Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender, dag 23


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk 4,1 i snitt. Da regnet jeg med 4 og 4,2. Det som var mest logisk når de sier "4 og 3kvartstjerne"

 

D700 er den 2. i rekken. Ble litt lurt av D300, som ikke er fullformat.

 

D3 kom før. D3x ble lansert etter D700

 

Du kan bruke DX objektiver på D700

 

Du må punge ut med 16 000 dersom du ikke vinner

 

Minnekortet har lesehastighet på ca 20mb/s

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Jeg fikk 4,1 i snitt. Da regnet jeg med 4 og 4,2. Det som var mest logisk når de sier "4 og 3kvartstjerne"

Snittet er nok på 4.3 vil jeg tro. Halv stjerne teller som 0.5.

(4.5 + 4.0 + 4.5 + 4.5 + 4.0 + 4.0 + 4.5 + 4.5)/8

34.5/8 = 4.3125 =~ 4.3 ;)

 

Hva er prisen? Sa 20k da veiledende pris ligger der.

Det som fascinerte mest var at en trengte å kun løfte litt på blikket :wee: .

post-40352-1230080236_thumb.jpg

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Jeg fikk 4,1 i snitt. Da regnet jeg med 4 og 4,2. Det som var mest logisk når de sier "4 og 3kvartstjerne"

 

D700 er den 2. i rekken. Ble litt lurt av D300, som ikke er fullformat.

 

D3 kom før. D3x ble lansert etter D700

 

Du kan bruke DX objektiver på D700

 

Du må punge ut med 16 000 dersom du ikke vinner

 

Minnekortet har lesehastighet på ca 20mb/s

Jeg fikk 4,31 (34,5:8), og 16.000 var det rimeligste alternativet ja.

RandiA

Lenke til kommentar
D700 er den 2. i rekken. Ble litt lurt av D300, som ikke er fullformat.

Jeg gikk all in på 3. i rekken. Jeg aner vel ikke hva fullformat er. :p Jeg er visst ikke verdig denne luken.

Siden du åpenbart ikke besitter evner til å utnytte kameraet så har rettferdigheten spilt inn her, he he he. Slemt?

 

Det forundrer meg at det finnes så mange her som er dårligere i hverdagsmattematikk enn meg, men det er jo bare bra for oss som kan regne. Og når det gjelder prisen så forstår jeg ikke hvorfor det diskuteres. Akam spør om hva du kan kjøpe det for hvis du ikke vinner. Det er klart at du kan betale så mye du ønsker, men det er jo den laveste prisen på markedet det siktes til. Hvis ikke hadde alle svar blitt feil, for det er kun den laveste som kan brukes som en fasit på et slik spørsmål. For jeg tror det er umulig å finne den høyeste prisen, for jeg skal alltid finne noen som kan selge det til dere dyrere enn en D3x. Hvis noen er villige til å betale for det, eller kun for å være vanskelig. Men å finne noen som selger det billigere enn ca. 16 k skal godt gjøres.

 

Jeg er glad for at den sviktende logikken har tynnet ut rekkene av konkurrenter underveis, he he.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...