Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Hater å måtte sleppe noko bombe, men me kjem nok alle til å døy ein dag.

Nokon vart overkøyrte, andre får slag, og nokon snusar seg vel ihjel óg tenkjer eg.

Men vurder no risiko. Skal ein ikkje gjere alt som er farleg for ein, er det berre å holde seg inne. Det er farleg å gå i trafikken, det er farleg å gå ned trappa, det er farleg å puste inn eksos og avgasser, det er farleg å snakke med folk, det er farleg å.. Slik kan me helde på i det uendelege. Alt er farleg.

 

Ja, hvorfor begynner ikke alle med heroin?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva gjør du egentlig i denne tråden larven ?

Visst du ikke snuser, og bare klager på navn å snus kan du holde deg ute.

 

Jeg snuser, men kommer bare med mitt standpunkt i saken. Hadde aldri begynt å snuse idag, hvis jeg hadde visst konsekvensene. Har en venn som er blitt alvorlig syk av snus. Budskapet mitt er klart; Det er ditt valg om du vil ødelegge deg selv på den måten.

Kanskje du burde slutte da, man får jo lite nytelse av snus om man hele tiden er redd for konsekvensene..

 

Jeg er jo ikke redd konsekvensene, man lever bare en gang uansett.

Hvordan vet du at man lever bare en gang?

Lenke til kommentar
Godt svar, jeg snuser mest General Ekstra sterk Portion, men jeg hopper mye frem og tilbake. Jeg liker best Portion pga at jeg går på skole så det er mer praktisk.

General ekstra sterk er en helt annen historie enn general original porsjon. Gen. ekstra sterk er jo en god snus. ;)

Åja, trodde du mente alle general portion generelt jeg. Men da kan vi faktisk si oss ganske enige. For jeg er heller ikke så glad i de andre generel portionene enn Generel ekstra sterk. :)

Lenke til kommentar
Hva gjør du egentlig i denne tråden larven ?

Visst du ikke snuser, og bare klager på navn å snus kan du holde deg ute.

 

Jeg snuser, men kommer bare med mitt standpunkt i saken. Hadde aldri begynt å snuse idag, hvis jeg hadde visst konsekvensene. Har en venn som er blitt alvorlig syk av snus. Budskapet mitt er klart; Det er ditt valg om du vil ødelegge deg selv på den måten.

Kanskje du burde slutte da, man får jo lite nytelse av snus om man hele tiden er redd for konsekvensene..

 

Jeg er jo ikke redd konsekvensene, man lever bare en gang uansett.

Hvordan vet du at man lever bare en gang?

 

Jeg kan hvertfall ikke huske å ha levd før.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Åja, trodde du mente alle general portion generelt jeg. Men da kan vi faktisk si oss ganske enige. For jeg er heller ikke så glad i de andre generel portionene enn Generel ekstra sterk. :)

Legg til en der ja. Den orginale General porsjonen er ikke god, men GESP er god.

Lenke til kommentar
Hva gjør du egentlig i denne tråden larven ?

Visst du ikke snuser, og bare klager på navn å snus kan du holde deg ute.

 

Jeg snuser, men kommer bare med mitt standpunkt i saken. Hadde aldri begynt å snuse idag, hvis jeg hadde visst konsekvensene. Har en venn som er blitt alvorlig syk av snus. Budskapet mitt er klart; Det er ditt valg om du vil ødelegge deg selv på den måten.

Kanskje du burde slutte da, man får jo lite nytelse av snus om man hele tiden er redd for konsekvensene..

 

Jeg er jo ikke redd konsekvensene, man lever bare en gang uansett.

Hvordan vet du at man lever bare en gang?

 

Jeg kan hvertfall ikke huske å ha levd før.

 

Vær så snill og ikke dra den lengere.

 

Uansett så har jeg fått inntrykket at det har kommet flere snusere til denne tråden noe jeg synes er supert^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Hva snuser dere mest av portion og løs da?

Snuser mest porsjon for tiden, men det går mye i løs også.

Syns personlig at porsjon snus er renere og raskere, mens løs er mer nytelse og avslapping.

 

Ingenting er som en saftig løs-pris etter middag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Hva foretrekker folket ?

Orginal eller sterk versjonen av general?

Du spør bra vanskelig, det er utrolig godt med den orginale generalen, men samtidig utrolig godt med den sterke. Men pga. hvor nikotin avhengig jeg er må jeg velge sterk.

Lenke til kommentar
Jeg snuser nesten bare løs, posesnuser klarer ikke helt å tilfredsstille det behovet jeg har for noe med rimelig størrelse under leppa.

 

Faktisk synes jeg general maxi gir meg omtrent samme følelsen som løs. Eneste problemet var at jeg veldig fort ble sår og den begynte å renne en del fortere enn den løse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...