Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Trenger litt råd her nå. Ser på nytt nettbrett og ligger på vippen mellom sony xperia z2 og galaxy tab s.

 

Skiller 500 kroner, billigste er sony.

 

Har en z1 telefon fra før, er det et vippepunkt som går i favør sony? Eller er tab s såpass mye bedre at vanntetthet og samme som telefon ikke veier opp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja... Jeg vet ikke. Kjøp på nettet og se om batteritiden holder mål, så kan du jo bytte den inn hvis du føler det blir dårlig?

 

Har ikke tab s selv, eller z2, så jeg kan ikke garantere noe.

Men når jeg kikket på tab s i butikken kan jeg i alle fall si at skjermen er off the hook =p . Og med amoled er den herlig å se film på, samt sikkert bedre batteritid ved filmvisning enn z2 (?), noe som er key for min del.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Du har eventuelt Z3 tablet compact som nettopp ble lansert. Du har ikke sagt noe om størrelse så vidt jeg kan se, men Z3 tablet'en er jo noe mindre enn Z1 tableten som du ellers vurderer.

 

Ville valgt Z1 tablet over Tab S any day. Skjermen er knallgod, men byggekvaliteten er meh og TouchWiz er bleh... ;)

Du mener "kvalitetsfølelsen", ikke byggekvaliteten.

Lenke til kommentar

 

Du har eventuelt Z3 tablet compact som nettopp ble lansert. Du har ikke sagt noe om størrelse så vidt jeg kan se, men Z3 tablet'en er jo noe mindre enn Z1 tableten som du ellers vurderer.

 

Ville valgt Z1 tablet over Tab S any day. Skjermen er knallgod, men byggekvaliteten er meh og TouchWiz er bleh... ;)

Du mener "kvalitetsfølelsen", ikke byggekvaliteten.

 

 

I stand corrected.

Lenke til kommentar

 

Ny pers

på Samsung S3'n med 4.3

 

Men i alle dager.. Hvorfor har du i det hele tatt telefon?! :omg:
Det er ikke denne S3 som er primær mobilen da ... (backup telefon med sitt eget simkort/abo).

Jeg har den påslått inniblant for å vedlikeholde batteriet.

Hadde glemt den sto på.

Men overrasket hvor lenge den holder på strøm i standby med mobildata turned off (brukt den litt til noen oppdateringer , app installs, litt nettleser osv)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...