlig jeg måtte gi meg med snus en periode pga økonomien, men jeg fant ut at jeg hadde litt cash på den ene kontoen min og da er det bare å kline til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...