Gå til innhold

Gateopptøyer i Oslo (MODWARN: Brudd på retningslinjene = utestengelse)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til månen? Foreldrenes hjemland? Besteforeldrenes hjemland?

Gaza, Bhagdad, Pyonyang eller Guantanamo, jeg er for å gi folk valg. Å bli i Norge burde uansett ikke være blandt deres opsjoner.

Fordi foreldrene eller besteforeldrene deres kommer fra et annet land så skal de kastes ut fra sitt hjemland?

 

Nemlig

Gjelder det alle forbrytelser eller bare for de som deltar i opptøyer? Gjelder det alle med utenlandske foreldre/besteforeldre eller bare muslimer? Bare de som er mørke i huden? Skal norske blitzere med danske foreldre bli kastet ut om de kaster egg på politiet?

 

Ja, burde gjelde for de fleste det. Alle som viser klare tegn for at de ikke setter pris på noen av de norske verdiene, men klager på alt mulig, og gjør mest mulig faen, uansett om de har blitt arrestert flere ganger.

Lenke til kommentar

Hva med å bure inne bakmennene til de voldelige demonstrasjonene på ubestemt tid? 2-3 mnd med med brev- og besøksforbud burde gi de en mulighet til å innse at slik oppførsel ikke tolereres. Utover dette mener jeg også at bakmenn som ikke er norske statsborgere burde bli utvist tvert, og norske statsborgere burde få i sammfunnstjeneste å rydde opp i Oslo.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Hva med å bure inne bakmennene til de voldelige demonstrasjonene på ubestemt tid? 2-3 mnd med med brev- og besøksforbud burde gi de en mulighet til å innse at slik oppførsel ikke tolereres. Utover dette mener jeg også at bakmenn som ikke er norske statsborgere burde bli utvist tvert, og norske statsborgere burde få i sammfunnstjeneste å rydde opp i Oslo.

Og gjøre dem til politiske martyrer for de som ønsker det. Du tror det ikke? RAF-terroristene var helter for mange på tysk venstreside på tross av at de faktisk SPRENGTE folk og skjøt direktører i hodet.

Lenke til kommentar
spenol: Man har mange andre alternativer enn utvisning. Og de færreste forbrytelser fortjener livsstraff.

 

Nå er ikke jeg tilhenger av hverken livsstraff, strengere straffer eller dødsstraff, men jeg mener at det bør kunne stilles visse krav når man vurderer asylsøkere - og gjerne også i en begrenset tid etter at de har fått innvilget opphold. Vi trenger ikke nødvendigvis se på rullebladet (så fremt de ikke er dømt for mord, grov vold eller grove sedelighetsforbrytelser), men heller foreta omfattende personlighetstester for å finne ut om personen vil utgjøre en reell trussell mot samfunnet. Jeg mener også at vi bør gi blankt avslag til tidligere soldater, leiesoldater og barnesoldater, i og med at disse ofte er fullstendig skadet i hodet og hinsides hjelp. Det er forresten ikke lenge siden en iransk innvandrer som led av alvorlige personlighetsforstyrrelser kortsluttet fullstendig og bestemte seg for å drepe en villt fremmded kvinne.

 

For ordens skyld mener jeg ikke at noen av demonstrantene i gårsdagens demonstrasjon bør sendes hjem.

Lenke til kommentar
Fordi foreldrene eller besteforeldrene deres kommer fra et annet land så skal de kastes ut fra sitt hjemland?

Sosialistene har delt ut norske statsborgerskap som fulle sjømenn, jeg håper man vil klare å trekke tilbake enkelte av disse for uønskede elementer.

 

Samfunnet bør uansett beskytte seg mot uønskede elementer.Om det er med innseperring, utestenging fra landet eller avlivning får bli en økonomisk vurdering.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
Hva med å bure inne bakmennene til de voldelige demonstrasjonene på ubestemt tid? 2-3 mnd med med brev- og besøksforbud burde gi de en mulighet til å innse at slik oppførsel ikke tolereres. Utover dette mener jeg også at bakmenn som ikke er norske statsborgere burde bli utvist tvert, og norske statsborgere burde få i sammfunnstjeneste å rydde opp i Oslo.

Og gjøre dem til politiske martyrer for de som ønsker det. Du tror det ikke? RAF-terroristene var helter for mange på tysk venstreside på tross av at de faktisk SPRENGTE folk og skjøt direktører i hodet.

 

 

Godt poeng. Men tror du de vil bli politiske martyrer etter kun noen mnd? Jeg ser på det som en likevektig(av mangel på bedre ord) reaksjon på organisering av hærverk og vold.

Lenke til kommentar
Godt poeng. Men tror du de vil bli politiske martyrer etter kun noen mnd? Jeg ser på det som en likevektig(av mangel på bedre ord) reaksjon på organisering av hærverk og vold.

For å sitere yppersteprest Khaiafas i Jesus Christ Superstar;

 

"I see blood and destruction, our elimination, because of one man".

 

Ikke at Norge vil gå under, men jeg vil tro det vil være reell fare for nye opptøyer.

Lenke til kommentar
Til månen? Foreldrenes hjemland? Besteforeldrenes hjemland?

Gaza, Bhagdad, Pyonyang eller Guantanamo, jeg er for å gi folk valg. Å bli i Norge burde uansett ikke være blandt deres opsjoner.

Fordi foreldrene eller besteforeldrene deres kommer fra et annet land så skal de kastes ut fra sitt hjemland?

 

Nemlig

Gjelder det alle forbrytelser eller bare for de som deltar i opptøyer? Gjelder det alle med utenlandske foreldre/besteforeldre eller bare muslimer? Bare de som er mørke i huden? Skal norske blitzere med danske foreldre bli kastet ut om de kaster egg på politiet?

 

Ja, burde gjelde for de fleste det. Alle som viser klare tegn for at de ikke setter pris på noen av de norske verdiene, men klager på alt mulig, og gjør mest mulig faen, uansett om de har blitt arrestert flere ganger.

Hehe, hvem skal måtte ta imot vår "uønskede elementer" da? Skal vi kaste dem på sjøen, kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...