Gå til innhold

Gateopptøyer i Oslo (MODWARN: Brudd på retningslinjene = utestengelse)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg frykter at Norge blir et mer brutalt samfunn av slike hendelser. Men det er vel dette Israel-vennene ønsker, slik at de får sin ønskede politistat.

Påstår du virkelig at planen bak å ha en fredlig demonstrasjon forran Stortinget var å gjøre Norge til en politistat?

 

Jeg tror det er dette Israel-vennene ønsker, siden de fleste av dem faktisk er høyreradikale galninger som forguder Bush-administrasjonen.

 

Så du tror Siv Jensen og Israel-vennene hadde et komplott mot PS for å svartmale dem?

 

Jeg tror Siv Jensen er en vaskekte psykopat i medisinsk forstand, som ikke har noe i mot at Norge blir mer brutalt og mer likt USA.

Lenke til kommentar
Jeg tror Siv Jensen er en vaskekte psykopat i medisinsk forstand, som ikke har noe i mot at Norge blir mer brutalt og mer likt USA.

 

Da virker det som du har et litt forvrengt bilde av hvordan ting er her i landet. Så de 25% som ville stemt FrP ved siste meningsmåling er da også psykopatiske fordi de ønsker Siv Jensen som statsmininster?

Lenke til kommentar
Ser man bort ifra at det står "Politi" på norsk, så er det som å se bilder fra Midtøsten.

 

Da Quote jeg Benjamin Natayahooooo! :wee:

Now imagen, Day after day, month after month, year after year.

 

Ikke rart at Israelerne blir lei..

Endret av Vaio
Lenke til kommentar

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostland...ingen/1.6424680

 

En eldre mann ble slått ned av demonstranter i Oslo i ettermiddag. Han hadde israelsk flagg. Politiet brukte tåregass for å roe ned folkemengden. Advarte folk mot å oppholde seg i Oslo sentrum.

 

La meg ta en vri igjen:

En eldre Israelsk mann ble slått ned av palestinske ekstremister i Jerusalem i ettermiddag. Han hadde på seg en Kabala. Israelske politi brukte tåregass for å roe ned Palestinske demonstranter. Advarte folk mot å oppholde seg rundt tempelet.

Lenke til kommentar
Jeg tror Siv Jensen er en vaskekte psykopat i medisinsk forstand, som ikke har noe i mot at Norge blir mer brutalt og mer likt USA.

 

Da virker det som du har et litt forvrengt bilde av hvordan ting er her i landet. Så de 25% som ville stemt FrP ved siste meningsmåling er da også psykopatiske fordi de ønsker Siv Jensen som statsmininster?

 

Nei, en stor andel av disse 25 prosentene er bare normale folk som har latt seg lure av en demagog. Det er jo en grunn til at Siv Jensen forsøker å ri på to hester i denne saken, og det er at en veldig stor del av Fremskrittspartiets velgere ikke sympatiserer med Israel.

Lenke til kommentar
Eneste vi har gjort for å fortjene det er jo å slippe dem inn i landet vårt, vel?

 

Nå kan vi hive ut de fleste :D

På hvilket grunnlag?

 

Politiet burde skyte med gummikuler nå. Det er mye mer effektivt enn tåregass.

Og langt dødeligere.

 

Da virker det som du har et litt forvrengt bilde av hvordan ting er her i landet. Så de 25% som ville stemt FrP ved siste meningsmåling er da også psykopatiske fordi de ønsker Siv Jensen som statsmininster?

Det er ingen logisk sammenheng mellom at Siv Jensen er psykopat og at hennes velgere er psykopater.

 

Nå tror jeg faktisk ikke at Siv Jensen er psykopat, jeg syns hun mener en del jeg ikke liker på noen som helst måte, men psykopat er hun neppe.

Endret av Dotten
Redigert vekk quote fra to innlegg som ble slettet.
Lenke til kommentar

De har gåt alt for langt indeed, helvete heller, blir irritert. MANGE av dem er ikke fra Gaza, å driter sikkert langt i Gaza, mange av dem drar til oslo kaster flasker, tenner på fyrverkeri osv BARE for å gjøre faensskap, har ikke liv.

 

De som er fra Gaza å kaster flasker osv, de drar til Norge, et fredelig land, fordi de ikke overlever Gaza. Når de kommer hit gjør de det om til Gaza. Åhhhh, går meg såå på nervene. Send de som kaster flasker osv ut.

 

Noen enig?

 

De som går til Oslo for å demonstrere uten å ha det moro med å gjøre FAENSskap, de skjønner jeg at demostrerer. Men finnes grenser.

Endret av Cjaay90
Lenke til kommentar
Først holder en Siv tale om der hun søtter det Israel gjør i midtøsten, også vil hun gå i en demonstrasjon om fred?hmm,.

Siv sitt poeng, og Israel sitt poeng i det å forsvare seg selv mot Hamas sine konstante rakett oppskytninger mot israelske bosettninger er jo ganske forståelig.

Det er vel derfor hun støtter Israel.

 

Men freden de snakker om er en våpenvile mellom partene. Hvor både Hamas slutter å sende opp raketter, og da selvfølgelig Israel slutter sitt angrep.

 

At man støtter israels handlinger betyr ikke at man ikke ønsker fred. Men at man mener israel bør få lov til handle så lenge hamas fortsetter sine rakett angrep.

Lenke til kommentar
Politiet burde skyte med gummikuler nå. Det er mye mer effektivt enn tåregass.

Og langt dødeligere.

 

Da virker det som du har et litt forvrengt bilde av hvordan ting er her i landet. Så de 25% som ville stemt FrP ved siste meningsmåling er da også psykopatiske fordi de ønsker Siv Jensen som statsmininster?

Det er ingen logisk sammenheng mellom at Siv Jensen er psykopat og at hennes velgere er psykopater.

 

Nå tror jeg faktisk ikke at Siv Jensen er psykopat, jeg syns hun mener en del jeg ikke liker på noen som helst måte, men psykopat er hun neppe.

 

Gummikuler er vel ikke spesielt dødelig. Det er veldig mange land som bruker dette mot demonstranter. Gjør sikkert fryktelig vondt også.

 

Jeg tror heller ikke at Siv Jensen er psykopat, håper at du ikke misforsto innlegget mitt.

Lenke til kommentar
Dette er sånn som i Malmø. Innvandrere som angriper politi og ambulanser.

 

Nå har det kommet til Norge og blir sikkert verre når vi får en ny regjering som strammer inn på kusine og fetter import..

 

Blir vel ikke verre om det strammes inn på innvandringen. De aller fleste er kompentente mennesker, men blandt dem er det også disse rabiate tullingene uten noe annet ønske enn å lage bråk og faenskap. Noen som vet om noen andre byer hvor det har vært kaos i dag?

Lenke til kommentar

Synd at folk har så liten respekt for ytringsfrihet og demokratiske verdier at de utøver vold mot folk som bruker sin ytringsfrihet.

 

Jeg håper både siviliserte pro-palestinere og pro-israelere stiller opp som skjold og forsvarer dem som sier sin mening. Alle nordmenn bør opptre som livvakter for de som ytrer seg, selv om man er uenig i hva som blir sagt.

 

Det er fortsatt et stykke å gå for å få bukt med det usiviliserte i samfunnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...