Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
får det av en eller annen grunn abre av N&J jeg...

har noen merket aat det blir så "ruglete" i leppa hvis du snuser mye en periode?

 

Ja!

 

Jeg snuser Skruf sterk por. fast, og kjøpte en boks N&J for 3 dager siden og nå er jeg ruglete og litt sår i leppen, kanskje det er mer salt i den eller noe?

Lenke til kommentar
noen som har prøvd denne ? elixyr

god ?

Det er skrevet anmeldelse av den på førstesiden til denne tråden. Les litt der du.

 

her er oppsummeringa fra anmeldelsen:

Oppsummering:

Elixyr Power Energy er en snus jeg har vært nysgjerrig på lenge. Ikke fordi jeg har håpet på noe spesielt, bare fordi den er så revolusjonærende unormal i forhold til annen snus. Selv om elixyr har fått poeng fra hele skalaen, anbefaler jeg alle å teste snusen, enkelt og greit fordi den er såpass "spesiell".

6.8/10

Lenke til kommentar
får det av en eller annen grunn abre av N&J jeg...

har noen merket aat det blir så "ruglete" i leppa hvis du snuser mye en periode?

 

Ja!

 

Jeg snuser Skruf sterk por. fast, og kjøpte en boks N&J for 3 dager siden og nå er jeg ruglete og litt sår i leppen, kanskje det er mer salt i den eller noe?

 

ja, må være noe rart i den ja. stemmer hver gang da jeg tar en N&J :)

fint at det er andre som har merket dette også :)

Lenke til kommentar
Da kan det se ut til at det går mot en periode uten snus for meg igjen. Flytta for en måned siden og fortsatt ikke fått napp på jobbmarkedet, så da må penger brukes på andre ting. Det suger, men sånn er livet.

Noen på skolen min skal til sverige til helga så da får jeg velge meg et tårn med hvilken som helst snus jeg vil omtrent^^ Livet er ganske bra her :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Da kan det se ut til at det går mot en periode uten snus for meg igjen. Flytta for en måned siden og fortsatt ikke fått napp på jobbmarkedet, så da må penger brukes på andre ting. Det suger, men sånn er livet.

Hadde akkurat samme problemet for en stund tilbake, men nå går det opp igjen her, hang in there ;)

Lenke til kommentar
Da kan det se ut til at det går mot en periode uten snus for meg igjen. Flytta for en måned siden og fortsatt ikke fått napp på jobbmarkedet, så da må penger brukes på andre ting. Det suger, men sånn er livet.

Lykke til Nyhus. :)

Takk takk.

 

 

Da kan det se ut til at det går mot en periode uten snus for meg igjen. Flytta for en måned siden og fortsatt ikke fått napp på jobbmarkedet, så da må penger brukes på andre ting. Det suger, men sånn er livet.

Hadde akkurat samme problemet for en stund tilbake, men nå går det opp igjen her, hang in there ;)

Det går nok bra, har gjort det før. Så lenge jeg veit jeg ikke burde kjøpe snus har jeg ikke noe problem med det. Om jeg hadde hatt råd til det derimot, da ville det vært verre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Hvilke er det sterkeste porsjonsnusene som selges i Norge? Snust General Ekstra Sterk siden den kom men er hypp på å prøve noe nytt.

 

Tror det er faktisk GES, tror ikke Thunder selges i Norge.

 

Woho side 100!! Feires med Skruf Sterk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...