Azidops Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Redaksjonen bør være oppmerksom på at "Spillbar" allerede er brukt av en annen aktør. Origo/BA (Bergensavisen) har en spillside som heter "Spillbar". Dermed burde copycaten vært ute av sekken. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Flott info! Jeg synes virkelig tek.no burde ha et nytt navn til spillsiden sin! Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Her tror jeg det jukses ganske hardt. Lenke til kommentar
ConeX Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Så mye elendige navn som ble plukket ut. Var det helt seriøst de 20 mest kreative dere kunne finne? Jeg tror det aldri er noe som kan erstatte gamer.no, beklager. Lenke til kommentar
nuppenipp Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Nei og nei så kjedelige navn, håper siden selger RedBull for å holde øyelokkene åpne.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 De burde slette spillbar.no ihvertfall. Lurer på om det er noe juks på gang, ja.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg må si meg veldig, veldig skeptisk på Spillbars poengsum.ja syntes det var litt drøyt at den har over 300 flere stemmer en nestemann... Man skulle nesten tro det var en teller som ga en stemme mer noen variable minutters mellomrom. Lenke til kommentar
ConeX Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Beklager dobbeltpost, men om avstemmningen her blir det "verdict". Er det absolutt lett og manipluere, simplet ved å bare spamme linken til det du vil skal bli stemt på i evt. en IRC kanal eller lignende. gg.no - "good game" likte jeg best Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Beklager dobbeltpost, men om avstemmningen her blir det "verdict". Er det absolutt lett og manipluere, simplet ved å bare spamme linken til det du vil skal bli stemt på i evt. en IRC kanal eller lignende. gg.no - "good game" likte jeg best Hehe jupp, den manuelle botnet metoden Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Her lukter det Ip triksing eller lignende på førsteplassen lang vei. Det er ikke et så bra forslag over resten at det skulle fått så mange stemmer så fort. Synd at folk jukser, og synd dere ikke klarer å lage en hvor det ikke er mulig med slikt Endret 10. februar 2009 av archongamer Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Eller at vedkommende har fått alle venner, bekjente og folk på skole til å stemme. En vote på forumet hadde vært bedre, for da må de ha bruker for å stemme, noe som gjør det en litt lengre prossess vis du skal få flere helt ukjente til å stemme. Endret 10. februar 2009 av Pirja Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Mange kjedelige navn her, men spillbar.no er grei nok synes jeg. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Dette var rett og slett litt trist. En side som ønsker å skrive for seriøse, oppegående lesere burda ha hørt på forumbrukerne ang. dette. Jeg skulle klart å sanke flere IP-stemmer enn spillbar.no har fått uten å ty til ulovligheter som botnets, men derimot kreativ og enkel juksing basert på kunnskap og forståelse de fleste spillintereserte 12 åringer sitter på i dag. Jeg ser ingen problemer med at dere går ut nå eller i morgen tidlig og sier at dette ble for dårlig organisert og nå har vi lagt opp en forumbasert poll i stedet. Som er stengt for gjester. Endret 10. februar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Hele denne avstemningen har tatt av pga premien. Og dessverre har det blitt håndtert på en feil måte av tek.no nettverket. Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Sikkert tek.no som kødder med pollen, så de ikke trenger å gi vekk den bærbare KØDDA Ellers må jeg si meg enig med folk her at navnene var lite kreative. Hadde bedre forslag enn spillutopia, men men... Og hva skal Gibs.no være for noe, lol? Er ikke akkurat noe som naturlig faller inn. Ihvertfall ikke for meg. Ellers mener jeg fortsatt stemmesystemet må endres og at hele greia må resettes. Man kan ikke tilrettelegge for juksing. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Synd at folk jukser, og synd dere ikke klarer å lage en hvor det ikke er mulig med slikt Synd folk er så utrolig flinke til å dømme på forhånd. Spillbar er et bra forslag, og dessuten fikk det fort noen stemmer slik at det havnet øverst = flere folk ser det, som igjen fører til flere stemmer. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Som en allerede har nevnt, så er "spillbar" allerede i bruk. Syns den burde strykes og byttes med en annen så fort som mulig. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Ikke i bruk, men tydeligvis registrert av noen nylig Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 fragit.no ! Frakking yeah! Lenke til kommentar
ConeX Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) fragit.no ! Frakking yeah! eller gg.no (good game) akkurat som hw.no Men ikke glem at gamer.no finnes fremdeles. Er bare ikke endel av Edda Media lengre, dem skriver jo trossalt veldig flotte artikeler. Og det er jo det i utgangspunktet som er viktigst. Endret 10. februar 2009 av ConeX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg