Gå til innhold

Gateopptøyer i Oslo (MODWARN: Brudd på retningslinjene = utestengelse)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Lurer på hvordan det blir i morgen, flere politimenn skadet etter demonstrasjonen som var.

Kommer sikkert flere palestinere/israelere fra Sverige og andre plasser i landet.

 

Disse demonstrantene/utlendingene kommer hit til Norge som flykninger fra sitt egent hjemland, og under en fred apell så gjør de slik at det blir ville tilstander i oslo, skader for flere hundre tusener.

 

Jeg mener at visst de ikke kan oppføre seg på en sivilisert måte, så kan de like godt reise hjem igjen.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Var det ikke Mads Gilbert som forlangte at Israel skulle gi en liste over hva som ikke var militære mål? Det er jo Hamas han må spørre om en slik liste. Alt som blir brukt som menneskelig skjold av Hamas er nå militære mål for Israel. Skyter de raketter fra en barnehage så bomber Isreal barnehagen og skyter de reketter fra et sykehus så bomber Israel sykehuset. Utrolig hvor mange norske sosialister som later som om de ikke skjønner dette.

Det er riktig at IDF er kaldblodige mordere, ja.

 

Og HAMAS er IKKE det eller?

Mye mulig det, men rakettene deres treffer nesten bare jorder.

Lenke til kommentar
Nå var det bare en palestiner som ble arrestert da. Resten var utlendinger fra andre land som bare var ute etter bråk. De var for øvrig tidligere straffedømt og.

Klarifisering: De ti som ikke ble dimitert i løpet av kvelden men holdt i cellen over natta hadde tidligere straffeforhold.

Lenke til kommentar
Unntaket er der det viser seg at statsborgerskapet er innvilget på falsk grunnlag.

Vi må da få lov til å rette opp i noen av alle feilene sosialistene har begått.

Dere kan jo satse på rent flertall på tinget, og simpelthen forandre loven.

 

Men jeg vet ikke hvor lett der er å gjøre folk statsløse. Er de først blitt norske statsborgere har de jo ikke lenger sitt gamle statsborgerskap, og hvis du tar fra dem det norske har du ingen steder å sende dem...

 

Geir :)

Lenke til kommentar
I følge TV2 nyhetskanalen så har Blitz nå gått ut og oppfordret demonstrantene om fortsatt å bruke vold i morgendagens demonstrasjon. Heia, heia. Bruk en bulldozer og jevn hele kråkereiret med jorda!

 

Fra Blitz.no

 

Vi trenger ikke gass for å gråte

 

09.01.09

Nå, etter at gassen har lagt seg og tankene klarnet så føler vi for å komme med en utdypning rundt vår støtteuttalelse i forbindelse med gårsdagens opptøyer i Oslo. Blitz er ikke overrasket over medias ukritiske dekning av opptøyene i Oslo Sentrum torsdag kveld. Både politiet og presse ønsker å danne et bilde av at dette kun er upolitiske pøbelstreker, begått av enkeltpersoner som er ute etter å lage bråk. Slik vi ser det er dette mange steinkast unna sannheten.

 

De siste ukenes demonstrasjoner er like mye et opprør mot norske politikere såvel som israelsk aggresjon. Norske myndigheter og maktapparat viser tydelig side i saken når propalestinske demonstrasjoner gang på gang blir angrepet og gassa av politiet. Når byens unge videre opplever privatisering av det offentlig rom, rasering av ungdomstilbud og trakkasering på gateplan i et samfunn der kun de kjøpesterke får spillerom, dannes en avmaktsfølelse der opprør er en naturlig konsekvens.

 

Opprør skjer ikke fordi noen oppfordrer til det, det er alltid en bakenforliggende årsak. Blitz vil for alltid støtte ungdomsopprør der det skjer, når det skjer.

 

 

 

Opprør i Oslo sentrum.

