Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Hei. Ny bruker her. Har et spørsmål om forumet:

 

Flott at det finnes en (stor) Android-tråd. Men hadde det ikke vært en idé å ha et android-forum med diverse temadedikerte tråder?

 

Her er det jo meget vanskelig å se om noen har hatt samme problemer som meg :-)

 

(Det har sikkert vært foreslått før, men hva skal til for å få det til?)

 

Alternativt har jeg vurdert å sette opp et norsk Android-forum. Har nylig skaffet lisens til InvisionPowerboard + IP.Content men har ikke helt bestemt meg for hvorvidt det er vits enda. Innspill mottas med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Hei. Ny bruker her. Har et spørsmål om forumet:

 

Flott at det finnes en (stor) Android-tråd. Men hadde det ikke vært en idé å ha et android-forum med diverse temadedikerte tråder?

 

Her er det jo meget vanskelig å se om noen har hatt samme problemer som meg :-)

 

(Det har sikkert vært foreslått før, men hva skal til for å få det til?)

Alternativt har jeg vurdert å sette opp et norsk Android-forum. Har nylig skaffet lisens til InvisionPowerboard + IP.Content men har ikke helt bestemt meg for hvorvidt det er vits enda. Innspill mottas med takk.

Hadde vært flott det. Utfordringen er å få en stor nok brukermasse, men jeg er med!
Lenke til kommentar

 

 

 

Hei. Ny bruker her. Har et spørsmål om forumet:

 

Flott at det finnes en (stor) Android-tråd. Men hadde det ikke vært en idé å ha et android-forum med diverse temadedikerte tråder?

 

Her er det jo meget vanskelig å se om noen har hatt samme problemer som meg :-)

 

(Det har sikkert vært foreslått før, men hva skal til for å få det til?)

Alternativt har jeg vurdert å sette opp et norsk Android-forum. Har nylig skaffet lisens til InvisionPowerboard + IP.Content men har ikke helt bestemt meg for hvorvidt det er vits enda. Innspill mottas med takk.

Hadde vært flott det. Utfordringen er å få en stor nok brukermasse, men jeg er med!

Supert. Mulig jeg sender deg en PM etterhvert ;)

Lenke til kommentar

Da har jeg jobbet en del med et forum for Norges Androidentusiaster. Det er ikke helt klart til lansering enda, men min ambisjon er at det kan bli stedet for ikke bare brukere, men utviklere, hackere og alle som har en forkjærlighet for Android :)

 

Det jeg dog kunne trengt hjelp med er noen vågale betatestere som kunne tatt en titt på forumet og gitt noen tilbakemeldinger. Ta gjerne kontakt på PM!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...