Gå til innhold

Gateopptøyer i Oslo (MODWARN: Brudd på retningslinjene = utestengelse)


Anbefalte innlegg

Ser på VG.no at politiet har fått etterretningsinformasjon om at ekstreme miljøer i utlandet er på vei til Norge nå.

 

Godt mulig det kan bli spennende å høre på politiradioen i morgen også..

 

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/midtoste...hp?artid=546028

Jeg vet at politiet har nektet fotballpøbler inngang til riket. Regner med at det blir praktisert det samme nå. Tror og håper morgendagen kommer til å foregå rolig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser på VG.no at politiet har fått etterretningsinformasjon om at ekstreme miljøer i utlandet er på vei til Norge nå.

 

Godt mulig det kan bli spennende å høre på politiradioen i morgen også..

 

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/midtoste...hp?artid=546028

 

At flere opptøyere sitter på SAS nå på vei til Norge med andre ord?

 

Ja, de er nok på vei. For endel år siden var det jo et regelrett gateslag i Gøteborg på G8-toppmøtet der. Såvidt jeg husker var det masse "heltidsdemonstranter" fra danmark, tyskland osv der.

 

Var flere som ble skutt i der.

Lenke til kommentar

Ser ikke bort fra at morendagens "demonstrasjon" vil trekke til seg en enda større andel av Oslos avskum, i tillegg til tilførsel fra landsbygda og import fra våre skandinaviske naboland. Folk som reiser til utlandet for å lage bråk, er neppe lekepøbler. Tror det blir Helvete i morgen.

Lenke til kommentar
Ser ikke bort fra at morendagens "demonstrasjon" vil trekke til seg en enda større andel av Oslos avskum, i tillegg til tilførsel fra landsbygda og import fra våre skandinaviske naboland. Folk som reiser til utlandet for å lage bråk, er neppe lekepøbler. Tror det blir Helvete i morgen.

Tviler på at det blir verre i morgen. Tror vi har sett det verste.

Lenke til kommentar
Ser ikke bort fra at morendagens "demonstrasjon" vil trekke til seg en enda større andel av Oslos avskum, i tillegg til tilførsel fra landsbygda og import fra våre skandinaviske naboland. Folk som reiser til utlandet for å lage bråk, er neppe lekepøbler. Tror det blir Helvete i morgen.

 

Det kan vel ikke stoppes etter loven?

 

- Politi på flyplass: Hva skal du i Norge?

- opptøyer: *gjemmer balltre bak ryggen* Se frognerparken :p

politi: kos deg da :D

Endret av Prometherion
Lenke til kommentar
Ser ikke bort fra at morendagens "demonstrasjon" vil trekke til seg en enda større andel av Oslos avskum, i tillegg til tilførsel fra landsbygda og import fra våre skandinaviske naboland. Folk som reiser til utlandet for å lage bråk, er neppe lekepøbler. Tror det blir Helvete i morgen.

 

Nokså sant. Det kan vel ikke stoppes etter loven?

 

- Politi på flyplass: Hva skal du i Norge?

- opptøyer: *gjemmer balltre bak ryggen* Se frognerparken :p

politi: kos deg da :D

Hvis de heller påstår at de skal søke asyl så får de penger til bussen til sentrum dah... :wee:

Lenke til kommentar
Det var en person som ble skutt. I baken, forøvrig.

 

I følge en gammel artikkel på VG.no var det 3 personer som ble skutt. Vet ikke hvem som skjøt, kan jo ha vært både politiet og demonstranter:

 

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=1447951

Nå snakket vi om Göteborg, ikke Genova.

 

Det forekom svært kritikkverdige hendelser i begge tilfeller, og svenske politifolk slo vel i utgangspunktet mot alt som befant seg foran dem uten politiuniform.

 

Men italienskopprørspoliti spøker en i alle tilfeller ikke med. :)

Lenke til kommentar
Det var en person som ble skutt. I baken, forøvrig.

 

I følge en gammel artikkel på VG.no var det 3 personer som ble skutt. Vet ikke hvem som skjøt, kan jo ha vært både politiet og demonstranter:

 

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=1447951

Nå snakket vi om Göteborg, ikke Genova.

 

Det forekom svært kritikkverdige hendelser i begge tilfeller, og svenske politifolk slo vel i utgangspunktet mot alt som befant seg foran dem uten politiuniform.

 

Men italienskopprørspoliti spøker en i alle tilfeller ikke med. :)

 

Ja, jeg snakker også om Gøteborg. Sitat fra artikkelen jeg linket til:

 

"Genova blir den første store manndomsprøven siden Göteborg-møtet i juni, der tre personer ble skutt og både sivile og politifolk såret."

Lenke til kommentar
Ser ikke bort fra at morendagens "demonstrasjon" vil trekke til seg en enda større andel av Oslos avskum, i tillegg til tilførsel fra landsbygda og import fra våre skandinaviske naboland. Folk som reiser til utlandet for å lage bråk, er neppe lekepøbler. Tror det blir Helvete i morgen.

 

Nokså sant. Det kan vel ikke stoppes etter loven?

 

- Politi på flyplass: Hva skal du i Norge?

- opptøyer: *gjemmer balltre bak ryggen* Se frognerparken :p

politi: kos deg da :D

Hvis de heller påstår at de skal søke asyl så får de penger til bussen til sentrum dah... :wee:

 

Haha. Nei uff..

 

Jeg fikk ikke politiradioen til å funke :( Og når jeg skrudde på den gamle politiradiolinken ista kom Radio Vestfold. Hva faen. Skal så sykt høre på politiradio i morgen.

Lenke til kommentar
Hehe, hvem skal måtte ta imot vår "uønskede elementer" da? Skal vi kaste dem på sjøen, kanskje?

Det er masse måter å kvitte seg med dem. At ingen ønsker å gi den en god velkomst er ikke norges problem.

De blir vel bare sett rett tilbake til Norge da, siden de har norsk statsborgerskap mener jeg ...

Lenke til kommentar

Noe av det mest skremmende med denne konflikten, synes jeg faktisk hvor stor kontroll media har på oss. I jula var det folkemord i Kongo, og massevoldtekt av kvinner og barn. Ingen reagerte. I går gikk hele Norge i tog i protest mot en krigføring som neppe kan måle seg med hendelsene i Afrika.

Lenke til kommentar
Noe av det mest skremmende med denne konflikten, synes jeg faktisk hvor stor kontroll media har på oss. I jula var det folkemord i Kongo, og massevoldtekt av kvinner og barn. Ingen reagerte. I går gikk hele Norge i tog i protest mot en krigføring som neppe kan måle seg med hendelsene i Afrika.

 

Vet. Men Det er vel fordi Norge er et mye mer stabilt land enn Kongo.

Lenke til kommentar
Ja, jeg snakker også om Gøteborg. Sitat fra artikkelen jeg linket til:

 

"Genova blir den første store manndomsprøven siden Göteborg-møtet i juni, der tre personer ble skutt og både sivile og politifolk såret."

Ah, my bad. Jeg var for overfladisk når jeg leste.

 

Men det Göteborg er i alle tilfeller et skoleeksempel på hvordan det ikke bør gjøres. Grøss..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...