 

08.01.09:

Torsdag kveld var det massive opptøyer i Oslo sentrum mot Israel sine massakre på Gaza. I dagene som kommer så vil det være mange som skal ta avstand fra opprørernes steinkasting, ruteknusing og annen motstand mot den ettergivende linja som Norge har i forhold til Israel sin okkupasjon, men Blitz støtter og hilser opprørerne velkommen og ser fram til å delta i videre kamper mot okkupasjonen av Palestina.

 

Fritt Palestina!

 

Boikott Israel!

 

Far-fetched i Pilestredet....

 

Men litt morsomt om hvor polarisert Blitz er mot privatistene, og privatistene mot sosialistene....

Lenke til kommentar
Men jeg vet ikke hvor lett der er å gjøre folk statsløse. Er de først blitt norske statsborgere har de jo ikke lenger sitt gamle statsborgerskap, og hvis du tar fra dem det norske har du ingen steder å sende dem...

Det finnes da masse lovløse områder i verden hvor vi kan dumpe dem.

Problemet er at ved å dumpe dem der så blir Norge ganske så lovløst også.
Lenke til kommentar

Noen som så snutten hvor en demonstrant klarte å sette fyr på seg selv med ei hjemmelaga brannbombe? Er vel det man kaller selv-burn? :p Ikke noe alvorlig, bare en medium size flamme på armen. Tror ikke det var noen sak i seg selv, men jeg så det under en reportasje, som egentlig omhandlet en Rogalending som ble slått ned flere ganger før han klarte å komme seg på bussen tilbake til Rogaland. Denne mannen var Israel-sympatisør.

Lenke til kommentar
Men jeg vet ikke hvor lett der er å gjøre folk statsløse. Er de først blitt norske statsborgere har de jo ikke lenger sitt gamle statsborgerskap, og hvis du tar fra dem det norske har du ingen steder å sende dem...

Det finnes da masse lovløse områder i verden hvor vi kan dumpe dem.

 

Det har jo fremkommet at du mener økonomi er det eneste som bør vektlegges her, så er det ikke da like greit å henrette dem utenfor asylmottaket, uten rettergang?

Endret av Spenol
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Så sover Siv Jensen sikkert godt om natten fordet.

 

Det gjør hun nok uansett. Hun trenger ikke noe godt sovehjerte siden hun mangler hjerte.

 

Men hva med at vi legger denne tråden på is til vi ser hva som skjer i morgen?

Da drikker jeg ikke øl og koser meg. :)

 

Ja, man kan jo ikkje ha eit hjerte viss man støttar Isreil og er imot krigen.

 

Alle som hatar Isreil og elskar krig har eit hjarte!

Lenke til kommentar
Problemet er at ved å dumpe dem der så blir Norge ganske så lovløst også.

Feil, ved å kvitte seg med endel av de kriminelle som sosialistene har importert blir det mindre lovløst i Norge.

Men for å dumpe dem må vi fjerne eller bryte lovene vi har. Og dermed blir det lovløst.

 

 

Ja, jeg er kverulant.

 

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Ja, man kan jo ikkje ha eit hjerte viss man støttar Isreil og er imot krigen.

 

Alle som hatar Isreil og elskar krig har eit hjarte!

 

Hvem er det du mener elsker krig? "Venstresiden"?

 

Deg, les det eg skreiv.

Lenke til kommentar
Ja, man kan jo ikkje ha eit hjerte viss man støttar Isreil og er imot krigen.

 

Alle som hatar Isreil og elskar krig har eit hjarte!

 

Hvem er det du mener elsker krig? "Venstresiden"?

 

Deg, les det eg skreiv.

 

Kan du legge frem noe slags bevis eller argumentasjon for at jeg "elsker krig"?

Lenke til kommentar
Det har jo fremkommet at du mener økonomi er det eneste som bør vektlegges her, så er det ikke da like greit å henrette dem utenfor asylmottaket, uten rettergang?
Det får stå for din regning. Jeg mener vi bør kunne klare å kvitte oss med problemene uten avlivning.

 

Det vil jo koste en del å frakte disse "elementene" til et sted vi kan dumpe dem, så da er det jo mest samfunnsøkonomisk lønnsomt å bare kverke dem på stedet, siden samfunnet uansett ikke brutaliseres av slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...