Gå til innhold

Årets Medlem 2008! [SEMIFINALER]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JEG REPETERER

 

Pulje 1: "Pulje 1 - Hvilken av disse brukerene fortjener å gå videre?" (riktig)

 

Pulje 2: "Pulje 1 - Hvilken av disse brukerene fortjener å gå videre?" (feil)

Rapporter tråden, og si at det er en feil da...

Ikke noe jeg kan gjøre. Er bare modsa og adminene som kan lage/endre poll.

Lenke til kommentar

Dere er så unger altså.. :wee:

 

Jeg vil helst ikke gå inn og endre. Om noen stemmer i mellomtiden vil stemmen til den/de personene gå tapt.

 

@Latias: Hvor lenge vil semien vare? Kommer opp en annonsering i kategoriene i løpet av dagen og må nesten vite det.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Dere er så unger altså.. :wee:

 

Jeg vil helst ikke gå inn og endre. Om noen stemmer i mellomtiden vil stemmen til den/de personene gå tapt.

 

@Latias: Hvor lenge vil semien vare? Kommer opp en annonsering i kategoriene i løpet av dagen og må nesten vite det.

Torsdag kl. 17:00.

 

Jeg gidder ikke å ha fristen til midnatt. Gidder ikke å sitte oppe da, og se hvem som er videre og sånt. ;)

Lenke til kommentar

Det er ikke mulig. Det er mange svakheter i IPB sitt avstemmingssystem og jeg har skrevet flere innlegg om det på IPS (utviklerene) sine forum. Men de ser visst ikke helt ut til å ville endre for mye på ting, synd. Vårt eneste håp er at vår helt Ueland fikser det slik at avstemmingssystemet får bort sine svakheter en gang i fremtiden. Så denne tråden vil stenges på torsdag, men takk kan dere ta i den nye tråden. Dere kan diskuterte hele konkurransen om dere vil :)

 

Kunngjøring er forresten oppe i Off-Topic og Tilbakemeldingskategoriene. Venter med å aktivere det på hele forumet.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Vær så snill, ikke steng tråden med en gang. Forrige gang ble tråden stengt, og da måtte jeg kopiere linken til hver eneste profil som gikk videre. Fikk ikke endret innlegget siden tråden var stengt. :whistle:

Går det ikke å bruke sitat-funksjonen på stengte tråder da?

 

Men med nærmere ettertanke er det vel bset å stenge den med en gang og ta en eventuell videre diskusjon i en annen tråd

Lenke til kommentar
Vær så snill, ikke steng tråden med en gang. Forrige gang ble tråden stengt, og da måtte jeg kopiere linken til hver eneste profil som gikk videre. Fikk ikke endret innlegget siden tråden var stengt. :whistle:

 

Knappen p_mq_add.gif er en genial ting. Virker og på stengte tråder (og ja, det har jeg benyttet meg av mange ganger før jeg ble moderator), neste gang du trykker trykker "Svar nå" i et åpent emne eller "Nytt emne" i en kategori vil du få det opp i sitatform. :)

 

@Dotten: Jeg mener det er best å la avstemminger leve i sin originale form. På den måten kan man kontrollere det, ingen kan endre noe på det uten at en administrator kan sjekke det opp etc. Det blir og lettere å se at det faktisk har foregått en avstemming der og man slipper og få poster som spør etter resultatene fra forrige avstemming fordi de ikke leser førstepost godt nok.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Doh. Brukte en halvtime på ingenting jo. :p
Snakker du om. Jeg var våken 90-120 minutter mer enn planlagt natten kvalifiseringen kom for å legge inn lenker og plassere de i avstemmingen, og jeg kom ikke videre en gang! :wee: Men jeg sier tusen takk til alle stemmene jeg fikk, ble overrasket. Jeg lurer på hvem alle beundrerne mine er :hm:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...