Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

velger nok general orginal white...dette er pga jeg prøver og minske niktotin inntaket mitt..men ellers er jeg generelt ikke fan av general portion..holder meg til skruf orginal white for det meste jeg...

 

 

noen fler en meg som synes skruf orginal white er bedre en brun? grunen til at jeg liker denne bedre er forde portionene er mye støre. synes de blir så flate de brune

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig. General Sterk er rævva. Da liker jeg faktisk bedre General Onyx pga den sterkere aromaen. Men General ES er best smakmessig.

 

Når det gjelder skruf , synes jeg Original Porsjon er den beste.

 

 

Prøvde forresten Longhorn Long Cut Wintergreen i dag. Den eneste dip`en som kan måle seg med kodiak sin variant. Anbefales for de av dere som holder på med slikt ;)

Endret av frentix
Lenke til kommentar

Har selv begynt med Montecristo i det siste (de har den ihvertfall på Kiwi) , men har aldri sett løs versjon av den. Kunne godt tenke meg å prøve den. :)

 

Mine snusvaner: Skruf stark porsjon eller Montecristo porsjon. Porsjonsnus er et must da skolen min egentlig kjører et ganske sterkt regime hvor snus bare er tillatt på røykeplassen (wtf?), og porsjon er da lettere å skjule i timene.

Ellers snuser jeg General løs. Tror kanskje jeg må finne meg en annen løs siden jeg begynner å bli litt lei av General. Skruf er ikke et alternativ. Hva snuser folket av løs?

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Har selv begynt med Montecristo i det siste (de har den ihvertfall på Kiwi) , men har aldri sett løs versjon av den. Kunne godt tenke meg å prøve den. :)

 

Mine snusvaner: Skruf stark porsjon eller Montecristo porsjon. Porsjonsnus er et must da skolen min egentlig kjører et ganske sterkt regime hvor snus bare er tillatt på røykeplassen (wtf?), og porsjon er da lettere å skjule i timene.

Ellers snuser jeg General løs. Tror kanskje jeg må finne meg en annen løs siden jeg begynner å bli litt lei av General. Skruf er ikke et alternativ. Hva snuser folket av løs?

Skruf sterk :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...