Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender, dag 23

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke vært noen dårlig nyhet og få vite at denne kom i posten nei. Tror nok jula hadde vært litt mer moro da kan man si. Får bare håpe :new_woot: Må si det er fet premie da :p

Skrevet

Lykke til alle sammen, selv kommer jeg ikke til å prøve meg på denne siden jeg håper at det kan skaffe meg litt god karma til å vinne amobil sin premie istedenfor:)

God jul til alle sammen!

Skrevet
Uten å avsløre for mye, det minnekortet, er svarlaternativene riktige? Det står oppgitt et tall som ikke ser ut til å passe på hjemmesidene til produsenten.
Er nok det. Det er en en revidert utgave på markedet nå dog.
Skrevet

Dette hadde vært noe ja. Nå skal det være min tur til å vise frem kamera på skolen. Er liksom alltid noen som kommer med det ene kameraet bedre enn det andre osv osv. Skal mye til for å slå denne ihvertfall ^^

Skrevet (endret)
Arg, mulig jeg må vurdere å slutte å skrive for Akam - så jeg også kan delta i konkurransen igjen!

To late, k(ate). Du er nok for evig besudlet nå, i og med at du har tatt imot penger fra nettverket...

Endret av PMnormal
Skrevet
Aetius

Er det mulig i morra og få vite hvor mange som har svart på denne luken,sikkert noen tusen fler en normalt.

Aetius er på juleferie på hytta uten nett, så det må i tilfelle være unge herr Faarlund som imøtekommer ønsket. :)

• Opprett ny...