Gå til innhold

Årets Medlem 2008! [SEMIFINALER]


Latias

Anbefalte innlegg

Nei, dei kan tydelegvis ikkje det:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry12644913

 

Vi lagrer ikke noe om hva dere stemmer. Det er ikke engang mulig for meg med tilgang til forumets kontrollpanel å finne ut hva du har stemt. I ytterste fall kan sikkert en programmerer i teorien grave seg ned i koden og logger og finne ut slikt, men det må vel seriøst hacking til for slikt. Jeg vet også at de som lager IPb er opptatt av personvern, bl.a. med versjon 3.0 hvor det ble laget en funksjon hvor de som lager poll kunne velge å la den være åpen. Så alle kunne se hva som ble stemt. Den biten er foreløpig skrinlagt nettopp fordi utviklerne ser de gigantiske personvernproblemene dette kan medføre.
Det er heller ingen mulighet for å lese logger av avstemminger - hvertfall ikke per dags dato. Jeg har sett på databasene til IPB (På mitt eget forum) og det eneste som står der om avstemminger er hvilken bruker som har stemt - inkludert IP-adresse og hvilken rekkefølge brukerene har stemt i. Det står ingenting der om hva brukerene har stemt på.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK, så den eneste måten de kan finne ut hva vi stemmer er alså å monitore stemmene og se hva som blir stemt i real-time og logge det, og så sjekke det opp mot hvilken rekkefølge kontoene har stemt i...

De KAN alså finne det ut, men må aktivt holde oversikt over hvem som har blitt stemt på til en hver tid.

 

Jeg føler meg egentlig litt betrygget av dette, men ikke at det hadde noe å si egentlig :p

Lenke til kommentar
Lurer på hvor alle de som stemte på meg forrige runde har blitt av :cry:

Gogo L4r5 :w00t:

Fu havnet rett og slett i feil gruppe tror jeg. Så mye som du har betydd for bl.a. meg her (jfr. deppetråden) så mener jeg du fortjener en plass i finalen også, men konkurransen er rett og slett for hard.

 

En semifinale er faen ikke ille det heller. Du fortjente den plassen så jævlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...