Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender, dag 23


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, ca. 0,0474% sjanse for å vinne.

 

Nå er det vel bare de med rette svar som er med i trekningen, så da dobles vel sjansen!

(og når canonistene er trukket fra bedres den ytterligere ;) )

Jeg tok utgangspunktet i de som hadde rett svar, var noe med 2100 tror jeg (husker ikke tallene) av 4700 (er ikke sikker her heller).

 

Prosenten jeg kom fram til er iallefall med de helt korekte tallene og er helt korrekt. Tviler på at de sjekker 2000 folk for å luke ut Canonister som bare kommer til å selge det videre for Canon goodies :p

Lenke til kommentar
Over hodet ikke. Denne kan så vidt sammenlignes med 4+1 rette. 5D mkII er mer lik 6 rette.

 

Nåja. Jeg hadde 6 rette i Lotto en gang, og da vant jeg kr 6255,-. Det var riktignok i 1997, så pengene var litt mere verdt dengang, men SÅ enorm er ikke forskjellen.

Pointet er at Canon er mer verdt enn Nikon :p

Lenke til kommentar

Jepp, og kameraet gikk til en som åpenbart ikke har nok interesse for foto til å bruke fora til å utøve sin hobby. Sannsynligvis ligger den på Finn om noen dager, eller støver ned på en hylle om et halvt år. Og havner på Finn om et år. D700 selges. Kun brukt til 2000 eksponeringer. I serie i løpet av en uke :roll:

 

:laugh: Neida, jeg vet ingenting om karen, sett bort fra at jeg ikke kan huske å ha sett navnet på dotten, og at han ikke er en av oss.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...