Gå til innhold

Gateopptøyer i Oslo (MODWARN: Brudd på retningslinjene = utestengelse)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

De tar nå alt av vinduer og butikker..

 

EDIT: Dette er da Karl Johan og tilstøtende gater iflg Politiet.

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar

Ok jeg er ferdig med å holde kjeft om dette tema.

Hvorfor i helvete har ikke alle politiske partier Frp's innvandrings politikk??

Jens Stoltenberg; Få fingen ut av det ferdligge lille øre ditt å se til helvete å fiks dette.

Det som startet som en demonstrasjon har satt sinne i spinn hos MANGE nordmenn,

Det hele kommer til å ende med at noen Norsk-palestinere blir drept, om de ikke begynner å skjerpe seg nå får Vigrid å andre organisjoner som Vigrid mange nye medlemmer som kommer til å ende som en stor katastrofe for Norge, når en innvandringsgruppe starter å lage bråk går det ut over de fleste andre også.

 

Må bare spør viss det skulle være noen voldlige palestinske demonstranter her inne; HVORFOR I HELVETE ANGRIPER DERE NORSK POLITI!?? Det var da jeg ble mektigt forbannet, dere har fått lov å komme inn i vårt gode land, alt dere faen meg gjør er å snyllte på skattene som jeg å resten av realle Nordmenn betaler, lager bråk hver jævla helg, dreper og annet voldligt faen skap.

Dere fikk sikkert komme her pga; fare for liv i hjemlandet, vell forsett sånn så kommer det til å være fare for livet deres her i Norge også...

 

Å hvorfor skal ikke Israel angripe Hamas? \\\ Det er Hamas de er utetter å fjerne fra jorden ikke alle andre palestinere, når Hamas legger sine utskytningsramper på sykehus å på andre godt befolket steder har Israel ikke noe valg enn å bombe akuratt der, jeg ber dere holde kjeft om akuratt dette område i posten med mindre dere har sjekket HVOR LENGE HAMAS HAR SENDT RAKKETER MOT ISRAEL!! Det er sannsylig vis hele ditt liv å din far's liv.

 

 

Personlig mener jeg at Norge og\eller andre NATO land burde hjelpe Israel med å fjerne terrorist grupper som Hamas, Viss NATO hadde vært med hadde nok flere sivile-liv vært trygge, men NEIDA! Det eneste Norge kommer med til media er ;" ooh, Vi fordømmer denne krigen" SKAM DEN NORSKE REGJERINGEN! Klarer faen ikke å holde styr på alle de hundretusener av Innvandrer de har tatt inn, i steden er det det Nordmenn som må betale prisen for statens idioti!

 

Jeg ber dere alle tenke tilbake et par år, la oss si 1993-1998! Lest du OFTE da at Nordmenn var blitt drept eller mishandlet, torturert, Voldtatt, tatt for å selge dop?? Det var faen ikke mange gangene i åre de nyhetene kom.

Men nå ser du det hver dag, UANSETT er det noe som enn innvandrer er innvolvert i.

Helgene som kommer nå når folk går ut for kose seg med en øl, ender de på sykehuse me brudd i nesen å knust ansikt fordi han/hun/dem tok feil vei hjem!

 

 

Jeg har respekt for andres meninger men tenk på det siste jeg skrev før du krittisere mine meninger.

Bekalger all ubekvemte ord og sterke meninger, men aggresjon må ut på en eller annen måte.

 

--Fizzyfiz

Beklager at den kom 2 ganger.

Endret av Fizzyfiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...