Gå til innhold

Gateopptøyer i Oslo (MODWARN: Brudd på retningslinjene = utestengelse)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FHåper så mange som mulig av dem blir tatt og må gjøre opp for skadene og hærverket som er begått.

Ikke bare bør disse drittsekkene stå økonomisk ansvarlige for volds-orgien sin, men det bør sperres inne og holdes utenfor samfunnet da de klart utgjør en fare for normale fredelige borgere.

Lenke til kommentar
FHåper så mange som mulig av dem blir tatt og må gjøre opp for skadene og hærverket som er begått.

Ikke bare bør disse drittsekkene stå økonomisk ansvarlige for volds-orgien sin, men det bør sperres inne og holdes utenfor samfunnet da de klart utgjør en fare for normale fredelige borgere.

Jeg tror vi har funnet problem nr 1 hos palestinere: Deres VOLDSKULTUR.

Lenke til kommentar
FHåper så mange som mulig av dem blir tatt og må gjøre opp for skadene og hærverket som er begått.

Ikke bare bør disse drittsekkene stå økonomisk ansvarlige for volds-orgien sin, men det bør sperres inne og holdes utenfor samfunnet da de klart utgjør en fare for normale fredelige borgere.

 

Nei, de burde bli sendt tilbake der de kom fra. Fengslene er jo allerede nesten fylt opp av utlendinger.

Lenke til kommentar
FHåper så mange som mulig av dem blir tatt og må gjøre opp for skadene og hærverket som er begått.

Ikke bare bør disse drittsekkene stå økonomisk ansvarlige for volds-orgien sin, men det bør sperres inne og holdes utenfor samfunnet da de klart utgjør en fare for normale fredelige borgere.

Jeg tror vi har funnet problem nr 1 hos palestinere: Deres VOLDSKULTUR.

 

Der har me funne problemet ja, mogleg me skulle tenkt litt på kvifor palestinarane er sinte?

Lenke til kommentar
At det skal så lite til før sinnet står i kok hos disse menneskene overrasker meg.

 

Massesuggesjon. Herlig menneskelig egenskap.

 

Kanskje. Jeg hadde hengt meg på de som tok beina fatt i hvert fall. Jeg tviler dog på at de er ute etter bråk i forkant av "demonstrasjonen".

 

Er det hovedsaklig ikke-vestlige som deltar, eller er det mange etniske nordmenn også?

Lenke til kommentar

Kommer man til Norge og kaster stein og fyrer av raketter og brannbomber mot politiet og fredelige demonstranter (samme hvor provoserende meninger de har), bør man sendes ut av landet med øyeblikkelig virkning. Norge har ikke bruk for slikt avskum.

 

Kreds til polititet, som ser ut til å gjøre en ypperlig jobb.

Lenke til kommentar
Jeg frykter at Norge blir et mer brutalt samfunn av slike hendelser. Men det er vel dette Israel-vennene ønsker, slik at de får sin ønskede politistat.

Påstår du virkelig at planen bak å ha en fredlig demonstrasjon forran Stortinget var å gjøre Norge til en politistat?

 

Jeg tror det er dette Israel-vennene ønsker, siden de fleste av dem faktisk er høyreradikale galninger som forguder Bush-administrasjonen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
Jeg er sikker på at disse 5-6 er representative for alle i regionen.

 

Hvis du drar hodet utav sanda Simon, så ser du den volden som har blitt utøvd i Oslo i dag, består ikke bare av 5 - 6 tenåringer. Men faktisk flere hundre ungdommer og unge voksne.

 

Vi har importert disse araberne i fra Gaza, og dette er takken man får tilbake. Arrester samtlige interner dem, og lån ett par fangefly i fra USA, og send dem tilbake snarest. Jeg er sikker på at også noen av disse burde ha vært en tur på Guantanamo også da USA sikkert har interesse i noen av dem..

Lenke til kommentar
Jeg frykter at Norge blir et mer brutalt samfunn av slike hendelser. Men det er vel dette Israel-vennene ønsker, slik at de får sin ønskede politistat.

Påstår du virkelig at planen bak å ha en fredlig demonstrasjon forran Stortinget var å gjøre Norge til en politistat?

 

Jeg tror det er dette Israel-vennene ønsker, siden de fleste av dem faktisk er høyreradikale galninger som forguder Bush-administrasjonen.

 

Så du tror Siv Jensen og Israel-vennene hadde et komplott mot PS for å svartmale dem?

 

- Vi har beslaglagt molotov coctails, fyrverkeri, kniver og slagvåpen. Disse personene har liten respekt for ytringsfriheten. De bryr seg ikke filla om den virkelige konflikten på Gaza, sier stabsjefen.

 

Det var det jeg tenkte. Pøbler som digger bråk.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...