Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender, dag 23


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aetius

 

Er det mulig i morra og få vite hvor mange som har svart på denne luken,sikkert noen tusen fler en normalt.

Aetius er på juleferie på hytta uten nett, så det må i tilfelle være unge herr Faarlund som imøtekommer ønsket. :)

Hvordan fikk han til å publisere artikkelen da?

Og hvorfor er ikke du med han :)?

Lenke til kommentar
Aetius

 

Er det mulig i morra og få vite hvor mange som har svart på denne luken,sikkert noen tusen fler en normalt.

Aetius er på juleferie på hytta uten nett, så det må i tilfelle være unge herr Faarlund som imøtekommer ønsket. :)

Hvordan fikk han til å publisere artikkelen da?

Og hvorfor er ikke du med han :)?

 

De kan tidsinstille når artiklene bel publisert, derfor de alltid greier å legge ut kl. 00:00 :p

Lenke til kommentar
Hva er rett på denne:

 

Av Nikons fullformatkameraer er D700...?

Nummer 2 i rekken? Står på wikipedia og tror det er nettavisen sin test av kameraet.

D3 eller så var det D300 er ikke et fullkompaktskamera (må vel bruke FX-linse for og kalles det, mens D3 eller D300 bruker DX-linse)?

Lurer på hva svaret til oppgaven med om D700 kan bruke DX-linse, svarte ja jeg :) .

 

Linse = objektiv? Hvis nei burde jeg kanskje forandre teksten :)

 

haha om jeg vinner så vil nok mange hobbyfotografer vri seg i håret :D .

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Ble ja på DX linse på meg også.

 

Hva med dette:

 

Hvilken snittkarakter fikk D700 i Akams test?

 

Kan bruke DX linser, men vil ikke utnytte hele sensoren.

 

Snittkarakteren er ikke no problem å regne ut, legg sammen alle stjernene (altså som 4 eller 4,5) og del på antall karakterer.

 

Noen som vet når vi får vite vinnerene?

Lenke til kommentar
Kan bruke DX linser, men vil ikke utnytte hele sensoren.

 

Snittkarakteren er ikke no problem å regne ut, legg sammen alle stjernene (altså som 4 eller 4,5) og del på antall karakterer.

Altså ja? Eller ja, men kun med manuellfokus?

Snittet ble vel 4.3 om jeg husker rett. Summere opp og dele på antall karakterer er noe alle burde klare, ihvertfall om de fortjener kameraet ;) .

 

Kameraet er nummer 2 i rekken, right?

Endret av chokke
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...